VikingRedBeard (voorheen PatrickGeluk)

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Paasei

Re: PatrickGeluk

Bericht door Paasei »

Ook een mooie.
Die viking is wel eentje met 9 mm filter.
Ook hierover zijn de meningen verdeeld : ok voor en beginner of juist niet, filter eruit laten of niet...
Koninklijke Eikel Des Forums.

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Bericht door Bananabox-Ninja »

PatrickGeluk schreef:@bananbox-ninja: ja die had ik al gezien hier op het forum, een keer een bezoekje brengen. Ik zag ook dat de sigarenboer op het damplein een wandje heeft met pijpen, dus daar ook meer ff langs.

Verder bleek toch dat de Latakia uitverkocht was, dus nu een Viking besteld als het goed is:D
Kan niet wachten..... :mrgreen:
Die Primera? Bespaar je de moeite en ga naar Zwijndrecht en probeer je te laten helpen door de vrouw of de zoon, de vader is wel okay maar is meer een sigaren man.

Oh en het is Bananabox-Ninja (of BBN) ;) :mrgreen:
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

VikingRedBeard

Bericht door VikingRedBeard »

@bananAbox-Ninja: sorry voor de tiepvaut:P Ik weet niet of dat die primera is, maar opzich een ritje zwijndrecht is ook zo gemaakt inderdaad. Ik zal er binnenkort is heen gaan;)
Beware of the Viking

Moonhowler

Bericht door Moonhowler »

Wees welkom.
Howling for the masses!
Alles voor de BTW (Bier, Tabak en Wartaal)

Mijn pijpen collectie: viewtopic.php?f=41&t=5573&p=157262#p157262
Mijn Tabak collectie: viewtopic.php?f=48&t=6027

Wallander

Bericht door Wallander »

"Welcome to the pleasuredome..."

Spannend om je verhaal te volgen, hoop dat je niet te lang hoeft te wachten.

Harry

VikingRedBeard

Re: VikingRedBeard

Zodra de pijp binnen is zal ik een dagboekje bij houden met de bevindingen ervan.
Sommige zal het opmerken dat ik opeens onder een andere naam vertoef hier.
In al het enthousiasme had ik me volledige naam ingevoerd als screenname. En omdat ik liever iets meer incognito surf vandaar de bijpassende naam VikingRedBeard.
Beware of the Viking

Whitesnake

Bericht door Whitesnake »

Welkom!

Dolledokus

Bericht door Dolledokus »

Ha die Rooie Baardmans ;p
Wees vooral welkom hier kerel. Lees je lekker suf onder het genot van.... Je hebt het meest geweldige forum gevonden dat er is, zeker op pijpjes gebied. Dat zul je nog wel ervaren.
Je hebt ook een prima site gevonden voor een eventuele eerste pijp. er zijn er verschillenden hier die er ook hebben. Inclusief myself uiteraard. En idd, zéér betaalbaar. Dat naast een topservice en een vriendelijk man die daarachter zit.
Ben dan ook erg benieuwd wat je eerste word Viking. Mijne was een Lincoln, heel fijn pijpje is dat. Maar ik heb inmiddels mijn merk gevonden. (wat niet wil zeggen dat ik geen andere meer rook hoor ;) )
Maar voor nu toch vooral, wees welkom hier! ;p
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

VikingRedBeard

Hey Dolledokus bedankt voor het warme onthaal. Mijn eerste word (hoe toepasselijk:P) een mr. Brog Viking :mrgreen:
Ik was/ben helemaal verliefd op de Latakia, maar helaas was deze niet meer op voorraad. Maar aangezien ik toch van plan ben om nog wel wat pijpen bij te kopen is dat ook geen groot probleem, die kom er dan op het moment dat die wel leverbaar is, misschien gelijk samen met een churchwarden want die zijn ook zeeeeeeeeeeeeeeer aantrekkelijk. Ik zit nu met smart te wachten op de postbode en dan kan het eindelijk beginnen. Ik zal mijn bevindingen goed bij houden. Ben zelf ook benieuwd hoe het zal gaan. Ben gelukkig geen opgever, dus als ik iets wil kunnen dan lukt me dat uiteindelijk ook wel altijd:D
Beware of the Viking

Dolledokus

Graag gedaan hoor. Dit is dan ook zo`n forum waar je echt warm onthaald word en dat willen we erin houden.
Heb me daar zelf ernstig over verbaasd toen ik hier voor het eerst binnen kwam zetten.
Kijk aan, en dat volhouden, dat is na een week al over hoor. Want dan zit je er al aardig in denk ik zo. Dat zit wel goed!
En dan lekker genieten van je Viking. (dalijk even het model opsnorren) Hier ook een Church van Brog. Die rook ik toch maar graag en steeds en steeds meer mag ik wel zeggen. Heerlijk buiten onder de parasol, beetje spelen op je laptop en overheerlijk paffen maar.
Moet wel zeggen dat de Terminus mijn werkpaarden zijn. En enig moment zal jezelf ook wel je klik vinden met een bepaalde soort of een bepaald merk. En zo groeit langzaam je collectie pijpen. Pas wel op voor PKZ. Want das een b*tch af en toe ;p
Groet Dries,

Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

VikingRedBeard

De pijp is ondertussen binnen en i'm in love kan je wel bijna zeggen. Het is de no.37 Viking van Mr. Brog. Mijn hartje was als eerste helemaal weg van de Latakia van Mr. Brog, Hetzelfde model alleen zonder filter, dus een slanker mondstuk en met een andere kleur afwerking. Maar omdat die niet op voorraad, voor nu toch voor deze gegaan. Die Latakia komt er zowiezo bij, maar o o o wat ben ik net een klein kind in een snoepwinkel. Me HAPPY :mrgreen:
Ik ga hem morgen voor het eerst opsteken met de sample Plum & Rum die godfrey erbij heeft gedaan (Erg bedankt godfrey!) En ik ga jullie zeker 'lastig' vallen met een startersverhaal.
Beware of the Viking

Rhialto

Bericht door Rhialto »

Welkom! Leuk, oude camera's verzamelen

eka_nl

Bericht door eka_nl »

veel plezier :-?

VikingRedBeard

Omdat ik meestal in den avond rook, heb ik niet goed genoeg licht om een foto te maken, echter had ik deze middag zin om er weer een op te steken dus, ook makkelijker met 2 pijpen. En voor de mensen die denken: hey waar is zijn baard, ja heb hem er net afgehaald omdat met dit weer me huid nogal irriteert, dus hij komt er weer aan:P

Afbeelding
Beware of the Viking

kiske

Bericht door kiske »

Pvd! All that and pipesmoking too! :mrgreen:

Dolledokus

kiske schreef:Pvd! All that and pipesmoking too! :mrgreen:
hahaha, ja hij gaat lekker hè!
Groet Dries,

Plaats reactie