Zutphen - Zondag 11 Juni 2017

Organisatie en verslaggeving van ontmoetingen IRL
Meester W

Re: Zutphen - Zondag 11 Juni 2017

Bericht door Meester W » 11 jun 2017 21:21

Dank voor de vriendelijke ontvangst en het aangenaam samenzijn

W

Kiske

Bericht door Kiske » 11 jun 2017 22:01

Cipke heeft gechauffeurd waarvoor dank!

Samen met Cipke, Geoff en Culann de heen- en terugreis mogen maken waardoor de nodige voor-en napret te genieten viel. Bedankt voor jullie prettige gezelschap heeren!

Bij Willen Schimmel door Willem zelf en zijn medewerkers bijzonder gastvrij ontvangen. De hele dag zijn we door Willem en zijn team en namens Davidoff verwend met drank, spijs, tabakken om te proeven en dat allemaal in de ambiance van Willems sfeervolle winkel. Bedankt allemaal!

Deadlock heeft als altijd zaken weer super geregeld met Willem en kan met trots terugkijken op wederom een geslaagde meeting. Thx kerel!

Last but not least....... de forumleden en hun introducees. Geweldig hoe een zó divers gezelschap met als enige overeenkomst een stuk hout in den bek, telkens weer een gevoel van gemeenschappelijkheid weet te realiseren zonder daar hun best voor te hoeven doen. Ik heb met lang niet iedereen (genoeg) kunnen spreken. Zoveel vertrouwde en nieuwe gezichten mogen zien. Ik heb genoten. Ook hier bedankt aan iedereen!

Tenslotte hieronder de uitbreiding van zowel persoonlijke collectie pijpen als parafernalia. Een Peterson 2017 jaarpijp in gladde uitvoering en een nieuwe pijpentas.

Afbeelding

Voldaan na een fijne dag, dat is het gevoel waarmee ik deze avond mag afsluiten.
Do no harm, but take no shit.

BenHam

Bericht door BenHam » 11 jun 2017 22:04

Iedereen bedankt voor de gezellige dag waarbij Mark, Willem en team in het bijzonder.

NoneNicer

Bericht door NoneNicer » 11 jun 2017 22:38

Het was een heerlijke dag en inderdaad mag ook hier nogmaals een bedankje voor de organisatie langskomen. Willem en zijn team, (vrouw, medewerkster, vriend tevens oud vertegenwoordiger van Big Ben pijpen, nog een vriend of vaste klant, whiskey man en Davidoff vertegenwoordiger. Ja een hele club!)
Dan nog Mark en niet te vergeten Eli en wie ik dan nog vergeten ben, hartelijk dank!

We hebben mogen kennis maken met nieuwe tabakken die in Nederland te koop zijn. Het gamma van Samuel Gawith (er lag een leuk boekje met tabaksoorten van SG) en de nieuwe lijnen van Davidoff, de geïmporteerde lijn van Erik Stokkebye, de 4th generation. Daarnaast heeft Davidoff in pouches een nieuw product gepresenteerd, een serie met o.a. Malawi.

Heel erg leuk vond ik de kennisoverdracht tussen de leden waaronder diverse beginners met het flake roken. In het bijzonder is een potentieel nieuw lid met de neus in de boter gevallen. Vandaag voorzien van zijn eerste mandjespijp en met enkele leden begeleid in het prille begin van het pijproken. Het zal wel wat intimiderend geweest zijn denk ik...

De voorraad pijpragers stevig aangevuld, forum tabak opgehaald en nog enkele smakelijke toevoegingen gedaan aan de voorraad tabak. Er hing ook nog een Savinelli te lonken, maar helaas had ik thuis een belofte gedaan dat er geen sandblasts op korte termijn bijkomen. (Alleen de forumpijp dan ;) )

En dan natuurlijk de plaatjes!
Die zijn genomen net voordat we naar de lunch locatie gaan. Afwezig waren toen nog Meester W en Paasei, die nog al rokend proestend en zwetend naar het noorden reden en waarschijnlijk St.Patrick, die ons vroegtijdig moest verlaten.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Asmodeus

Bericht door Asmodeus » 12 jun 2017 00:03

Het was weer een hele gezellige dag, bedankt Mark, Willem &co. en alle andere aanwezigen.

PPMP

Bericht door PPMP » 12 jun 2017 08:37

:cry: The Day After... Is het echt alweer maandag?

Mark, Team Willem en alle mensen die die fantastische dag van gisteren mogelijk hebben gemaakt... DANKJULLIEWEL!!!

Pascal
"Fear can hold you prisoner, Hope can set you free."

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno » 12 jun 2017 09:20

Iedereen heel erg bedankt voor de gezellige dag en Mark en Willem bedankt voor de organisatie! =D>
Afbeelding

PPMP

Bericht door PPMP » 12 jun 2017 11:02

Oh, opdat jullie het maar vast weten :oops: ...

Toen ik Mme gisteravond moest uitleggen hoe zomaar/ineens/per ongeluk die twee nieuwe pijpen vanuit Zutphen in mijn tas terecht waren gekomen... Nou, eh... Toen heb ik maar gewoon jullie de schuld gegeven :mrgreen: !

Pascal
"Fear can hold you prisoner, Hope can set you free."

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 12 jun 2017 11:27

Ja, dat was weer een gezellige, goed om iedereen weer even te zien en veel mensen te spreken. Dank aan Willem, Mark, Davidoff en de verdere organisatie (teveel namen om te onthouden ;-) ) voor deze gezellige dag! Tevens nog een meerschuim pijp aangeschaft, die ergens in 2020 wel in mijn 'persoonlijke collectie'-topic te zien zal zijn :mrgreen:

Binnenkort wederom met wat sigarenrokers uit mijn directe omgeving naar Zutphen afzakken en eens wat Davidoff sigaren inslaan, aangezien die me recent aardig goed bevielen.
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Paasei

Bericht door Paasei » 12 jun 2017 12:07

Hier ook een hartelijke dank aan allen die van dichtbij of veraf iets met de organisatie te maken hadden, en aan de aanwezigen voor een leuke (korte) twee uur Zutphen !
De geneugten van de pijp (her)ontdekt in december 2008...

Eduard

Bericht door Eduard » 12 jun 2017 12:30

PPMP schreef:Oh, opdat jullie het maar vast weten :oops: ...

Toen ik Mme gisteravond moest uitleggen hoe zomaar/ineens/per ongeluk die twee nieuwe pijpen vanuit Zutphen in mijn tas terecht waren gekomen... Nou, eh... Toen heb ik maar gewoon jullie de schuld gegeven :mrgreen: !

Pascal
In ruil voor blikje latakia neem ik graag de schuld op me.
Je kan toch ook zeggen dat je 2x de bingo hebt gewonnen?
Of dat je een beginneling een cursus flake roken hebt gegeven en als dank daarvoor een paar pijpen hebt gekregen?

Marielle32

Bericht door Marielle32 » 12 jun 2017 16:10

Het was weer super geslaagd! Dank voor de organisatie!! En de relaxte dag gisteren heeft er voor gezorgt dat ik een super dag heb gehad en binnenkort misschien goed nieuws heb. Maar wat dat hou ik nog even spannend en nee geen 3e kindje :-)
Afbeelding

gupper

Bericht door gupper » 12 jun 2017 16:16

Heel gezellig en lekker! Dank jullie allen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bommel

Bericht door Bommel » 12 jun 2017 16:20

Marielle32 schreef:Het was weer super geslaagd! Dank voor de organisatie!! En de relaxte dag gisteren heeft er voor gezorgt dat ik een super dag heb gehad en binnenkort misschien goed nieuws heb. Maar wat dat hou ik nog even spannend en nee geen 3e kindje :-)
3e én 4e kindje? :-T
Afbeelding

Marielle32

Bericht door Marielle32 » 12 jun 2017 17:17

Bommel schreef:
Marielle32 schreef:Het was weer super geslaagd! Dank voor de organisatie!! En de relaxte dag gisteren heeft er voor gezorgt dat ik een super dag heb gehad en binnenkort misschien goed nieuws heb. Maar wat dat hou ik nog even spannend en nee geen 3e kindje :-)
3e én 4e kindje? :-T
:lol: ik heb mijn handen al meer dan vol een de twee die ik heb dus nee.
Afbeelding

fransp

Bericht door fransp » 12 jun 2017 19:30

Zoals eerder beloofd, hierbij enkele foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wacht niet op een goede dag, maak er een!

Bart Iron
Moderator

Bericht door Bart Iron » 12 jun 2017 20:46

Ik heb vorig jaar er ongeluk verstek laten gaan, dus het was weer hoog tijd.
Ik heb een buitengewoon fijne dag gehad. Eerst 's ochtends een kleine stadswandeling. De winkel zag er gesloten uit, dus toch maar even aangebeld en werd meteen hartelijk ontvangen door de gastheer.

Ik heb vandaag met veel plezier en heimwee teruggedacht aan de prachtige dag.

Allemaal bedankt!!

Martin Romijn
Contacteer:

Bericht door Martin Romijn » 12 jun 2017 20:48

ziet er weer uit als een zeer geslaagde meeting! =D>
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Bart Iron
Moderator

Bericht door Bart Iron » 12 jun 2017 20:57

Oh ja, er was wel een minpunt...(tje)

@Peter: De batches waren voorzien van een slecht leesbaar font....
Ik heb bijna iedereen ondersteboven, met scheve hoofden en net iets te lang naar de borsten van menig man zien kijken dat het ongemakkelijk werd.... :mrgreen: :-T

safetymichel

Bericht door safetymichel » 12 jun 2017 21:45

Bart Iron schreef:Oh ja, er was wel een minpunt...(tje)

Ik heb bijna iedereen ondersteboven, met scheve hoofden en net iets te lang naar de borsten van menig man zien kijken dat het ongemakkelijk werd.... :mrgreen: :-T
Ooo was jij dat!, ik dacht al wie is die man die telkens zo'n rare houding tijdens gesprekken aan nam :D
Spijt is verstand dat te laat komt.

NoneNicer

Re: RE: Re: Zutphen - Zondag 11 Juni 2017

Bericht door NoneNicer » 12 jun 2017 22:44

Duidelijk een methode om nader tot elkaar te komen en dan een woordje te wisselen ;)

meindert

Bericht door meindert » 12 jun 2017 23:39

Bedankt voor de mooie foto,s!
Weer zeer geslaagd daar in Zutphen! zo te zien!
Groet van Pijpmaker Meindert

as it net kin sa as it moat , dan moat it mar sa as it kin !

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 13 jun 2017 00:12

NoneNicer schreef:

Duidelijk een methode om nader tot elkaar te komen en dan een woordje te wisselen ;)
Alleen bij die van Kees was dat wel in orde, en dat is maar goed ook, zodat men gepaste afstand kan bewaren :mrgreen: :wink:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Kiske

Bericht door Kiske » 13 jun 2017 00:25

The_Undertaker schreef:
NoneNicer schreef:

Alleen bij die van Kees was dat wel in orde, en dat is maar goed ook, zodat men gepaste afstand kan bewaren :mrgreen: :wink:

In het kader van enige eerbiedwaardige afstand bewaren klopt dat als een bus. Bij een semi-viking echter werd die afstand gehouden vanwege gebrekkige persoonlijke hygiëne.....

Nare man, die Sjonnie!
Do no harm, but take no shit.

Nekker
Administrator

Bericht door Nekker » 13 jun 2017 00:58

Ziet eruit als een feestje dat ik weeral heb gemist. Fijn dat het goed was, heren. Complimenten aan de - naar horen zeggen - puike organisatie! =D>
Groet, Nekker

.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.

Deadl0ck

Bericht door Deadl0ck » 13 jun 2017 02:32

Ook voor mij was het wel een feestje, erg gezellig en leuk. Moe maar voldaan weer thuis gekomen, fijn iedereen even gezien te kunnen hebben weer, ookal heb ik niet met iedereen kunnen praten. Ik was ook bijzonder blij verrast met hoe goed de geregelde lunch precies was, en dat deze mede verzorgd was door de uitstekende zorgen van de Davidoff vertegenwoordiger. Bijzonder om te zien hoe enthosiast deze man is, en zelfs de CEO van Davidoff die via de groepsapp van de vertegenwoordiger nog even reageerde op wat foto's die de vertegenwoordiger doorstuurde.

Een kleine teleurstelling dat niet iedereen die niet gekomen is, iets van zich heeft laten horen, maar zo is het nou eenmaal, mag de pret verder niet drukken. Ga morgen even langs voor een update in de zaak, en eind van de week spreek ik Willem nog even. (die is nu eerst even 4 dagen met vakantie.)
Groet, Mark

Eduard

Bericht door Eduard » 13 jun 2017 05:31

(die is nu eerst even 4 dagen met vakantie.)
:lol: :lol: :lol: En wel verdiend ook!

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 13 jun 2017 10:35

Vier dagen met vakantie... Dat doet maar!

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 13 jun 2017 10:36

Kiske schreef: Nare man, die Sjonnie!
Wederzijds, m'n beste, geheel wederzijds :mrgreen:

MilleLuci
Contacteer:

Bericht door MilleLuci » 13 jun 2017 21:43

Wat een superdag en weertje buiten op het terras! Geweldige dank naar de organisatie! Het was weer een pareltje aan mijn pijprooksnoertje! ThnXXX
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

Plaats reactie