@Mfox
Ah kijk aan, ja ik dacht al dat ze eruit konden, zeker dat wokkel geval. Die lange staaf dat weet ik niet, die laat zich niet losdraaien. Maar goed, ik sloop ze eruit

Zeg en een filterpijp, kan die zonder filter ook gerookt worden? Dat gekke witte gevalletje wat je maar 1 of 2 x kan gebruiken zeg maar.
@BNN
Ja dat klopt idd wat je daar zegt. Zijn ze ook overigens. Ze zijn al schoongemaakt met van alles en nog wat, vooral de mondstukken. Die hebben wat alcohol gezien. Puur even voor het ontsmet ideetje. Denk dat ik er een keer met een ruimer aan moet ook, maar dat komt wel goed. Ook wil ik ze even in een wasje zetten (gisteren carnauba mogen ontvangen, yes yes!, fijne vrienden heb ik!) Dus die krijgen zeker nog een beurtje. Heb wel al flink lopen schoonmaken aan ze overigens, maar ze zijn wat ouder volgens mij en door de vorige eigenaar niet behandelt hoe ze behandelt zouden moeten worden vind ik persoonlijk. Maar goed, ik ben dan ook soms akelig met dat soort dingen. Ik heb een werkplaats war het best rommelig is, maar mijn gereedschappen zijn altijd goed onderhouden. Rommel of geen rommel, ik werk niet met slecht geslepen gereedschappen, daar houd ik niet van. Dus dit vraagt ook onderhoud. Ben er nog niet geheel in thuis, maar had weer een filmpje van onze Janneman toegepast

En ik moet er nog wat handigheid in krijgen.
Komt goed!
En gebruikt of niet, ik ben er blij mee, kan nu in elk geval als ik dat wil meer roken op 1 dag

Daar ging het een beetje om.
MAAR!! Ik zit me eigenlijk totaal te verkneukelen om de Mr Brog. Wat heb ik daar zin in zeg! Dat word mijn lieveling denk ik. My Precious!!