Ik hou van stijlvolle zaken, en ik vind dit kistje er echt bij passen!
Links in de kist Alsbo Vanilla, mijn favoriete tabak.
Ja, ik heb de mijne ook meegesleept, naar de camping. Ik had heerlijk alles bij elkaar en bekijks van alle kinderen natuurlijk.janneman schreef:Stijlvol meneer! Een vriend van me heeft een klein houten koffertje van bij de Xenos geschuurd en keurig gebeitst, en sleept daar nu zijn pijpen in mee. Werkt goed, en dat kan ik me van jouw kist ook voorstellen,
Groet, Janneman
Laafke schreef:Helaas is er met de verhuizing een kistje pijpen verloren gegaan.......maar ik ben er van overtuigd dat dat kistje ergens onder die gigantische verzameling kleding moet liggen......iets waar mijn vrouw het absoluut niet mee eens is. Daar zijn al wat discussies over gevoerd........
Zeer lovenswaardige een echtee pijproker waardig gedachte heer Maboc! Graag bied ik mjn diensten aan om een rol te spelen in deze hoogndige interventie. Dit alles natuurlijk niet voor het door mij verwachte aandeel van +70 stuks, maar puur uit welwillendheid en bezorgdheid voor het geluk en levenskwaliteit van die arme, arme Winslowcollector. Op termijn, na een jaar of 2200 - 300 zal hij ons wellicht dankbaar zijn.maboc schreef:Da't is te zwak eliminator.
Ik stel voor ...een werkelijke intervention.
We moeten WC voor meer ellende behoeden. Laten we er morgen maar naar toe gaan en hem ontdoen van all die rommel.
We moeten dat als mede PRF'ers maar gewoon voor elkaar overhebben.
Ik neem aan dat er maar weinig mensen zich overl al die rommel-pijpjes uit denemarken willen bekommeren, die neem ik dan wel mee.
(maar laten we het stil hhhuden voor WC....anders gaat hij, zoals het zo'n verslaafde betaamt, de boel wegstoppen.)
Dit is de houding op/van het forum dat dit dorum boven alle andere fora doet uitstijgen.kiske schreef:Zeer lovenswaardige een echtee pijproker waardig gedachte heer Maboc! Graag bied ik mjn diensten aan om een rol te spelen in deze hoogndige interventie. Dit alles natuurlijk niet voor het door mij verwachte aandeel van +70 stuks, maar puur uit welwillendheid en bezorgdheid voor het geluk en levenskwaliteit van die arme, arme Winslowcollector. Op termijn, na een jaar of 2200 - 300 zal hij ons wellicht dankbaar zijn.maboc schreef:Da't is te zwak eliminator.
We moeten WC voor meer ellende behoeden. Laten we er morgen maar naar toe gaan en hem ontdoen van all die rommel.
Ik neem aan dat er maar weinig mensen zich overl al die rommel-pijpjes uit denemarken willen bekommeren, die neem ik dan wel mee.
(maar laten we het stil hhhuden voor WC....anders gaat hij, zoals het zo'n verslaafde betaamt, de boel wegstoppen.)
Echt top om zo behulpzaam te zijn en voor de whisky houd ik me aanbevolen.maboc schreef:Dit is de houding op/van het forum dat dit dorum boven alle andere fora doet uitstijgen.kiske schreef:Zeer lovenswaardige een echtee pijproker waardig gedachte heer Maboc! Graag bied ik mjn diensten aan om een rol te spelen in deze hoogndige interventie. Dit alles natuurlijk niet voor het door mij verwachte aandeel van +70 stuks, maar puur uit welwillendheid en bezorgdheid voor het geluk en levenskwaliteit van die arme, arme Winslowcollector. Op termijn, na een jaar of 2200 - 300 zal hij ons wellicht dankbaar zijn.maboc schreef:Da't is te zwak eliminator.
Geheel belangeloos zo'n arme man van z'n verslaving af helpen.
chapeau....morgen om een uur of 15:00 te zeeland dan maar?
Die WC zit ook wel goed in de whisky.... Wellicht daar ook meteen maar op intervenieren?
AHA! Onze tactiek werkt mensen, de ene helft leidt hem af met whiskey en de andere helft ontdoet zijn woning van het Deense rookhout.Winslow Collector schreef:Heren, heren, uw goede bedoelingen doen ook mij een traan wegpinken (en verrekte snel mijn pijpen en whisky verstoppen).
Enne..., morgenmiddag ben ik er lekker niet. Heb een whiskyproeverij in Boskoop bij één onzer forumleden en zijn vriendenclub.