SmokingPipes Europe

Altijd handig
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gnomepje
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 sep 2018 07:45
Locatie: Valkenswaard

SmokingPipes Europe

Bericht door Gnomepje »

Ik zag nog geen topic hierover, tenzij ik het gemist heb. Afgelopen juni heeft Smokingpipes.com een filiaal geopend in Dublin en ze verkopen vanuit https://www.smokingpipes.eu.

Geen invoerrechten meer vanuit de US. :mrgreen:
"A pipe is the fountain of contemplation, the source of pleasure and the companion of the wise."

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4211
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Ribbon »

Geen apart topic, maar hier eerder besproken: viewtopic.php?f=3&t=10998&hilit=Smoking+pipes
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Tobias Tobit »

Vooral heel interessant voor de corn cobs van MM Als de verzendkosten ook op super saver niveau zitten.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Gebruikersavatar
Jekke
Berichten: 1001
Lid geworden op: 24 jul 2016 00:44
Locatie: Bornem

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Jekke »

Supersaver uit de states valt ook best mee.....een cob besteld gisteren en amper 2.7 dollar verzending....daar kan ik perfect mee leven.

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Tobias Tobit »

Jekke schreef: 24 nov 2018 20:14 Supersaver uit de states valt ook best mee.....een cob besteld gisteren en amper 2.7 dollar verzending....daar kan ik perfect mee leven.
Klopt maar ik zat met evt invoerrechten in mijn achterhoofd op een enkele corn cob natuurlijk niet van toepassing maar voor een wat grotere bestelling kan het gauw in de papieren lopen.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Gebruikersavatar
Jekke
Berichten: 1001
Lid geworden op: 24 jul 2016 00:44
Locatie: Bornem

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Jekke »

Dat is voor mij dan ook de reden dat ik geen duurdere pijpen in de States koop, genoeg mooie exemplaren te vinden in Europa.......net nog Molina leren kennen, en ik vind het geweldige rokertjes voor een zachte prijs.

Gebruikersavatar
Hans1
Berichten: 309
Lid geworden op: 08 okt 2013 12:29
Locatie: Eibergen

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Hans1 »

De posterijen in Ierland doen het rustig aan; op de 3e een pijp gekocht via smokingpipes.eu en vandaag staat er nog steeds bij de track and trace dat het pakketje in Dublin bij de posterijen is.
Niet dat ik haast heb, maar de snelheid valt me wel tegen.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Arno »

Hans1 schreef: 08 dec 2018 16:09 De posterijen in Ierland doen het rustig aan; op de 3e een pijp gekocht via smokingpipes.eu en vandaag staat er nog steeds bij de track and trace dat het pakketje in Dublin bij de posterijen is.
Niet dat ik haast heb, maar de snelheid valt me wel tegen.
Misschien druk met Sinterklaas/Kersttijd? De Ropp die ik laatst had gekocht had er zo'n beetje een week over gedaan.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans1
Berichten: 309
Lid geworden op: 08 okt 2013 12:29
Locatie: Eibergen

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Hans1 »

Dat klopt inderdaad; een medewerker van smokingpipes heeft het voor me nagevraagd. Door enorme drukte lopen de posterijen van Ierland tegen vertragingen op; het pakketje is nog steeds in Ierland, maar ik ga er van uit dat het goed zal komen.

tomatamot

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door tomatamot »

Ik heb 5 corn cobs besteld ( 7/12 )) bij SPE en netjes een track&trace code gekregen ( 10/12 ). Zo te zien ligt het pakket nu nog in Dublin. 8)

tomatamot

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door tomatamot »

Met 4 dagen pakketje binnen! :wink:

Gebruikersavatar
Hans1
Berichten: 309
Lid geworden op: 08 okt 2013 12:29
Locatie: Eibergen

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Hans1 »

Ik wacht nog steeds met geduld. :-)

tomatamot

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door tomatamot »

Ach, geduld is een schone zaak, dat heb ik n.l. nu met de pijpmud in de eerste 2 modellen. :wink:

Gebruikersavatar
Lonny
Berichten: 1112
Lid geworden op: 07 feb 2014 15:28
Locatie: Luxemburg

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door Lonny »

10% Off Site-Wide ends January 1th.

tomatamot

Re: SmokingPipes Europe

Bericht door tomatamot »

Lonny schreef: 28 dec 2018 02:23 10% Off Site-Wide ends January 1th.
In dit geval er maar gelijk een klap gegeven: een vijftal gebogen appeltjes ( diplomaat ).
Het rookt toch zo fijn. 8)

Plaats reactie