En ook een licht variant TKZ ( tabak koop ziekte ).
Heren ik wens u veel plezier met alles en een spoedig herstel.

Kan ik geloven dat je de heren niet leuk vind. Die pikken namelijk al die leuke Belgische dames inkiske schreef:Tja, die Belgische dames zijn leuk...... de Belgische heren daarentegen........(kommaar, kommaar, kommaar) gniffeldegniffel.
Jeps... heb inmiddels een zwak voor Belgische dames.....Eliminator schreef:Los van de kleur, ben ik niet erg kapot van het model, maar smaken verschillen,..... veel plezier ermee, maar gezien het een Vlaamse dame is zal dat vast goed komen
PICS...???hagar666 schreef:Jeps... heb inmiddels een zwak voor Belgische dames.....Eliminator schreef:Los van de kleur, ben ik niet erg kapot van het model, maar smaken verschillen,..... veel plezier ermee, maar gezien het een Vlaamse dame is zal dat vast goed komen
Hoe raad je het zo na mijn opmerking: " In het echt is hij overigens wat donkerder van kleur dan op de foto van Haddock's.".hagar666 schreef:Maarten, bij Haddocks vandaan zo te zien?
Ja ik was weer eens te snel met mijn reactie......zoals wel vaker....hahahaha..Maarten_V schreef:Hoe raad je het zo na mijn opmerking: " In het echt is hij overigens wat donkerder van kleur dan op de foto van Haddock's.".hagar666 schreef:Maarten, bij Haddocks vandaan zo te zien?
Haha... ja, dat blijft toch een briljant stukkie... "Ja, natuurlijk kan meneer Van der Laak weer lekker roken, dacht u soms dat ik deze kostbare Tarantella's in mijn oor zou stoppen!! Van die dingen ja, van die dingen".Immler schreef:Zo meneer Pieter kan weer lekker roken. (vrij naar Cor van der Laak)
Beste Pieter.Pieter schreef:Heden zonder problemen gearriveerd uit de VS van 4noggins:
3 corncob pijpen
Solani - Silver Flake 100 g
Solani - Aged Burley Flake 50 g
Orlik - Golden Slices 100 g
GL Pease - Jack Knife Plug 2 oz
GL Pease - Montgomery 2 oz
Wessex - Classic Virginia 50 g
Escudo 50 g
Dat wordt weer smullen!