Two Friends - Valle Crucis

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Two Friends - Valle Crucis

Bericht door junksculp »

Ik heb van deze tabak al meerdere pijpen gerookt, het is een aromatische Engelse tabak. Ik ben niet van de aromaten maar deze vind ik heel lekker. Van deze tabak kan ik echt genieten. Als aroma hebben ze gember likeur toegevoegd, ik vind het een heerlijke kruidige tabak.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
safetymichel
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 sep 2016 17:24

Re: Two friends Valle crucis

Bericht door safetymichel »

[quote="junksculp"]Ik heb van deze tabak al meerdere pijpen gerookt, het is een aromatische Engelse tabak. Ik ben niet van de aromaten maar deze vind ik heel lekker. Van deze tabak kan ik echt genieten. Als aroma hebben ze gember likeur toegevoegd, ik vind het een heerlijke kruidige tabak.

Is deze in ons mooie land verkrijgbaar?
Spijt is verstand dat te laat komt.

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Two friends Valle crucis

Bericht door junksculp »

safetymichel schreef:
junksculp schreef:Ik heb van deze tabak al meerdere pijpen gerookt, het is een aromatische Engelse tabak. Ik ben niet van de aromaten maar deze vind ik heel lekker. Van deze tabak kan ik echt genieten. Als aroma hebben ze gember likeur toegevoegd, ik vind het een heerlijke kruidige tabak.

Is deze in ons mooie land verkrijgbaar?

Nee helaas niet is een cornell en diehl tabak.

Gebruikersavatar
safetymichel
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 sep 2016 17:24

Re: Two friends Valle crucis

Bericht door safetymichel »

junksculp schreef:
safetymichel schreef:
junksculp schreef:Ik heb van deze tabak al meerdere pijpen gerookt, het is een aromatische Engelse tabak. Ik ben niet van de aromaten maar deze vind ik heel lekker. Van deze tabak kan ik echt genieten. Als aroma hebben ze gember likeur toegevoegd, ik vind het een heerlijke kruidige tabak.

Is deze in ons mooie land verkrijgbaar?

Nee helaas niet is een cornell en diehl tabak.
I
Ok. Dank voor jouw bericht.
Spijt is verstand dat te laat komt.

Plaats reactie