Lane Limited - 1Q

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Godfrey59

Lane Limited - 1Q

Bericht door Godfrey59 »

De Lane I Q word in de USA verkocht als zijnde een Drugstore tabak , zeg maar zoiets als bij de lokale sigaren / Primera winkel . Het schijnt samen met de Captain serie een van de meest verkochte te zijn dus ik was er wel nieuwsgierig naar .

Een Cavendish / Virginia tabak met een topping van Vanille en Karamel .

Het komt als bulk in de bekende sealbag en bij opening idd Vanille en Caramel maar ook een klein beetje grassig ervaar ik van de Virginia , maar echter heel subtiel. De tabak voelt mooi zacht aan en precies goed van vochtgehalte.

Het stoppen gaat makkelijk , niet kleverig zoals veel aromatics maar mooi los.

Vlammetje eraan en na twee keer vuren netjes rond brandend . De eerste smaak ervaar ik een beetje de grassige virginia duidelijk . De vanille en karamel komt na 10 minuten pas helemaal duidelijk naar voren maar absoluut niet mierenzoet .

Na een half uur ervaar ik de Lane I Q als super super zacht en mild met toch voldoende smaak .
Ik trap hem even op zijn staart maar ook nu geen enkele tong bite of harsh .

55 minuten en de Corncob is nagenoeg leeg , niet heet en nog steeds super zacht :shock: Dit komt niet zo heel vaak voor bij een aromatic .

Al met al een heel makkelijke smakelijke tabak , niet te zoet en een van de zachtste die ik de laatse jaren ben tegengekomen.
De lof die op de USA fora over deze Lane I Q wordt geroepen is waar . Een top drugstore blend.

Godfrey

http://www.tobaccoreviews.com/blend/630 ... imited-1-q
Laatst gewijzigd door Eliminator op 10 mei 2014 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast, TR link aangevuld

Godfrey59

Re: Lane Limited - 1Q

Bericht door Godfrey59 »

Update.


De zak is nu half leeg en deze gaat blijven :lol: Een super makkelijk brandende en nooit bite of rare smaak achterlatende tabak .
Lane Ltd petje af =D>


Godfrey

Ynsaniac

Re: Lane Limited - 1Q

Bericht door Ynsaniac »

Hoi Godfrey,

Enig idee waar deze tabakssoort van Lane Limited te koop is?

Plaats reactie