Niet vergeten als je op vakantie gaat!

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
drfretboard

Bericht door drfretboard »

antonius schreef:NOU!!! dit jaar gaan we naar denemarken en ik denk dat ik daar ook een paar tabaks zaken zal bezoeken lijkt me.
Het mekka van de pijp tabak,here we come.

gr ton

Wat is er buiten dat nog interessant aan Denemarken? In Legoland ben ik geweest vroeger, toen we op doorreis waren naar Scandinavië, verder vaak door Denemarken heen gereden (wij waren echte Zweden/Noorwegen fanaten), maar het leek me altijd een nogal oninteressant, Holland-achtig land.

Gebruikersavatar
Mus
Berichten: 1090
Lid geworden op: 17 feb 2011 14:05
Locatie: Eindhoven

Bericht door Mus »

Bart Iron schreef:En hoe zit het met de maximale hoeveelheid die je in mag voeren? Waar zou ik dat kunnen vinden?
Op de site van de douane: hier voor invoer vanuit een ander EU-land, en hier voor invoer vanuit een land dat niet tot de EU behoort.

antonius
Berichten: 722
Lid geworden op: 16 feb 2009 18:05

Bericht door antonius »

drfretboard schreef:
antonius schreef:NOU!!! dit jaar gaan we naar denemarken en ik denk dat ik daar ook een paar tabaks zaken zal bezoeken lijkt me.
Het mekka van de pijp tabak,here we come.

gr ton

Wat is er buiten dat nog interessant aan Denemarken? In Legoland ben ik geweest vroeger, toen we op doorreis waren naar Scandinavië, verder vaak door Denemarken heen gereden (wij waren echte Zweden/Noorwegen fanaten), maar het leek me altijd een nogal oninteressant, Holland-achtig land.
Das wel waar wat je zegt maar het is gewoon een mooi land met prachtige natuur,je kan er lekker fietsen en de mensen zijn er ook vriendelijk als ze maar weten dat je uit holland komt.
In skagen mag je met de camper het strand op rijden en zie je twee zeestromen tegen elkaar op golven.
Als je de margarieten route volgt kom je op mooie idyllische wegen en plekjes.
Laatste keer zagen wij een reehert over de landerijen lopen terwijl we in noorwegen geen beest hebben gezien.
En op de terugweg even langs dan pipe voor nog meer pijptabak.
Ach elk land heeft zijn charme,je moet er wel voor open staan.

gr ton

robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Bericht door robvoorburg »

Zo reden wij met onze ouders vroeger met een rotgang door Belgie op weg naar Spanje.
Pas veel later door vrienden in Belgie geweest en later door mijn broer die in Zaventem (bij Brussel) woonde, ontdekt dat het een prima buurland is waar je in de kortste keren bent.

Plaats reactie