vasco da gama

voor de sigarenliefhebbers, de tabakspruimers, enz. onder ons
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Master-Fan
Berichten: 467
Lid geworden op: 09 jun 2011 13:57
Locatie: Delluft

vasco da gama

Bericht door Master-Fan »

van de week deze sigaren gekocht....

Coronoás ( shortfiller ) met vanille smaak. Ben benieuwd of het wat is.

Afbeelding
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul

http://www.haraldmaas.nl

Gebruikersavatar
Nekker
Erelid
Berichten: 5097
Lid geworden op: 29 jul 2010 21:16
Locatie: Duffel

Re: vasco da gama

Bericht door Nekker »

Laat je bevindingen weten, van tijd tot tijd smaakt een vanille sigaartje mij wel eens.
Groet, Nekker

.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.

Gebruikersavatar
Master-Fan
Berichten: 467
Lid geworden op: 09 jun 2011 13:57
Locatie: Delluft

Re: vasco da gama

Bericht door Master-Fan »

Nekker schreef:Laat je bevindingen weten, van tijd tot tijd smaakt een vanille sigaartje mij wel eens.
nog niet aan toe gekomen, al weken rauwe tong met blaasjes....dus even rust gunnen ;) zal het je daarna laten weten.
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul

http://www.haraldmaas.nl

Gebruikersavatar
Robert
Berichten: 994
Lid geworden op: 18 okt 2011 01:34
Locatie: Almelo
Contacteer:

Re: vasco da gama

Bericht door Robert »

Ik rook toch liever een pijp dan een sigaar met een toegevoegd smaakje.
De pure Vasco da Gama is qua prijs/kwaliteit zeker niet slecht maar er zijn natuurlijk betere sigaren.
Consuetudinis vis magna est

Groeten, Robert.

www.twitter.com/Robert_W65

Gebruikersavatar
Master-Fan
Berichten: 467
Lid geworden op: 09 jun 2011 13:57
Locatie: Delluft

Re: vasco da gama

Bericht door Master-Fan »

discus123 schreef:Ik rook toch liever een pijp dan een sigaar met een toegevoegd smaakje.
De pure Vasco da Gama is qua prijs/kwaliteit zeker niet slecht maar er zijn natuurlijk betere sigaren.
zat betere sigaren, maar voor z'n prijs vind ik het een zeer aangename verassing.
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul

http://www.haraldmaas.nl

Gebruikersavatar
Glenn
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 jan 2013 11:30
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: vasco da gama

Bericht door Glenn »

ik heb liever de braziel versie , maar ik ben dan ook wel een fan van braziel sigaren.
Wie 'hogere machten' als argument gebruikt,
gebruikt niet zijn verstand maar zijn geheugen.

Leonardo da Vinci

Plaats reactie