Hebben jullie een tabak die jullie erg missen?

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Winslow Collector

Re: Hebben jullie een tabak die jullie erg missen?

Bericht door Winslow Collector »

Arclaud schreef:
robvoorburg schreef:Inmiddels mis ik Penzance heel erg.
Off-topic: Hoe raak ik aan deze tabak? Van Google wordt ik niet veel wijzer, de bronnen lijken me uiterst beperkt.
Gezien de aard van bestelwijze en de bemoeizucht van de (mogelijk mee lezende) Nederlandse douane-hufters, lijkt het me sterk dat mensen dit openlijk hier op het forum zetten. :twisted:

Maar er zijn wegen en met de vriendelijke hulp van mede-forumleden heb ik deze heerlijke tabak vele pijpjes kunnen genieten.

Het beste is misschien dat de mensen die "de weg weten" Arclaud even per PB te informeren.

Arclaud

Bericht door Arclaud »

Winslow Collector schreef:
Arclaud schreef:
robvoorburg schreef:Inmiddels mis ik Penzance heel erg.
Off-topic: Hoe raak ik aan deze tabak? Van Google wordt ik niet veel wijzer, de bronnen lijken me uiterst beperkt.
Het beste is misschien dat de mensen die "de weg weten" Arclaud even per PB te informeren.
Indien ze daartoe bereid zijn, graag. Ik zou deze tabak graag eens uitvoerig proberen, maar ik zou het begrijpen indien ze dat niet doen gezien de schaarste.
Het leven is wat onze gedachten ervan maken.

Huub

Bericht door Huub »

Hallo,

Bij vele adressen waar hij normaal te koop is wordt al langere tijd aangegeven dat hij niet in voorraad is.
Dat is bevreemdend want het is toch een veel gevraagde tabak. Mogelijk dat er bij Germain iets met de productie aan de hand is?

Fijne dag verder,

Huub
Laatst gewijzigd door Huub op 27 feb 2014 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Godfrey59

Bericht door Godfrey59 »

Hallo Huub

Bij Germain is er niets met de productie aan de hand alleen de vraag is groter dan ze kunnen produceren . En ze werken in hun eigen tempo druk of niet druk ze laten zich niet jagen ( gelijk hebben ze) .

De Penzance is echter wel te krijgen geen enkel probleem :wink: hoe of wat via pb.

Godfrey

Laafke

Bericht door Laafke »

Toch altijd fijn als er mensen zijn die van de hoed en de rand afweten en dat mee willen delen.

Huub

Bericht door Huub »

Godfrey59 schreef:Hallo Huub

Bij Germain is er niets met de productie aan de hand alleen de vraag is groter dan ze kunnen produceren . En ze werken in hun eigen tempo druk of niet druk ze laten zich niet jagen ( gelijk hebben ze) .

De Penzance is echter wel te krijgen geen enkel probleem :wink: hoe of wat via pb.

Godfrey
Hey Godfrey.

Ik vroeg me dat af. Daarom had ik het ook in een vragende vorm geschreven.
Zelf rook ik de Penzance niet vanwege de Latakia. Maar mijn Duitse vriend die er verzot op is heeft nog maar 3 blikjes en tracht al vanaf december op het gebruikelijk adres te bestellen. Telkens weer krijgt hij te horen dat die er nog niet is.

Fijne dag verder,

Huub

Godfrey59

Bericht door Godfrey59 »

Hallo Huub

Laat hem mij maar mailen . Het probleem is dat al zouden ze alleen nog maar Penzance produceren ze nog achter lopen bij de vraag erna . Echter moeten ze ook voldoen aan de vraag naar hun andere tabakken welke ze ook maar net bij kunnen houden . Het is een klein familie bedrijf vergeleken met de grote jongens .

Tja je hebt een luxe probleem als je tabak te lekker is :lol:

Een fijne dag nog Huub .

Godfrey

robvoorburg

Bericht door robvoorburg »

Het is hun zwakte en tegelijk hun kracht.

Godfrey59

Bericht door Godfrey59 »

robvoorburg schreef:Het is hun zwakte en tegelijk hun kracht.
Klopt helemaal .

Godfrey

Plaats reactie