Mastro de Paja jaarpijp 2013
Mastro de Paja jaarpijp 2013
Goedemorgen,
Mr. de Paja kondigde gisteren aan dat hij zijn jaarpijp gereed heeft. Het zal beslist niet allemans smaak zijn maar dat kun je van een freehand toch ook niet verwachten. Ik weet geen prijs en ook niet in welke oplage hij gemaakt is. Voor adres waar hij te bekomen is graag even PB om te voorkomen dat het idee ontstaat dat ik reclame maak voor een bepaalde zaak....
Mr. de Paja kondigde gisteren aan dat hij zijn jaarpijp gereed heeft. Het zal beslist niet allemans smaak zijn maar dat kun je van een freehand toch ook niet verwachten. Ik weet geen prijs en ook niet in welke oplage hij gemaakt is. Voor adres waar hij te bekomen is graag even PB om te voorkomen dat het idee ontstaat dat ik reclame maak voor een bepaalde zaak....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Calinero
Re: Mastrode Paja jaarpijp 2013
Ik vind het in ieder geval een hele mooie pijp! 

Van alles wat ik ooit verloren ben mis ik mijn verstand het meest!
- maboc
Zodan. Da's niet verkeerd zeg.
Heule mooie pijp in mijn ogen.
Ik weet alleen nog niet of ik de standaard mooi/grappig of juist lelijk/kitsch vind.
Nog een paar keer naar kijken, en langzaam wordt 't dan wel duidelijk voor mij.
Heule mooie pijp in mijn ogen.
Ik weet alleen nog niet of ik de standaard mooi/grappig of juist lelijk/kitsch vind.
Nog een paar keer naar kijken, en langzaam wordt 't dan wel duidelijk voor mij.
--
Cheers maboc
Cheers maboc
- Robert
- Contacteer:
Leuk piepke.

- Eliminator
- Moderator
De pijp is ERRUG mooi, de staander past daar fraai bij,..... alleen het stalen dopje onder aan de pijp om hem in die staander te zetten (tenminste als ik het systeem begrijp) vindt ik dan weer wat minder,.... dat stalen dopje stoort me aan de pijp zelf, jammer !
Nou de pijp is sinds februari op de markt. En ik heb half Europa afgezocht naar de pijp maar er is geen webshop die hem heeft. Ik ben bang dat hij al uitverkocht is....... 

- maboc
Exact dat is ook mijn bezwaar. Het ziet er wat "goedkoop" uit geloof ik.Eliminator schreef:De pijp is ERRUG mooi, de staander past daar fraai bij,..... alleen het stalen dopje onder aan de pijp om hem in die staander te zetten (tenminste als ik het systeem begrijp) vindt ik dan weer wat minder,.... dat stalen dopje stoort me aan de pijp zelf, jammer !
--
Cheers maboc
Cheers maboc
- Dukdalf
Hij is wat mij betreft helemaal goed, zelfs het dopje (waarvan ik wel sterk vermoed dat het zilver is en geen staal
).

- Eliminator
- Moderator
Echt jammer van de, verder, mooie pijp,...... het lijkt nu een beetje of er een popnagel in geramt ismaboc schreef: Exact dat is ook mijn bezwaar. Het ziet er wat "goedkoop" uit geloof ik.

Okay, okay, een zilveren popnagel danDukdalf schreef:Hij is wat mij betreft helemaal goed, zelfs het dopje (waarvan ik wel sterk vermoed dat het zilver is en geen staal).

- Dukdalf
Leuke tamper....Eliminator schreef:Echt jammer van de, verder, mooie pijp,...... het lijkt nu een beetje of er een popnagel in geramt ismaboc schreef: Exact dat is ook mijn bezwaar. Het ziet er wat "goedkoop" uit geloof ik.![]()
Okay, okay, een zilveren popnagel danDukdalf schreef:Hij is wat mij betreft helemaal goed, zelfs het dopje (waarvan ik wel sterk vermoed dat het zilver is en geen staal).
![]()
- Bommel
Heel errrrrug mooie pijp.
Het enige wat me zal storen is de prijs vrees ik.
Het enige wat me zal storen is de prijs vrees ik.

Ik deel je vrees hr. Bommel. Tijdens mijn zoektocht heb ik half europa afgedaan maar nergens een MdP tegengekomen. Als ik een voorzichtige schatting mag maken, gebaseerd op eerdere modellen, vermoed ik dat de prijs zo tussen de 300,= en 350,= euro heeft gelegen.
Maar tot op heden heb ik nog geen zaak gevonden die MdP pijpen heeft. Pfeifen Huber uit München wist me te vertellen dat ze al sinds tijden geen contact met MdP hebben.
Maar tot op heden heb ik nog geen zaak gevonden die MdP pijpen heeft. Pfeifen Huber uit München wist me te vertellen dat ze al sinds tijden geen contact met MdP hebben.
- Bommel
Aan de ene kant een geruststelling, scheelt weer een gat in de begroting.Laafke schreef:Ik deel je vrees hr. Bommel. Tijdens mijn zoektocht heb ik half europa afgedaan maar nergens een MdP tegengekomen. Als ik een voorzichtige schatting mag maken, gebaseerd op eerdere modellen, vermoed ik dat de prijs zo tussen de 300,= en 350,= euro heeft gelegen.
Aan de andere kant wel weer jammer dat het dan weer een uniek stuk moet zijn.
Re: Mastro de Paja jaarpijp 2013
Al Pascia is tot heden de enige zaak die ik gevonden heb met MdP pijpen. Qua prijs zit ik denk ik wel goed. Ik heb ze gevraagd of ze weten of het model nog verkrijgbaar is en wat de prijs is/was. (Het moet, als ie uitverkocht is, wel een zeer populair model zijn, in februari op de markt gekomen en eind april al uitverkocht. Of er moeten slechts een paar exemplaren van zijn gemaakt........)