Zie hier mijn vangst van de afgelopen zes weken:
Hopelijk komen vandaag ook de via MP gekochte pijpen binnen.
Groetjes,
Arjen
ik vond ze al zo klein! schattig zelfs!Arjen schreef:Helaas is de berekening niet helemaal correct.
De ronde blikjes Mac Baren zijn maar 25 gram, de Mac Baren 7 seas zijn maar 40 gram en de Troost slices wegen 100 gram.
Maar ja, ik rook maar een of twee pijpen per dag dus ik kan er uiteindelijk langer mee toe.
Groeten,
Arjen
Hmm ik denk dat ik 'm oversla.multiballs schreef:ik heb de 7seas royal en gold gehad,
niet geheel mijn smaak,
wel mooi brandend,mooie grijse as,
maar net niet het....
Joey Peters schreef:Die 7seas van macbaren , hoe bevalt die tabak?
Euhm... de vingernagelTerpentijn schreef:paasei, doe je veel moeite de stickers er af te halen? ik zelf probeer tabak te vermijden, waar de sticker inmiddels in het ontwerp en de feitelijke verpakking is verwerkt. ik zelf probeer ook altijd voorzichtig te peuteren, soms gaat het prima, maar meestal is het lastig. ik gebruik zelfs wel eens van die stickeroplossers uit de drogisterij, maar zelfs dat lukt niet altijd met dat rotspul. wat zijn jouw methoden?
Ik gebruik wel eens aceton om klevers e.d. te verwijderen. Het enige probleem is dat de inkt van het etiket dan ook oplost.Terpentijn schreef:paasei, doe je veel moeite de stickers er af te halen? ik zelf probeer tabak te vermijden, waar de sticker inmiddels in het ontwerp en de feitelijke verpakking is verwerkt. ik zelf probeer ook altijd voorzichtig te peuteren, soms gaat het prima, maar meestal is het lastig. ik gebruik zelfs wel eens van die stickeroplossers uit de drogisterij, maar zelfs dat lukt niet altijd met dat rotspul. wat zijn jouw methoden?