Het grote 'PRF forumtabak' topic

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin Romijn
Berichten: 4020
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Martin Romijn »

Vandaahl schreef:
St Patrick schreef:
Luys schreef:
Vandaahl schreef: Als richtlijn...

...alleen mannen met hetzelfde kapsel? :mrgreen:
Wat lul je nou over kapsel??? :roll: :twisted:
Niet zo zeuren Luys, je weet dondergoed dat jij er ook aan toe bent. We hebben het er van het weekend nog over gehad...:) Nou, dan is dit het moment...:) :) :)
:B
:mrgreen:
hehe...best een goed plan !! :D
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Gebruikersavatar
belphegor
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 jan 2012 12:43
Locatie: Brunssum

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door belphegor »

mannen met hetzelfde kapsel?

Ik neem aan dat we het over lange haren hebben. 8)

Of gaan we toch voor de baard?

In beiden gevallen zou ik dan geluk hebben. :twisted:

Mochten er inderdaad beginnend pijprokers meehelpen bij het sampelen dan ja... ja dan voldoe ik wel aan de criteria.
Al betwijfel ik of ik inderdaad een nuttige bijdrage zou kunnen leveren.
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+
In the presence of greatness the humble can only bow
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2846
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Luys »

belphegor schreef:mannen met hetzelfde kapsel?

Ik neem aan dat we het over lange haren hebben. 8)

Of gaan we toch voor de baard?

In beiden gevallen zou ik dan geluk hebben. :twisted:

Mochten er inderdaad beginnend pijprokers meehelpen bij het sampelen dan ja... ja dan voldoe ik wel aan de criteria.
Al betwijfel ik of ik inderdaad een nuttige bijdrage zou kunnen leveren.
Ben bang dat ik je teleur moet stellen Belphegor... De mannen die dit opteren zijn van het type bowlingball: (nagenoeg) kale knikkers en op zijn best een toefje puberaal schaamhaar aan de kin...
Pijproker des forums

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Massis »

voor enkele blikjes PRF tabak wil ik me gerust kaalscheren hoor...
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Arno »

Massis schreef:voor enkele blikjes PRF tabak wil ik me gerust kaalscheren hoor...
Staat genoteerd :twisted:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Massis »

Arno schreef:
Massis schreef:voor enkele blikjes PRF tabak wil ik me gerust kaalscheren hoor...
Staat genoteerd :twisted:
geen enkel probleem, onder 1 voorwaarde: jij komt het uitleggen aan mijn vrouw :-D Heb sowieso maar 6mm haar in de zomer, groeit snel genoeg terug lijkt me.
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Arno »

Massis schreef:geen enkel probleem, onder 1 voorwaarde: jij komt het uitleggen aan mijn vrouw :-D
Prima. Zogauw ze mij ziet zal ze niet anders meer willen als kaal :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
St Patrick
Berichten: 4498
Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
Locatie: Ermelo e.o.

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door St Patrick »

Arno schreef:
Massis schreef:geen enkel probleem, onder 1 voorwaarde: jij komt het uitleggen aan mijn vrouw :-D
Prima. Zogauw ze mij ziet zal ze niet anders meer willen als kaal :wink:
We komen het wel met z'n allen uitleggen... Dan maken we er meteen een gezellige dag van...;)
:B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Gebruikersavatar
belphegor
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 jan 2012 12:43
Locatie: Brunssum

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door belphegor »

dan ben ik vermoedelijk de enige die zich NIET kaal zou scheren.
Waarom zou ik mij nu al kaal scheren terwijl moeder natuur dat over een aantal jaar al doet?
nee laat mij nu nog maar genieten van mijn lange haar.
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+
In the presence of greatness the humble can only bow
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Massis »

belphegor schreef:dan ben ik vermoedelijk de enige die zich NIET kaal zou scheren.
Waarom zou ik mij nu al kaal scheren terwijl moeder natuur dat over een aantal jaar al doet?
nee laat mij nu nog maar genieten van mijn lange haar.
Mijn vader is er nu bijna 57 en heeft nog al z'n haar, wijlen mijn grootvader had al zijn haar nog (zij het grijs) toen hij stierf. M'n ander grootvader heeft wel wat minder begroeiing daarboven maar goed.
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
culann
Berichten: 1074
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:36
Locatie: Eindhoven

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door culann »

Wees gerust Belphegor, je bent niet de enige die z'n lange haren niet af zal scheren... Ik moet er zelf ook niet aan denken :?

On topic: de plannen zijn al ver gevorderd lijkt wel. Goed bezig Winslow Collector en Rudi! En voor Arno ook een mooie mogelijkheid zijn talent in grotere schaal toe te passen. :D Succes!

Gebruikersavatar
Martin Romijn
Berichten: 4020
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Martin Romijn »

Massis schreef:
belphegor schreef:dan ben ik vermoedelijk de enige die zich NIET kaal zou scheren.
Waarom zou ik mij nu al kaal scheren terwijl moeder natuur dat over een aantal jaar al doet?
nee laat mij nu nog maar genieten van mijn lange haar.
Mijn vader is er nu bijna 57 en heeft nog al z'n haar, wijlen mijn grootvader had al zijn haar nog (zij het grijs) toen hij stierf. M'n ander grootvader heeft wel wat minder begroeiing daarboven maar goed.

Ik heb ook al mijn haar nog.......ligt gevlochten in een lange staart op zolder.
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Gebruikersavatar
St Patrick
Berichten: 4498
Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
Locatie: Ermelo e.o.

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door St Patrick »

Ik zit mezelf net te bedenken waar mijn haar is gebleven...??? Ik weet wel dat ik ergens op mijn 21e wakker werd met ineens een kale bats... Sindsdien heb ik maar zo gelaten, is wel makkelijk... :mrgreen:
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Gebruikersavatar
smoking-rob
Berichten: 544
Lid geworden op: 18 sep 2011 23:25

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door smoking-rob »

Martin Romijn schreef:
Massis schreef:
belphegor schreef:dan ben ik vermoedelijk de enige die zich NIET kaal zou scheren.
Waarom zou ik mij nu al kaal scheren terwijl moeder natuur dat over een aantal jaar al doet?
nee laat mij nu nog maar genieten van mijn lange haar.
Mijn vader is er nu bijna 57 en heeft nog al z'n haar, wijlen mijn grootvader had al zijn haar nog (zij het grijs) toen hij stierf. M'n ander grootvader heeft wel wat minder begroeiing daarboven maar goed.

Ik heb ook al mijn haar nog.......ligt gevlochten in een lange staart op zolder.
LOL :P :P
Veel van mijn geld gaat in rook op...

Gebruikersavatar
teunis
Berichten: 1495
Lid geworden op: 26 nov 2010 09:21
Locatie: Coevorden

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door teunis »

Ehhh.....

Ik wil niet aan haarkloverij doen, hoor, maar we gaan ietwat off-topic!

Zoals de PRF-tabak-fabrikage er nu uitziet, kan ik het volledig onderschrijven, ik had mijn bedenkingen met de eerdere plannen in connectie met de (r)overheid die wellicht ook een flinke hand graan zou willen meepikken als wij een eigen tabak uit zouden brengen.

Dit wat nu gaat gebeuren is een iets uitgebreidere vorm van wat ik met Arno heb besproken in Leersum, onder het genot van whisky!

Het proefpanel zou mijns inziens moeten bestaan uit mensen die aroma's KUNNEN proeven (ik beslist NIET, dus), los van eigen voorkeuren. Dát zal nog de grootste uitdaging kunnen worden.....
Wie zoekt naar (een) waarheid, moet durven twijfelen.

Winslow Collector

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Winslow Collector »

teunis schreef:Ehhh.....

Ik wil niet aan haarkloverij doen, hoor, maar we gaan ietwat off-topic!
..............................
Het proefpanel zou mijns inziens moeten bestaan uit mensen die aroma's KUNNEN proeven (ik beslist NIET, dus), los van eigen voorkeuren. Dát zal nog de grootste uitdaging kunnen worden.....
Eens met beide beweringen.

Wat betreft het proefpanel: inderdaad mensen die ervaring hebben met proeven en het ook kunnen. En ongeacht de eigen voorkeuren. Iemand die geen latakia lust, zal deze toch moeten beoordelen, al is het maar op brandbaarheid, scherpte, balans van de melange, enz. Idem voor de latakia-liefhebber: hij/zij zal ook een zoete of neutralere tabak moeten beoordelen. Kortom: voor mensen die deze hobby serieus nemen! Ik wil de druk niet al te hoog leggen, maar het proefpanel gaat later in grote mate bepalen wat de keuzes voor de tabakken gaan worden. Het is een verantwoordelijkheid.

Gebruikersavatar
Martin Romijn
Berichten: 4020
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Martin Romijn »

Winslow Collector schreef:
teunis schreef:Ehhh.....

Ik wil niet aan haarkloverij doen, hoor, maar we gaan ietwat off-topic!
..............................
Het proefpanel zou mijns inziens moeten bestaan uit mensen die aroma's KUNNEN proeven (ik beslist NIET, dus), los van eigen voorkeuren. Dát zal nog de grootste uitdaging kunnen worden.....
Eens met beide beweringen.

Wat betreft het proefpanel: inderdaad mensen die ervaring hebben met proeven en het ook kunnen. En ongeacht de eigen voorkeuren. Iemand die geen latakia lust, zal deze toch moeten beoordelen, al is het maar op brandbaarheid, scherpte, balans van de melange, enz. Idem voor de latakia-liefhebber: hij/zij zal ook een zoete of neutralere tabak moeten beoordelen. Kortom: voor mensen die deze hobby serieus nemen! Ik wil de druk niet al te hoog leggen, maar het proefpanel gaat later in grote mate bepalen wat de keuzes voor de tabakken gaan worden. Het is een verantwoordelijkheid.
in dat geval....geen haar op mijn hoofd die eraan denkt !!
Geintje...wil best proefkonijn spelen hoor.
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Gebruikersavatar
smoking-rob
Berichten: 544
Lid geworden op: 18 sep 2011 23:25

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door smoking-rob »

Winslow Collector schreef:
teunis schreef:Ehhh.....

Ik wil niet aan haarkloverij doen, hoor, maar we gaan ietwat off-topic!
..............................
Het proefpanel zou mijns inziens moeten bestaan uit mensen die aroma's KUNNEN proeven (ik beslist NIET, dus), los van eigen voorkeuren. Dát zal nog de grootste uitdaging kunnen worden.....
Eens met beide beweringen.

Wat betreft het proefpanel: inderdaad mensen die ervaring hebben met proeven en het ook kunnen. En ongeacht de eigen voorkeuren. Iemand die geen latakia lust, zal deze toch moeten beoordelen, al is het maar op brandbaarheid, scherpte, balans van de melange, enz. Idem voor de latakia-liefhebber: hij/zij zal ook een zoete of neutralere tabak moeten beoordelen. Kortom: voor mensen die deze hobby serieus nemen! Ik wil de druk niet al te hoog leggen, maar het proefpanel gaat later in grote mate bepalen wat de keuzes voor de tabakken gaan worden. Het is een verantwoordelijkheid.
Ben het daar toch niet mee eens: je laat een klassieke muziekliefhebber toch ook geen metal rock muziek recenseren?
Zo ook hier natuurlijk...?!
Veel van mijn geld gaat in rook op...

Gebruikersavatar
Pieter
Berichten: 1183
Lid geworden op: 31 mei 2011 13:19
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Pieter »

Ik durf de uitdaging aan.
"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand

Winslow Collector

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Winslow Collector »

smoking-rob schreef:Ben het daar toch niet mee eens: je laat een klassieke muziekliefhebber toch ook geen metal rock muziek recenseren?
Zo ook hier natuurlijk...?!
Hmmmm. Iemand die verstand van muziek heeft, kan toch andere muziek wel beoordelen op een aantal zaken.
Je hoeft die rock of klassieke muziek niet mooi te vinden, maar kunt wel uitspraken doen over de complexiteit ervan, de balans, harmonie, tegengestelde akkoorden die wel of niet goed gekozen zijn, enz.

Of, om dit naar de tabak te trekken:
Als je een latakia blend niet lekker vindt en ook niet zou kopen, kun je hem wel beoordelen op brandbaarheid, balans van de melange, complexiteit, een bepaalde noot die er bovenuit springt, de scherpte van de tabak en zo nog wat criteria. We maken een proef-formulier dat ingevuld kan worden, met ruimte voor vrij commentaar en algemene opmerkingen. Voor de goede orde zal ik dan een set aan te vinken "box-jes" voorzien, waar de beoordelaar kan melden welke tabakken normaal zijn/haar voorkeur hebben. Zo zien we dan een latakia-beoordleing van iemand die aangegeven heeft zelf uitsluitend zoete en neutralere tabakken te roken. Zo hebben we tóch een review met wellicht steekhoudende argumenten in de beoordeling, met inachtname van het niet liefhebber zijn van een bepaalde soort tabak.

Overigens, het idee dat ik nu heb, is om op dit forum flink door de reviews te struinen (Joey's tabakscatalogus is daar perfect geschikt voor) om te kijken wie inhoudelijk goede reviews heeft geschreven. Dat zou een goede eerste selectie kunnen zijn voor het proefpanel. Daaruit blijkt ook welke voorkeur men heeft.
Maar dit is niet meer dan mijn idee, momenteel. Misschien verandert deze strategie nog, door de liefhebber van zoet alleen de 2 zoete proefblends te laten testen, de latakia-liefhebber de 2 latakiablends en hetzelfde voor de neutralere blends.

Dus alle tips en dit soort reacties zoals van Rob zijn welkom. We staan aan het begin van dit project en moeten de juiste lijnen nog vastleggen.

Gebruikersavatar
Rob
Berichten: 1838
Lid geworden op: 10 aug 2009 00:58
Locatie: Voorhout

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Rob »

Winslow Collector schreef:We maken een proef-formulier dat ingevuld kan worden, met ruimte voor vrij commentaar en algemene opmerkingen. Voor de goede orde zal ik dan een set aan te vinken "box-jes" voorzien, waar de beoordelaar kan melden welke tabakken normaal zijn/haar voorkeur hebben.
Ik ben geen goede kandidaat om te beoordelen, maar ik heb toch wel interesse in zo'n formulier. In een ander topic heb je ooit eens het een en ander uiteengezet over wat je allemaal zou kunnen proeven, en hoe (kan draadje nu even niet zo gauw vinden). Als je dat zou combineren met bovenstaande heb je (en ik!) toch een prachtig formulier waarop je al je beoordelingen kunt vastleggen.

Gebruikersavatar
Pieter
Berichten: 1183
Lid geworden op: 31 mei 2011 13:19
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Pieter »

Winslow Collector schreef:Overigens, het idee dat ik nu heb, is om op dit forum flink door de reviews te struinen (Joey's tabakscatalogus is daar perfect geschikt voor) om te kijken wie inhoudelijk goede reviews heeft geschreven. Dat zou een goede eerste selectie kunnen zijn voor het proefpanel. Daaruit blijkt ook welke voorkeur men heeft.
!!!


*gaat snel meer reviews schrijven*
"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand

Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 1153
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:22
Locatie: Achterhoek

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Toon »

Winslow Collector schreef:
smoking-rob schreef:Ben het daar toch niet mee eens: je laat een klassieke muziekliefhebber toch ook geen metal rock muziek recenseren?
Zo ook hier natuurlijk...?!
Hmmmm. Iemand die verstand van muziek heeft, kan toch andere muziek wel beoordelen op een aantal zaken.
Je hoeft die rock of klassieke muziek niet mooi te vinden, maar kunt wel uitspraken doen over de complexiteit ervan, de balans, harmonie, tegengestelde akkoorden die wel of niet goed gekozen zijn, enz.

Of, om dit naar de tabak te trekken:
Als je een latakia blend niet lekker vindt en ook niet zou kopen, kun je hem wel beoordelen op brandbaarheid, balans van de melange, complexiteit, een bepaalde noot die er bovenuit springt, de scherpte van de tabak en zo nog wat criteria. We maken een proef-formulier dat ingevuld kan worden, met ruimte voor vrij commentaar en algemene opmerkingen. Voor de goede orde zal ik dan een set aan te vinken "box-jes" voorzien, waar de beoordelaar kan melden welke tabakken normaal zijn/haar voorkeur hebben. Zo zien we dan een latakia-beoordleing van iemand die aangegeven heeft zelf uitsluitend zoete en neutralere tabakken te roken. Zo hebben we tóch een review met wellicht steekhoudende argumenten in de beoordeling, met inachtname van het niet liefhebber zijn van een bepaalde soort tabak.

Overigens, het idee dat ik nu heb, is om op dit forum flink door de reviews te struinen (Joey's tabakscatalogus is daar perfect geschikt voor) om te kijken wie inhoudelijk goede reviews heeft geschreven. Dat zou een goede eerste selectie kunnen zijn voor het proefpanel. Daaruit blijkt ook welke voorkeur men heeft.
Maar dit is niet meer dan mijn idee, momenteel. Misschien verandert deze strategie nog, door de liefhebber van zoet alleen de 2 zoete proefblends te laten testen, de latakia-liefhebber de 2 latakiablends en hetzelfde voor de neutralere blends.

Dus alle tips en dit soort reacties zoals van Rob zijn welkom. We staan aan het begin van dit project en moeten de juiste lijnen nog vastleggen.
Lijkt me een goede strategie, Paul.
Je zult van mij niet veel recensies tegenkomen. Proeven is niet mijn sterkste kant; ik rook voor een groot deel ook met mijn neus (iedereen natuurlijk in zekere mate). De aroma's probeer ik wel te herkennen.
Hoewel er vele grotere kenners zijn dan ik, zou ik graag een heel bescheiden duit in het zakje doen. Vooral niet doorslaggevend, maar het hele proces en het ontstaan van een tabak vind ik zeer interessant.

Er zullen ook een aantal proefrondes moeten komen om te kijken in hoeverre opslag en tijd hun invloed hebben.
Mocht er genoeg overschieten om een sample te delen, dan doe ik graag mee, maar er zijn velen die voor mij moeten aanschuiven in de rij.
Ik doe mijn best om aroma's, tong/mondgevoel, reuk, scherpte te analyseren als ik rook, maar mis vele jaren ervaring.

Anyway, in het andere geval heb ik alle vertrouwen in de kundigheid van velen op dit forum en heb dus geen twijfel over de kwaliteit van de komende tabakken.
-- Laat het leven ook eens van jou genieten --

Gebruikersavatar
belphegor
Berichten: 352
Lid geworden op: 10 jan 2012 12:43
Locatie: Brunssum

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door belphegor »

Precies Toon zo denk ik er ook over.
Ik weet zeker dat andere mensen betere proefpersonen zullen zijn.
Puur omdat ze meer ervaring hebben en inderdaad kunnen "proeven".
Dat laatste lukt mij maar af en toe.
En dat komt inderdaad puur door mijn gebrek aan ervaring.
Maar wat verwacht je dan na een maandje pijproken?
Daarbij weet ik ook nog niet naar welk soort tabak mijn voorkeur gaat.
Zo heb ik nog nooit een latakia gerookt of iets met Perique.
Wil ik zekers ooit nog proberen maar alles met de tijd.

Maar goed mijn nieuwsgierigheid blijft geprikkeld.
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+
In the presence of greatness the humble can only bow
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 1153
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:22
Locatie: Achterhoek

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Toon »

Ach, ik heb de afgelopen jaren de meeste 'hoofd'soorten wel geprobeerd: aromaten, VaPers, Latakia, virginia's, etc.
Toch zie ik mezelf niet als enorm ervaren proever.

Belangrijkste is dat ik wel kan merken of een tabak me bevalt, op gronden van kwaliteit, branden, vocht, scherp/bitter etc.
Hierdoor denk ik wel iets bij te kunnen dragen. Ook al omdat ik dit een geweldige ontwikkeling vind.
-- Laat het leven ook eens van jou genieten --

Gebruikersavatar
jarnogab
Berichten: 2694
Lid geworden op: 20 feb 2011 16:21
Locatie: Nieuwpoort (Vlaanderen)

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door jarnogab »

Na afwezigheid stuit ik op dit topic. Lijkt me interessant. En het comité der wijzen dat eerst alles voorproef is goede werkprocedure me dunkt. Ik zou zeggen, heren initiatiefnemers: doe rustig voort, en ik hoor het wel als er iets uit de bus komt.
Groeten,
jarnogab

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2846
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Luys »

jarnogab schreef: en ik hoor het wel als er iets uit de bus komt.
Uit de bus? Ik hoor veel liever als er iets in de bus komt! :mrgreen:
Pijproker des forums

Gebruikersavatar
smoking-rob
Berichten: 544
Lid geworden op: 18 sep 2011 23:25

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door smoking-rob »

Ook een blauwe brief? :P
Veel van mijn geld gaat in rook op...

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14897
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Bommel »

smoking-rob schreef:Ook een blauwe brief? :P
Hoe weet jij dat dit de kleur is van het proef-formulier? :sherlock:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2846
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Mogelijkheden PRF forumtabak(ken)

Bericht door Luys »

Bommel schreef:
smoking-rob schreef:Ook een blauwe brief? :P
Hoe weet jij dat dit de kleur is van het proef-formulier? :sherlock:
Denk dat 'ie een blauwe envelop bedoelt :P
Pijproker des forums

Plaats reactie