Peterson - Summertime 2017 (Peterson Limited Edition)

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stoker
Berichten: 846
Lid geworden op: 19 jul 2016 21:00
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Peterson - Summertime 2017 (Peterson Limited Edition)

Bericht door Stoker »

Vorige week binnen gekregen en persoonlijk vind ik deze zeer aangenaam ruikende tabak heerlijk om te roken.

AfbeeldingAfbeelding

zeer aangename geur al in het blik en ook de roomnote is volgens de vrouw zeer aangenaam.
kan dan ook deze tabak zeker aanbevelen aan mijn mede zoet rokende pijprokers

appel en perzik is de smaak en al moet ik zeggen dat ik het er niet zo uit had gehaald toen ik het blik opende.
heb het gerookt terwijl het nog vers is en ben wel benieuwd wat de tijd met deze tabak zal doen

heerlijke zoete smaak tijdens het roken en deze blijft aangenaam tot zo goed als onder in de ketel.
niet heel erg sterke tabaksmaak en een aardig vocht gehalte . maar niet zo erg als sommige andere tabakken van Peterson .
daardoor is ook het aansteken van de pijp niet een ramp en blijft hij ook mooi door smeulen tijdens het roken

ik zal ook de review van tabacco review site hier onder linken
al met al vind ik dit wel weer een toppertje in de Limited Edition Summertime serie van Peterson

Helaas zit er geen beschrijving van de tabak meer op het blik en ook de cijfer rating van sterkte en dergelijke is verdwenen
tenminste op mijn blik , toch een mooie uitbreiding voor de verzameling :D

http://www.tobaccoreviews.com/blend/111 ... rtime-2017
:-T [-X GonE .......... LiKe A FaRt iN ThE WinD !! :roll: :lol:

Mijn PijpenCollectie : viewtopic.php?f=41&t=10069
Mijn Tabakken : viewtopic.php?f=48&t=9841

mama fumant une pipe
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2017 16:20

Re: Peterson - Summertime 2017 (Peterson Limited Edition)

Bericht door mama fumant une pipe »

okay....beetjuh laat,maar ik wil jullie deze toch niet onthouden.

summertime 2015

two continents supply the tobacco for this fine blend.
virginia's and burleys from africa an d south america are blended in a unique way.
on top of this one of the virginia's from brazil is gentleyntransformed into a deep black and mellow cavendish.
when smoking you will experience a natural tobacco taste,together with hints of exotic fruits.

kortom,een heerlijk traag rokende tabak met licht zoete toets van het fruit.trage brander,rookt heerlijk.
hoop dat ik deze nog eens tegen kom.AANRADER

Plaats reactie