Dank je Wow.
En dan maar meteen even gebruik maken van de gelegenheid.
Heb weer wat gemaakt uiteraard. Jammere is, het is té warm en té droog! Dus ik heb wat "authentieke" barstjes erin zitten

Als de beits goed pakt, is dit gestopt. Kijk het nog een week aan, als het doorgaat is het overnieuw, maar ze blijft al twee dagen hangen waar ze is. Naar alle waarschijnlijkheid was de tweede sessie beits de "afsluiter". Nu zou ze niet meer mogen werken!
Beiden zijn inmiddels gedaan. En het was een best karwei mag ik wel zeggen. Daar zit de nodige uurtjes en liefde in in elk geval

Maar vel uw oordeel. Wat denken we ervan? Ik ben toch een beetje trots op mezelf
Ik zal als het geheel klaar is, nog een mooie foto plakken hier. Er is nog royaal werk aan, de voet moet nog wat aangepast worden, is nog te flink voor het gat op dit moment en ik wil ze er echt precies mooi in hebben zitten. A masterpiece al zeg ik het zelf!
En de tekeningen op de onderste rand zijn fenomenaal mooi. Kan er uren naar kijken en draaien. Ook de spleet in het midden zat er al in, een verborgen noest, schitterend gewoon!
Groet Dries,
Lid van de Terminus-club.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist