Godfrey
Als ik een wilde gok mag doen: Duits, met als argument dat Arno ook op een Duits forum aangemeld is.Freark schreef:Moedig en ik hoop dat je ervoor beloond wordt door meer lezers op je blog. Wel een vuile streek dat de interviewer ook nog Frans van stal haalde.
Hij zei trouwens na afloop ook nog dat Engels je derde taal is, wat bij mij dan natuurlijk de vraag oproept: wat is je tweede?
Inmiddels ken ik Arno enige jaren via dit Forum,maar daarnaast ookdewitte schreef:No geen tijd gehad om helemaal te luisteren, maar chapeau Arno. Ik zou een behoorlijk stuk meer stotteren dan jij denk ik.
Schitterend hoe je het toch onder controle hebt.
Geef nooit +1'tjes maar dit wordt hem dan toch een dikke vette +1,robvoorburg schreef: Inmiddels ken ik Arno enige jaren via dit Forum,maar daarnaast ook
via de nodige meetings.
Vanuit een soort van verlegenheid heb ik het gesprek nooit op zijn
stotteren gebracht. Ik heb er slechts vanuit de zijlijn naar gekeken.
Met het groeien van de tijd viel mij op (toespraken tijdens meetings)
dat Arno van zijn handicap een wapen heeft gemaakt
Zonder aarzelen nam hij het woord en dat ging hem steeds goed af,
omstanders zien en horen dat en weten die moed te waarderen.
Het zou mij niets verbazen dat hij van de ene op de andere dag
hiervan verlost wordt, gewoon gezien zijn zelfvertrouwen en
ijzeren doorzettingsvermogen.
Gun je het van harte Arno!
Gewoon Top!!!Arno schreef:Dddddankjullie wel eeehhhhh allen!Jullie zijn allemaal geweldig en maken dit forum tot een plaats waar ik me in ieder geval vertrouwd voel ^^ In alle eerlijkheid heb ik het interview zelf nog niet helemaal geluisterd.. Wel viel me op dat ik veel "eeehhhh" zei hahaha Ach ja.. Overigens is Engels mijn tweede taal. Duits mijn derde. Frans beheers ik (helaas) helemaal niet.. Enne, het gaat mij helemaal niet om extra lezers. Ik schrijf het blog omdat ik het leuk vind, omdat het een aantal interesses van mij combineert. Dat mensen mijn schrijfsels blijkbaar graag lezen is mooi meegenomen
Dit is een directe link naar het interview:MilleLuci schreef:Fok. Lijkt me gaaf, maar deze digimeut weet ff niet hoe te luisteren. Gaat vast lukken van het wknd ergens...trala
?? Zie je dit wel verschijnen?MilleLuci schreef:Kom er verdorrie niet op, krijg reclame.
Ik kom niet meer op die site krijg de code 403 forbidden [emoji33][emoji33]Arno schreef:Dit is een directe link naar het interview:MilleLuci schreef:Fok. Lijkt me gaaf, maar deze digimeut weet ff niet hoe te luisteren. Gaat vast lukken van het wknd ergens...trala
http://pipesmagazine.com/blog/radio-tal ... mp3&gid=21