Brandt mijn pijp nou in?

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Daftman

Brandt mijn pijp nou in?

Bericht door Daftman »

Beste allen,

Nieuw op het forum mag ik helaas mijn eerste post wijden aan stress.

Ik heb de pijp in december gekocht. Voorheen mijn Big Ben Cadet gerookt en nooit issue mee gehad. Deze pijp rook ik zo rond te 3 keer per week. Totaal heb ik welgeteld 1 blik Winslow Harlekin erdoor gerookt. Helaas is de staat van mijn pijp niet hoe ik hem graag gezien had na 2.5 maand roken. Is het te maken? Rook ik te heet (is dat te zien aan zoiets?) of is dit een productie fout?

Graag advies.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Godfrey59

Re: Brandt mijn pijp nou in?

Bericht door Godfrey59 »

Yep deze is doorgebrand door zo te zien een insluitsel . :| Even mee terug gaan als hij pas van December is .

Godfrey

Daftman

Bericht door Daftman »

Nou als het een insluitsel is; en het onder garantie hoort te vallen vind ik het niet heel erg. Als ik maar niet in de winkel ineens naar mijn hoofd geslingerd krijg dat het aan mezelf ligt ;p

Godfrey59

Bericht door Godfrey59 »

Daftman schreef:Nou als het een insluitsel is; en het onder garantie hoort te vallen vind ik het niet heel erg. Als ik maar niet in de winkel ineens naar mijn hoofd geslingerd krijg dat het aan mezelf ligt ;p
Een gat van dergelijke aard kan niet na een paar maanden aan je rookgedrag liggen . Een gat van te heet / kapot roken ( als het al lukt) ziet er anders uit . Als ze je dit op de mouw willen spelden dan laat ze mij maar bellen :wink: Ik bedenk net iets , Draftman :lol: :lol: sorry woordspelling .

Godfrey

Plaats reactie