Mc Lintock - Ameretto

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Mc Lintock - Ameretto

Bericht door Eliminator »

Amaretto
--------------------------------------------------------------------------------

Brand: McLintock
Tin Description: Black Cavendish and Virginia tobaccos with aroma of Amaretto. Mellow and spicy.
Country of Origin: DE
Curing Group: Air Cured
Contents: Black Cavendish
Virginia
Flavoring: Amaretto
Cut: Coarse Cut
Packaging: 50g Tin
http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... A&TID=3114
Afbeelding
Afbeelding

leonardo
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 mei 2012 18:59

Re: Mc Lintock - Ameretto

Bericht door leonardo »

:D Hoi Eli,

hoe deze tabak smaakt of ruikt hij ook naar ameretto want als hij smaakt en ruikt zoals het pak blik zegt dan moet hij toch als een trein verkopen ,weet jij er meer van of heb je deze nog niet gerookt ??
Laat me even wat weten ik ben nu nog bezig met Mac Baren maar ben daar qua smaak niet zo over te spreken.
Ik zit te twijfelen of ik naar Samuel Gawith over moet en dan bv de chocolate flake of de black cherry.
Ik hoor het graag van je gr Leo
als je kop niet vast zat........was je zeker vergeten hem vast te maken aan je mondstuk..........

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4924
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: Mc Lintock - Ameretto

Bericht door Sidekickelvis »

De Chocolate Flake en de Black Cherry lijken in de verste verte niet op elkaar hoor. De Black Cherry zorgt ervoor dat tijdens en na het roken alles naar kersen smaakt. De Chocolate Flake is een lichte Latakia Flake die niet echt naar chocola smaakt maar er wel iets van weg heeft. Beide wel kwalitatief goeie tabakken. Maar ik vind de Mac Baren tabakken ook niet slecht.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Mc Lintock - Ameretto

Bericht door Eliminator »

Hi Leo,

heb deze tabak zelf niet gerookt, alleen het topic klaargezet voor recentie's.
Wat SKE al aangeeft is de chocolate flake van SG zeker geen tabak voor zoetliefhebbers, hij heeft een lichte latakia in zich die overigens heel lekker is maar verwacht geen zoete chocolade bom !
Wil je chocolade en heb je geen probleem met een pittige bite is deze miscchien wel wat voor je http://pijprokersforum.nl/viewtopic.php?t=1991
En wil je ECHT zoet dan moet je de Winslow # 1 of de BiBo eens roken, de eerste heb ik altijd erg lekker gevonden (en nog, alleen rook niet zo veel zoet meer) en de tweede was zelfs té voor mij, maar velen roken hem met plezier.
Afbeelding

Plaats reactie