brasil en Maduro

voor de sigarenliefhebbers, de tabakspruimers, enz. onder ons
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Master-Fan
Berichten: 467
Lid geworden op: 09 jun 2011 13:57
Locatie: Delluft

brasil en Maduro

Bericht door Master-Fan »

Voor het gemak de pijp soms opzij en wat sigaren roken. Nu ben ik nogal fan van makkelijk te roken sigaren, shortfillers vaak bij uitstek.

Nu houd ik van een donker dekblad, echt lekker vind ik ( wel longfiller ) de Maduro's van Arturo Fuente.

Iets lichter van kleur Brasil, maar toch ook wel met eenzelfde soort smaak spectrum, vind ik ook lekker. Ik weet alleen niet goed wat ik moet kopen, heb een mata fina gelimiteerde van balmoral gekocht Maar die is dus gelimiteerd. Wat wil ik dan gaan roken ? Brazil van La Paz vind ik niet echt ok......

iemand tips ?
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul

http://www.haraldmaas.nl

robvoorburg
Berichten: 12673
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Re: brasil en Maduro

Bericht door robvoorburg »

Waarom stap je voor inspiratie niet eens binnen bij Van Renssen
en de Oude Leeuw?
Zitten beiden goed in de sigaren.
Ik vergeet De Graaff nog.

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 1836
Lid geworden op: 10 aug 2009 00:58
Locatie: Voorhout

Re: brasil en Maduro

Bericht door Rob »

Of in Leiden bij Lode Buschauffeur. Die verkoopt heerlijke Macanudo Maduro's en kan anders ook wel adviseren wat anders te kopen dat er op lijkt.

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15117
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: brasil en Maduro

Bericht door Eliminator »

Genoemde bovenstaande adressen zijn wellicht dichterbij voor jouw, maar ook van Dalen mag er qua sigaren zijn, altijd al, maar ook zeker in hun nieuwe onderkomen.
Voor pijpgerelateerde zaken wordt het helaas wat minder, maar voor een goede sigaar ben je er zeker aan het juiste adres.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Master-Fan
Berichten: 467
Lid geworden op: 09 jun 2011 13:57
Locatie: Delluft

Re: brasil en Maduro

Bericht door Master-Fan »

robvoorburg schreef:Waarom stap je voor inspiratie niet eens binnen bij Van Renssen
en de Oude Leeuw?
Zitten beiden goed in de sigaren.
Ik vergeet De Graaff nog.
ken de zaken idd, was nogal wat lui en zocht op internet. Zie op korte termijn niet zo gauw mogelijkheden om ze te bezoeken. Heb van de Graaff eens een lekkere A.fuente maduro gehad....
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul

http://www.haraldmaas.nl

Plaats reactie