Old Dublin.

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Dree
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 apr 2015 14:28

Old Dublin.

Bericht door Dree »

De old dublin gaat verdwijnen,weet er iemand of ze deze tabak ergens namaken. Dree.

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Old Dublin.

Bericht door junksculp »

Dree schreef: 30 dec 2018 17:31 De old dublin gaat verdwijnen,weet er iemand of ze deze tabak ergens namaken. Dree.
In Duitsland kost een blik 11 euro, misschien groot inslaan? Ik woon aan de grens, hoor het wel.

Gebruikersavatar
Madmull
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 feb 2018 20:21

Re: Old Dublin.

Bericht door Madmull »

Old dublin is juist een van de Peterson tabakken die blijft bestaan.
Dus waar komt je paniek vandaan.

Dree
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 apr 2015 14:28

Re: Old Dublin.

Bericht door Dree »

Sculp en Mad,bedankt voor de reactie. Hier in Eindhoven en belgie niet meer te koop. Heb van de tabakswinkels vernomen dat sommige soorten van Peterson niet meer gemaakt worden. Old Dublin en irish oak. Ga regelmatig Mn inkopen doen in Duitsland maar daar heb ik geen old Dublin gezien. Dree.

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1521
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Old Dublin.

Bericht door junksculp »

Dree schreef: 30 dec 2018 20:42 Sculp en Mad,bedankt voor de reactie. Hier in Eindhoven en belgie niet meer te koop. Heb van de tabakswinkels vernomen dat sommige soorten van Peterson niet meer gemaakt worden. Old Dublin en irish oak. Ga regelmatig Mn inkopen doen in Duitsland maar daar heb ik geen old Dublin gezien. Dree.
Mijn vaste winkel Schneiderwind in Aken heeft er altijd veel van op voorraad.

Gebruikersavatar
Madmull
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 feb 2018 20:21

Re: Old Dublin.

Bericht door Madmull »

Dree schreef: 30 dec 2018 20:42 Sculp en Mad,bedankt voor de reactie. Hier in Eindhoven en belgie niet meer te koop. Heb van de tabakswinkels vernomen dat sommige soorten van Peterson niet meer gemaakt worden. Old Dublin en irish oak. Ga regelmatig Mn inkopen doen in Duitsland maar daar heb ik geen old Dublin gezien. Dree.
Dit klopt. STG heeft gesteggel met Dunhill waardoor de produktie van Peterson tabakken vertraagd is.
In Duitsland geld ook zolang de voorraad strekt.
En ik kan je zeggen dat de Duitse tabakszaken hier ook niet blij van zijn.
Peter Heinrich's (geen kleine zaak) heeft nog maar 4 soorten op zijn site staan.
Nog even geduld of de Nederlandse handelaren bellen en vragen of zij nog Old Dublin hebben.

Madmull

Plaats reactie