Robert McConnell - The Fragrant Blend

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kees Flake
Berichten: 3038
Lid geworden op: 17 nov 2012 16:27
Locatie: dongen

Robert McConnell - The Fragrant Blend

Bericht door Kees Flake »

The Fragrant Blend smooth&mellow tabacco van Robert MC Connell is een ready rubbed flake en de smaak is zacht zoet en mild.
Zelf vind ik het een heerlijke flake om dagelijks te roken en zal hem ook zeker nog een keer bestellen.
Ben helaas niet zo goed om exact uit te leggen wat de smaken zijn maar vind het een lekkere tabak die makkelijk rookt.
Voor beginners een mooie tabak en zeker aan te bevelen.
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

Gebruikersavatar
PhilipV
Berichten: 2120
Lid geworden op: 04 aug 2012 21:07
Locatie: Deinze, België

Re: Robert McConnell - The Fragrant Blend

Bericht door PhilipV »

Is het een aromaat Kees?
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League

Gebruikersavatar
Kees Flake
Berichten: 3038
Lid geworden op: 17 nov 2012 16:27
Locatie: dongen

Re: Robert McConnell - The Fragrant Blend

Bericht door Kees Flake »

PhilipV schreef:Is het een aromaat Kees?
volgens mij niet Philip alhoewel de tekst iets anders doet vermoeden.
Ik zelf vind hem licht zoet en zou hem niet als aromaat beschrijven.
Zal een sample voor je bewaren stuur ik na mijn vakantie op.(vrijdag 27 mei terug.)
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15117
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Robert McConnell - The Fragrant Blend

Bericht door Eliminator »

Een kleine waarschuwing heren, niet omdat ik denk kwaadwillende onder ons te hebben (integendeel), maar we hebben bijna 1000 leden.
We kennen ze lang niet allemaal, laat staan 'goed'.
Velen van u vertrouw ik mijn pincode nog, maar zeker gezien de vele verlotingsacties/tabaks- en pijpverkopen/parafernalia verkoop/hulp bij kapotte zaken enz. enz. enz.,...... adressen willen nog al eens uitgewisseld worden.

Het is hier geen facebook maar toch blijf ik erbij (zal een ouwe lul zijn, maar toch) hou uw vakantie plannen voor u !

Dit kan (!) hetzelfde zijn als een bord 'we zijn open' op de voordeur.

Geen aanval, doe er mee wat je wilt, slechts een waarschuwing.

De manier van 'met elkaar omgaan' hier lijkt soms een utopie, maar er lezen er meer mee ! Be aware !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Meester W
Berichten: 1803
Lid geworden op: 28 jan 2014 15:39

Re: Robert McConnell - The Fragrant Blend

Bericht door Meester W »

Heel verstandig advies !
I wasn’t born to follow..

Gebruikersavatar
SakasakaHeyhey
Berichten: 111
Lid geworden op: 09 jun 2017 07:01

Re: Robert McConnell - The Fragrant Blend

Bericht door SakasakaHeyhey »

Deze sample van Roocker heb ik gerookt en het is voor mij een lekkere pijptabak.

Roocker gaf aan dat de tabak een beetje naar peper smaakt. Ik haal de pepersmaak er zelf niet uit, maar dit kan ook aan mij liggen omdat ik nog een beginner ben.

Ik proef wat citrus en noot licht op de achtergrond. Verder vind ik het lastig om te omschrijven wat ik precies proef... behalve tabak dan : -)

De pijp moest ik wat steviger stoppen met deze tabak. Het aansteken gaat prima en ik kon de tabak goed roken. Er bleef een hoopje lichtgrijze as achter in de pijp. Ik dacht dat de pijp uit was gegaan en probeerde deze tevergeefs opnieuw aan te steken. Alle tabak was in rook opgegaan... een goed teken :-)
Eigenwijsheid is gebrek aan eigen wijsheid.

Pijptabakfavo's:
Janneman Flake, Brullende Leeuw, Haymaker, Director's Cut, Fayyum Kake, Old Ironsides, Holly's Discovery, Marlin Flake, University Flake, Salty Dogs

Plaats reactie