Tabak met notensmaak
Re: nootjestabak
Red rapparee vind ik ook wat nootachtige smaak hebben. Ook de echte (pure) Semoistabakken.
-
Sinds een paar dagen ben ik aan de Mc Baren vanilla cream.
Vind die na een aantal keren gerookt te hebben ook wel iets nootachtigs hebben.
Vind die na een aantal keren gerookt te hebben ook wel iets nootachtigs hebben.
Peterson Jaartabak 2007.
Macadamia-noten alsof je naast de notenboer zijn kraam staat. Heerlijk.
Helaas moeilijk te vinden, maar als je een hele kilogram besteld, wil Kohlhase & Kopp hem nog wel maken. Mijn voorraad (bijgemaakte) blikken is ook alweer bijna op. Binnenkort maar eens kijken om een paar kg te bestellen.
Helaas moeilijk te vinden, maar als je een hele kilogram besteld, wil Kohlhase & Kopp hem nog wel maken. Mijn voorraad (bijgemaakte) blikken is ook alweer bijna op. Binnenkort maar eens kijken om een paar kg te bestellen.
- pipealicious
Alsbo Black is de simpelste en makkelijkst verkrijgbare aromaat met hazelnoten.
- jarnogab
Hmm hmm dat klinkt goed, ik zal eens meer over die tabak opzoeken.Winslow Collector schreef:Peterson Jaartabak 2007.
Groeten,
jarnogab
jarnogab
- jarnogab
Ik heb die al heel lang niet meer gerookt, en om eerlijk te zijn: redelijk in den beginne van mijn bestaan als pijproker.pipealicious schreef:Alsbo Black is de simpelste en makkelijkst verkrijgbare aromaat met hazelnoten.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik die hazelnoten ook proefde, wel eerder vanille.
Het kan natuurlijk wel aan mijn rooktechniek van toen hebben gelegen waarbij ik er nog niet in slaagde om alle
smaken uit tabak te halen. Enfin, nu nog altijd niet perfect hoor, maar na een evolutie van een kleine 2 jaar ben ik toch
al beter in staat daartoe. Kortom, ik denk dat ik die Black nog eens een kans moet geven om te zien of ik ook
die hazelnoten kan proeven.
Groeten,
jarnogab
jarnogab
- Eliminator
- Moderator