Whisky & Smokes

Organisatie en verslaggeving van ontmoetingen IRL
Plaats reactie
Martin Romijn
Contacteer:

Whisky & Smokes

Bericht door Martin Romijn » 28 okt 2016 23:03

Wist niet precies waar dit te posten...dus maar even hier. Het is niet echt een meeting maar belangstellenden zijn uiteraard welkom. :D
Paul (hier welbekend) zal de whiskyproeverij verzorgen en ik mag wat over pijproken vertellen en alles wat erbij hoort...het maken van tampers etc. Dus als je zin en tijd hebt......
Afbeelding
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Tobias Tobit

Re: Whisky & Smokes

Bericht door Tobias Tobit » 28 okt 2016 23:09

Jammer genoeg ga ik die dag naar het International Whisky Festival in Den Haag anders was ik graag even komen kijken. Was zeer onder de indruk van de whisky kennis van Paul tijdens de workshop die hij eerder dit jaar in Leerdam heeft gegeven. Toch ook min of meer een complimentje voor jou Martin voor de organisatie.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Martin Romijn
Contacteer:

Bericht door Martin Romijn » 28 okt 2016 23:27

Tobias Tobit schreef:Jammer genoeg ga ik die dag naar het International Whisky Festival in Den Haag anders was ik graag even komen kijken. Was zeer onder de indruk van de whisky kennis van Paul tijdens de workshop die hij eerder dit jaar in Leerdam heeft gegeven. Toch ook min of meer een complimentje voor jou Martin voor de organisatie.
Dank je Ruben, Ik organiseer dit event niet, ik ben hiervoor gevraagd. In eerste instantie vanwege mijn ambachtelijke werk maar later kwamen we gezamenlijk op dit concept.

Tobias Tobit

Bericht door Tobias Tobit » 28 okt 2016 23:48

Dat snap ik maar de workshop in Leerdam was wel door jou georganiseerd. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Martin Romijn
Contacteer:

Bericht door Martin Romijn » 29 okt 2016 00:11

Tobias Tobit schreef:Dat snap ik maar de workshop in Leerdam was wel door jou georganiseerd. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Ah..okay...dank je!

Henry

Bericht door Henry » 30 okt 2016 22:39

AAAHH.... F-U-C-K !!!

Dan kan ik niet... Damn, daar baal ik van! :cry:

Maar... Los daarvan, wat een gaaf initiatief!
Cheers en Succes! :wink: 8)

Plaats reactie