Ashton - Winding Road

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Ashton - Winding Road

Bericht door Eliminator »

Winding Road
--------------------------------------------------------------------------------

Brand: Ashton
Blender: Kohlhase & Kopp
Tin Description: A mellow mixture designed to bridge the gap between aromatic and English style blends. Comprised of golden and dark brown Virginia with a sprinkling of Black Cavendish, this excellent blend bears a natural fragrance accompanied by subtle notes of caramel and apricot.
Country of Origin: DE
Curing Group: Air Cured
Contents: Black Cavendish
Virginia
Flavoring: Caramel
Other / Misc
Cut: Ribbon
Packaging: 50g Tin
http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... W&TID=2595


Afbeelding
Afbeelding

Whitesnake

Re: Ashton - Winding Road

Bericht door Whitesnake »

De Kerstman had er eentje bij voor Keiler. :)
Als je het blik opent ruikt hij lekker, wanneer je hem rookt is hij niet wat je ervan verwachtte. Zeer vlakke smaak. Geen slechte tabak maar geen "wow" gevoel. Is eigenlijk meer een tabakje om tussendoor te roken. :roll: Smaakt niet naar "nog". :(

Bert van Hell
Berichten: 693
Lid geworden op: 04 jan 2010 22:33
Locatie: Houten

Re: Ashton - Winding Road

Bericht door Bert van Hell »

Ik kocht deze tabak op aanraden van Frank bij Verloo in Antwerpen. Een blend met Engelse trekjes, zo zei hij. Nieuwsgierig zei ik: Doe die er maar bij. vanavond mijn tweede pijp ervan gerookt. Ik vind hem toch wel lekker. Ik rook hem in mijn Chacom Cesar. Die pijp is ook uitermate geschikt voor deze tabak. Er zit iets van abrikoos in, wat je goed ruikt als je het blik opent. Ik kan dat niet goed thuis brengen tijdens het roken, maar het is voor mij een tabak met een fijne smaakbeleving.

Plaats reactie