Het zou ook te maken kunnen hebben met het moment van de dag waarop je een bepaalde tabak rookt.
Met een volle maag kan je al wat meer Vitamine N of Ome Nico verdragen dan wanneer je op een lege maag aan dezelfde tabak begint.
Ik vrees dat je de eerste tekenen van een Nicotine Rush hebt ervaren. Lichte duizeligheid is daar zeker een begin teken van. Mogelijk gevolgd door overvloedig zweten waarna braken en diaree volgen. Been there and done that
Meestal help een half uurtje liggen en veel water drinken om het probleem weer onder controle te krijgen.
Blijf het sporadisch proberen maar zeker met een volle maag.
Volgens mij bestaat er wel degelijk zoiets als een geoefende roker die wat meer kan hebben dan een beginnende roker.
Ik rook Nightcap net zo graag als eerste pijp om 06.15 's morgens als als laatste pijp rond middernacht.
Ik las hier ergens dat je ook longfiller sigaren rookt en daar nooit last mee hebt gehad. Rook er eens eentje 's morgens vroeg en als je dan weer duizelig bent ligt het aan de Vitamine N en niet aan de Latakia want die zit niet in sigaren.