Motzek 16/5 Der Neue

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
smoking-rob

Motzek 16/5 Der Neue

Bericht door smoking-rob » 27 feb 2020 17:57

Ik geef de link naar mijn review op Tobacco Reviews: https://www.tobaccoreviews.com/blend/11 ... view107429

Ik heb Hans Wiedemann van HU er ook over gemaild maar hij zegt dat het niet dezelfde tabak kan zijn want 1. Director's Cut wordt geproduceerd door DTM....2. Het is zijn recept en 3. het is te goedkoop.

Afijn, zeker het proberen waard en Motzek (Tom Darasz) heeft een zeer uitgebreid assortiment aan tabakken, blends, ropes, twists, zelfs tabak in ballenvorm die ze allemaal in eigen beheer maken. Verzendkosten waren bij mijn laatste bestelling €19 en ik had 800 gram diverse blends besteld.

Wel jammer van hun wat amateuristische site en ditto foto's
Veel van mijn geld gaat in rook op...

smoking-rob

Re: Motzek 16/5 Der Neue

Bericht door smoking-rob » 29 feb 2020 13:58

Ps. Is er iemand die Director's Cut toevallig heeft en bereid is er wat van te ruilen tegen deze tabak, zodat we er een beter beeld van kunnen vormen tegen elkaar?

Arno
Contacteer:

Bericht door Arno » 01 mar 2020 19:50

smoking-rob schreef:
27 feb 2020 17:57
Ik geef de link naar mijn review op Tobacco Reviews: https://www.tobaccoreviews.com/blend/11 ... view107429

Ik heb Hans Wiedemann van HU er ook over gemaild maar hij zegt dat het niet dezelfde tabak kan zijn want 1. Director's Cut wordt geproduceerd door DTM....2. Het is zijn recept en 3. het is te goedkoop.

Afijn, zeker het proberen waard en Motzek (Tom Darasz) heeft een zeer uitgebreid assortiment aan tabakken, blends, ropes, twists, zelfs tabak in ballenvorm die ze allemaal in eigen beheer maken. Verzendkosten waren bij mijn laatste bestelling €19 en ik had 800 gram diverse blends besteld.

Wel jammer van hun wat amateuristische site en ditto foto's
Ik dacht dat Director's Cut bij K&K gemaakt werd.. DTM kan geeneens curlies zelf maken, hebben ze de machines niet voor. Of ze krijgen die weer via K&K.. Een grote kruisbestuiving daar in Duitsland..
Afbeelding

smoking-rob

Bericht door smoking-rob » 02 mar 2020 17:17

Ja, of Hans koopt ze van Tom Darasz...heb jij nog toevallig wat DC Arno die je zou willen ruilen tegen een sampletje van 16/5?

smoking-rob

Bericht door smoking-rob » 02 mar 2020 17:22

Trouwens, nog even het mailtje van Hans (alweer een tijdje geleden) erbij gehaald, dit is wat hij antwoorde: But it couldn`t be Director`s Cut. 1. it`s my recipe 2. it`s too cheap 3. Motzek uses Planta tobaccos.
Best Hans

Dus wat ik eerder zei over DTM hoeft inderdaad niet te kloppen!

Plaats reactie