Cornell & Diehl

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Godfrey59

Cornell & Diehl

Bericht door Godfrey59 »

Cornell & Diehl was aan zijn eigen succes onderuit gegaan als ze geen oplossing hadden gevonden.
Ze konden de laatste tijd de productie en distributie niet meer bijhouden en sinds het wegvallen van de oude Craig stonden zoon en dochter er alleen voor.
Ze zijn sinds kort een partnership aangegaan met Laudisi Enterprises . in hun productie en samenstelling veranderd er niets . Echter kunnen ze nu gebruik maken van de distributie van Laudisi , en is de productie verhuist naar een groter pand.

Godfrey

Arno
Contacteer:

Re: Cornell & Diehl

Bericht door Arno »

Godfrey59 schreef:Cornell & Diehl was aan zijn eigen succes onderuit gegaan als ze geen oplossing hadden gevonden.
Ze konden de laatste tijd de productie en distributie niet meer bijhouden en sinds het wegvallen van de oude Craig stonden zoon en dochter er alleen voor.
Ze zijn sinds kort een partnership aangegaan met Laudisi Enterprises . in hun productie en samenstelling veranderd er niets . Echter kunnen ze nu gebruik maken van de distributie van Laudisi , en is de productie verhuist naar een groter pand.

Godfrey
Het persoonlijke randje is er wel af gegaan denk ik. Vroeger scheen je ze te kunnen bellen dat je een eigen gemixte blend wilde. Nu gaat dat niet meer. Ik hoop alleen dat er niets veranderd met de productie als ze verhuizen. Ben toch blij dat een man als GL Pease (zijn tabakken zullen dan ook op die andere locatie gemaakt worden) er ook zal bij zijn.
Afbeelding

Ribbon

Bericht door Ribbon »

Dus als ik het goed begrijp maakt Pease gebruik van de fabriek van C&D?
Huidige rotatie:SG Best Brown Flake (?), Ashton Type 3 (<2012), Mullingar Kenmare ('80's)

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

Ribbon schreef:Dus als ik het goed begrijp maakt Pease gebruik van de fabriek van C&D?
Jazeker, al zijn tabakken worden daar gemaakt.
Afbeelding

Godfrey59

Re: Cornell & Diehl nieuwe soorten

Bericht door Godfrey59 »

Cornell & Diehl heeft 4 nieuwe soorten uitgebracht . 3 stuks ervan zijn volgens hun zeggen speciaal om te bewaren in de kelder zo tussen de 10 en 15 jaar en worden dan alleen maar beter . Ze zijn verder overigens ook meteen te roken :lol: En een nieuwe Kerst tabak waar ik wel benieuwd naar ben met All spice en kaneel , dus die laten we ook eens meekomen .

Chenet,s Cake , Joie de Vivre , Oak Alley en de Kerst tabak We Three Kings,

Godfrey

dArtagnan

Bericht door dArtagnan »

Enig idee 'waar te koop?'.
"Een pijp roken is meer dan wat gedroogde bladeren in een uitgeboord stuk hout proppen en daar de brand in jagen."

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

dArtagnan schreef:Enig idee 'waar te koop?'.
USA :)
Afbeelding

dArtagnan

Bericht door dArtagnan »

:(. tabak en Usa is zo'n gedoe altijd...
"Een pijp roken is meer dan wat gedroogde bladeren in een uitgeboord stuk hout proppen en daar de brand in jagen."

Godfrey59

Bericht door Godfrey59 »

Helemaal geen gedoe :lol:

Godfrey

Plaats reactie