De onderste is mooi!pijpeloentje schreef:Ik heb deze via MP. Ze komen halverwege aankomende week aan.
Ik ben benieuwd!
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/386805751/1

De onderste is mooi!pijpeloentje schreef:Ik heb deze via MP. Ze komen halverwege aankomende week aan.
Ik ben benieuwd!
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/386805751/1
De Stanwell Melange heeft mijn aandacht gekregen na het roken van jou Sample Annie dus die stond al op de lijst.annie69 schreef:Ze heeft dan wel een goede smaak of had je een verlanglijstje
Ah! Ik zal dan binnenkort eens een lingeriesetje kopen hahahaBommel schreef:Enne zo nu en dan ook iets voor haar kopen.
Oh netjes en goede tabakken hoorNekker schreef:Vandaag naar de markt geweest voor de eerste keer. (Ik ben net verhuisd naar Tienen) Schrok ik me daar even een aap... Stond een kraam met tabak, misschien is dit iets nog veel gangbaarder in Nederland. Maar hier in België is het toch al iets unieks geworden, ik had voordien nog nooit een tabaksboer gezien op de markt. Heb me eventjes dan ook maar 3 tabakken aangeschaft.
- W.O. Larsen Mellow & Tasty: Raadde hij me aan op basis van mijn vraag of hij toevallig een tabak had in de aard van Londen Burley Blend.
- Dunhill Standard Mixture Mellow: Een tabak die volgens de verkoper niet meer op de markt wordt gebracht. Dit zijn de laatste blikjes die hij nog heeft. Verkoper wist me ook te vertellen dat veel Nederlanders speciaal naar hier komen om deze tabak bij hem nog te kunnen kopen.
- McBarren Londen Burley Blend: één van mijn standaard tabakken die ik rook. Mijn blikje was bijna leeg, vandaar deze aankoop.
Al bij al een hoop leuke aankopen, hopelijk bevallen de 2 nieuwkomers me![/b]
Leuk te horen, ik ga zo dadelijk er een pijpje met stoppen...remi schreef:Oh netjes en goede tabakken hoorNekker schreef:Vandaag naar de markt geweest voor de eerste keer. (Ik ben net verhuisd naar Tienen) Schrok ik me daar even een aap... Stond een kraam met tabak, misschien is dit iets nog veel gangbaarder in Nederland. Maar hier in België is het toch al iets unieks geworden, ik had voordien nog nooit een tabaksboer gezien op de markt. Heb me eventjes dan ook maar 3 tabakken aangeschaft.
- W.O. Larsen Mellow & Tasty: Raadde hij me aan op basis van mijn vraag of hij toevallig een tabak had in de aard van Londen Burley Blend.
- Dunhill Standard Mixture Mellow: Een tabak die volgens de verkoper niet meer op de markt wordt gebracht. Dit zijn de laatste blikjes die hij nog heeft. Verkoper wist me ook te vertellen dat veel Nederlanders speciaal naar hier komen om deze tabak bij hem nog te kunnen kopen.
- McBarren Londen Burley Blend: één van mijn standaard tabakken die ik rook. Mijn blikje was bijna leeg, vandaar deze aankoop.
Al bij al een hoop leuke aankopen, hopelijk bevallen de 2 nieuwkomers me![/b]mijn favoriet zit er ook bij w.o. larsen mellow & tasty beste tabak die ik heb. veel rook plezier ervan.
Neen, stond geen naam of plaatsen op waar hij nog stond. Allesinds zal ik het de volgende keer zeker vragen voor jou. Ik PM het je door, van zodra ik iets weet.Paasei schreef:Wow Nekker,
heeft die kerel je een zakje of zo gegeven met daarop de markten waar hij wekelijks staat?
Misschien staat hij ook wel op een andere dag op een markt wat dichter in mijn buurt...
(vogelsmarkt![]()
)