Vinnie
- Vinnie
Vinnie
Zoals het verzoek, gedaan bij een ander topic, hierbij mijn voorstelrondje:
Mijn naam is Vincent. Vrienden noemen me al sinds jaar en dag Vinnie, vandaar ook de inlognaam. Ik ben geboren in het pittoreske Kloetinge, vlak bij Goes. Ik heb gezien dat er zelfs andere forum leden vandaan komen.
Ik heb nog een huis in Zeeland, maar ben voornamelijk te vinden bij mijn partner in Zuid-Holland.
Op dit moment probeer ik kinderen wat bij te brengen over de economie in het algemeen. Het is een VMBO met 26 verschillende nationaliteiten waarvan er 1% een Nederlandse naam heeft. Dit doe ik overigens nog niet zo heel erg lang. Ik heb vele banen gehad. Ben ooit begonnen bij een busmaatschappij en daarna verschillende verzekeringsmaatschappijen.
Mijn partner en ik hebben geen kinderen, zij zegt dat ik zelf al kind genoeg ben voor het hele gezin. We hebben twee katten, die ik persoonlijk veel kinderachtiger vind dan mezelf. Daar zal mijn partner het denk ik niet mee eens zijn.
In mijn vrije tijd mag ik graag genieten van het theater. Maar ik kan ook heel erg geboeid zijn door een goede film. Ik houd ontzettend van eten, drinken en ja.. in dit rijtje hoort ook roken thuis. En dan voornamelijk dat wat ik ontzettend lekker vind natuurlijk.
Mijn favoriete tabak kan ik nog niet zo veel over zeggen. Ik heb begrepen dat er toch velen gecharmeerd zijn van Neptune die ik dan ook zeker eens zal proberen. Ik weet niet wie van het forum aandelen in het betreffende bedrijf heeft, maar hij of zij doet het werk goed!
Mijn naam is Vincent. Vrienden noemen me al sinds jaar en dag Vinnie, vandaar ook de inlognaam. Ik ben geboren in het pittoreske Kloetinge, vlak bij Goes. Ik heb gezien dat er zelfs andere forum leden vandaan komen.
Ik heb nog een huis in Zeeland, maar ben voornamelijk te vinden bij mijn partner in Zuid-Holland.
Op dit moment probeer ik kinderen wat bij te brengen over de economie in het algemeen. Het is een VMBO met 26 verschillende nationaliteiten waarvan er 1% een Nederlandse naam heeft. Dit doe ik overigens nog niet zo heel erg lang. Ik heb vele banen gehad. Ben ooit begonnen bij een busmaatschappij en daarna verschillende verzekeringsmaatschappijen.
Mijn partner en ik hebben geen kinderen, zij zegt dat ik zelf al kind genoeg ben voor het hele gezin. We hebben twee katten, die ik persoonlijk veel kinderachtiger vind dan mezelf. Daar zal mijn partner het denk ik niet mee eens zijn.
In mijn vrije tijd mag ik graag genieten van het theater. Maar ik kan ook heel erg geboeid zijn door een goede film. Ik houd ontzettend van eten, drinken en ja.. in dit rijtje hoort ook roken thuis. En dan voornamelijk dat wat ik ontzettend lekker vind natuurlijk.
Mijn favoriete tabak kan ik nog niet zo veel over zeggen. Ik heb begrepen dat er toch velen gecharmeerd zijn van Neptune die ik dan ook zeker eens zal proberen. Ik weet niet wie van het forum aandelen in het betreffende bedrijf heeft, maar hij of zij doet het werk goed!
- Sidekickelvis
Re: Vinnie
Welkom Vinnie,
Neptune is gewoon een fijne niks aandehand-tabak die uit elke pijp goed smaakt.... Als je daar mee begint dan kun je van daaruit beter bepalen wat je lekker vind aan andere tabakken. (zei de man die begon met Peterson Kersttabak en Troost Slices (Die niet beviel trouwens))
Neptune is gewoon een fijne niks aandehand-tabak die uit elke pijp goed smaakt.... Als je daar mee begint dan kun je van daaruit beter bepalen wat je lekker vind aan andere tabakken. (zei de man die begon met Peterson Kersttabak en Troost Slices (Die niet beviel trouwens))
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!
- Luys
- Moderator
Mijn eerste reactie was: RotterdamVinnie schreef:...maar ben voornamelijk te vinden bij mijn partner in Zuid-Holland.
Op dit moment probeer ik kinderen wat bij te brengen over de economie in het algemeen. Het is een VMBO met 26 verschillende nationaliteiten waarvan er 1% een Nederlandse naam heeft. ...

Overigens, nogmaals welkom, maar ik dacht dat je andere topic al een voorstelrondje was

Neptune is inderdaad een prettige alledaagse tabak; niets hoogstaand maar je weet wat je eraan hebt. Ik houd het over het algemeen toch maar bij Latakia-blends...
Pijproker des forums
- lestat
hier ook nog eens welkom
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
- PhilipV
Welkom op het forum Vinnie!
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League
- Vinnie
Dan wacht ik nog even met de kerst tabak! 
Ik zal gewoon proberen. Maar het is heel fijn om te horen dat er een aantal tabakken zijn die door meerdere mensen gewaardeerd wordt. Dat lijken me dan ook verstandige keuzes om mee te beginnen.

Ik zal gewoon proberen. Maar het is heel fijn om te horen dat er een aantal tabakken zijn die door meerdere mensen gewaardeerd wordt. Dat lijken me dan ook verstandige keuzes om mee te beginnen.
- Luys
- Moderator
Tip wat dat betreft: de tabakscatalogus hier op het forum. Daar kan je van veel tabakken al een mening vinden van de mensen hier. Dat helpt iig om een eerste indruk te krijgen!Vinnie schreef:Dan wacht ik nog even met de kerst tabak!
Veel ontdekkingsplezier toegewenst

Pijproker des forums
- janneman
- Contacteer:
En nog een hartelijk welkom!
Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- Kees Flake
- Vinnie
Bedankt voor de tip Luys!Luys schreef:Tip wat dat betreft: de tabakscatalogus hier op het forum. Daar kan je van veel tabakken al een mening vinden van de mensen hier. Dat helpt iig om een eerste indruk te krijgen!Vinnie schreef:Dan wacht ik nog even met de kerst tabak!
Veel ontdekkingsplezier toegewenst
- Robert
- Contacteer:
- maboc
Hee Vinnie welkom,
Aftellen is geweest...tabaksreis is begonnen.
Ik wist niet wat me overkwam als nieuwbakken pijproker....zoveel soorten ...zoveel merken.
Ongetwijfeld ga je ook tabakken proeven die je echt helemaal niks vind....maakt niet uit....er genoeg te proeven.
- Denk alleen al aan alle zoetwaren (om. Mac Baren heeft er veul. Persoonlijk rook ik graag de "aromatic choice" van hen)
- Of denk eens aan baai tabakken (zelf vind ik "Echte Friesche Heeren Baai" erg lekker)
- Of eens een semois proberen...zelf helemaal geen ervaring mee
- Of die stink latakia waar het halve forum zo mee dweept. (arrgghhh ben nog steeds niet aan de samples toegekomen)
Nouja...zie maar.
Veel plezier hier.
Ik wist niet wat me overkwam als nieuwbakken pijproker....zoveel soorten ...zoveel merken.
Ongetwijfeld ga je ook tabakken proeven die je echt helemaal niks vind....maakt niet uit....er genoeg te proeven.
- Denk alleen al aan alle zoetwaren (om. Mac Baren heeft er veul. Persoonlijk rook ik graag de "aromatic choice" van hen)
- Of denk eens aan baai tabakken (zelf vind ik "Echte Friesche Heeren Baai" erg lekker)

- Of die stink latakia waar het halve forum zo mee dweept. (arrgghhh ben nog steeds niet aan de samples toegekomen)
Nouja...zie maar.
Veel plezier hier.
--
Cheers maboc
Cheers maboc
- Vinnie
Bedankt voor de vriendelijke ontvangst van iedereen hier! Erg leuk!
Bedankt voor de tips, ik heb ze genoteerd en ga ze zeker proberen!maboc schreef:Hee Vinnie welkom,
Nouja...zie maar.
Veel plezier hier.
- maboc
Da's niet nodig he.....het internet is here to stay en het forum zal ook nog wel even blijven.Vinnie schreef:Bedankt voor de vriendelijke ontvangst van iedereen hier! Erg leuk!
Bedankt voor de tips, ik heb ze genoteerd en ga ze zeker proberen!maboc schreef:Hee Vinnie welkom,
Nouja...zie maar.
Veel plezier hier.
tssssss......wat heb ik slecht humeur vandaag zeg.
--
Cheers maboc
Cheers maboc
- Eliminator
- Moderator
- Martin Romijn
- Contacteer:
-
Welkom en veel genoegen.
Gewoon iedere week een ander tabakje kopen, die welke jij het lekkerste vind koop je dan wel weer opnieuw.

Gewoon iedere week een ander tabakje kopen, die welke jij het lekkerste vind koop je dan wel weer opnieuw.

- jarnogab
- dewitte
welkom Vinnie !!!
- St Patrick
Ha Vinnie, hier ook een hartelijk welkom op dit mooie forum gewenst.
Tabak is er in vele soorten en maten, het belangrijkste is het uitproberen en rustig roken. Met dit laatste proef je de betreffende tabak goed en kan je na een pijpje of wat redelijk zeggen of iets je wel of niet bevalt.
Maar niets is zo veranderlijk dan smaak... ik ben zelf begonnen met zoete tabakken en ben nu meer van de puurdere tabakken zoals virginia en latakia. Zo is ieder bezig metzijn persoonlijke tabaksreis...
Heel veel succes met jouw reis en geniet van het forum.

Tabak is er in vele soorten en maten, het belangrijkste is het uitproberen en rustig roken. Met dit laatste proef je de betreffende tabak goed en kan je na een pijpje of wat redelijk zeggen of iets je wel of niet bevalt.
Maar niets is zo veranderlijk dan smaak... ik ben zelf begonnen met zoete tabakken en ben nu meer van de puurdere tabakken zoals virginia en latakia. Zo is ieder bezig metzijn persoonlijke tabaksreis...
Heel veel succes met jouw reis en geniet van het forum.

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
- Glenn
- Contacteer:
welkom
Wie 'hogere machten' als argument gebruikt,
gebruikt niet zijn verstand maar zijn geheugen.
Leonardo da Vinci
gebruikt niet zijn verstand maar zijn geheugen.
Leonardo da Vinci
- Marc Den Haag
Een hartelijk welkom! 

- Bommel
- Vinnie
Ik ben op zoek geweest naar de Echte Friesche Heeren Baai, maar heb deze niet kunnen vinden in de winkels die ik bezocht heb. Vandaag wel begonnen aan de Mc Baren Aromatic Choice. Deze vind ik overigens beter dan de Original Choice.maboc schreef: - Of denk eens aan baai tabakken (zelf vind ik "Echte Friesche Heeren Baai" erg lekker)
Veel plezier hier.
-
Van De Oude Leeuw begreep ik dat enkele baaien van de markt gaan
verdwijnen, weet niet of jouw baai daar ook bij zit.
verdwijnen, weet niet of jouw baai daar ook bij zit.
- annie69
- Contacteer: