Nabespreking 12e Heukelum meeting.

Organisatie en verslaggeving van ontmoetingen IRL
MilleLuci
Contacteer:

Re: Nabespreking 12e Heukelum meeting.

Bericht door MilleLuci »

Eliminator schreef:
20 okt 2021 22:22
De schoenen van Klaas heeft mijn lieve vriendin vastgelegd.
De heer W was helaas niet aanwezig, de duur van de meeting plus de reistijd was nét even te veel. Heb hem gemist.
Ga ik hem binnenkort ook in het oor fluisteren.

Komt W niet naar de berg, komt de berg naar W, zo simpel is het. :wink:
Ja zekers, skoenen gelukkig privé aanschouwd.
Dat is jammer zeg van W! Maar gelukkig een mooie bergbeweging! :wink:
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

NoneNicer

Bericht door NoneNicer »

Heerlijk genieten zo te zien, heb ik met pijp te weinig gedaan. Heb nog even stilgestaan op zaterdag bij Huubs verscheiden; de afgelopen keer was het een fijne rit naar Heukelum.
Dit weekeinde pasten dingen niet, maar het is hoopgevend om te zien dat er weer volop bijeengekomen wordt. Ik zie jullie graag weer bij een volgende bijeenkomst! Wuustwezel staat in de agenda geschreven, ik zal nog eens bedenken of en hoe misschien een nieuwe meeting in Ootmarsum werkelijkheid kan krijgen...
Martin, tof dat je het weer hebt weten te regelen!

Asmodeus

Bericht door Asmodeus »

NoneNicer schreef:
29 okt 2021 22:13
Heerlijk genieten zo te zien, heb ik met pijp te weinig gedaan. Heb nog even stilgestaan op zaterdag bij Huubs verscheiden; de afgelopen keer was het een fijne rit naar Heukelum.
Dit weekeinde pasten dingen niet, maar het is hoopgevend om te zien dat er weer volop bijeengekomen wordt. Ik zie jullie graag weer bij een volgende bijeenkomst! Wuustwezel staat in de agenda geschreven, ik zal nog eens bedenken of en hoe misschien een nieuwe meeting in Ootmarsum werkelijkheid kan krijgen...
Martin, tof dat je het weer hebt weten te regelen!
Een meeting in Ootmarsum lijkt me geweldig zolang we die vieze tabak maar niet hoeven te roken 😉

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker »

:lol:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Chris

Bericht door Chris »

Ziet er goed uit heren en dames, fijn dat het weer kon en met een leuke fotoserie als naslag. Zelf was ik aan het hiken in de bergen van Zwitserland. Daar toch ook van menig pijp genoten en met regelmaat een pijproker gespot. Wuustwezel staat genoteerd!

Plaats reactie