Geen tabak meer uit Denemarken

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Janno
Berichten: 2360
Lid geworden op: 29 aug 2014 00:14
Locatie: Dieren
Contacteer:

Geen tabak meer uit Denemarken

Bericht door Janno »

Ik heb zelf nooit tabak besteld bij The Danish Pipeshop en dat zal ook niet meer gebeuren. Wel jammer nu ze net de Three Nuns serie van MacBaren in de schappen hebben.

Zie het laatste blog van manager Nikolaj Nielsen:

https://www.danishpipeshop.com/n/No-tob ... dium=email
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned

Gebruikersavatar
Willem-Jan
Berichten: 281
Lid geworden op: 19 jan 2018 18:09

Re: Geen tabak meer uit Denemarken

Bericht door Willem-Jan »

Janno schreef: 13 nov 2018 13:07 Ik heb zelf nooit tabak besteld bij The Danish Pipeshop en dat zal ook niet meer gebeuren. Wel jammer nu ze net de Three Nuns serie van MacBaren in de schappen hebben.

Zie het laatste blog van manager Nikolaj Nielsen:

https://www.danishpipeshop.com/n/No-tob ... dium=email
shit. Ffff*!!#&à!~

Ik heb daar wel al besteld. Wordt steeds moeilijker om iets van tabak te vinden:(.

Gebruikersavatar
Gnomepje
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 sep 2018 07:45
Locatie: Valkenswaard

Re: Geen tabak meer uit Denemarken

Bericht door Gnomepje »

Mooi ruk dan. Heb ook wel eens bij hen besteld. Goede winkel.
"A pipe is the fountain of contemplation, the source of pleasure and the companion of the wise."

Robbie-san
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:41

Re: Geen tabak meer uit Denemarken

Bericht door Robbie-san »

Ja, jammer. Zie het positieve hiervan, een tripje naar Denemarken is ook mooi..........

Laten we wel wezen, we kunnen nog voor jaren aan goeie tabakken komen, echter het is mijn ervaring, dat we er iets meer zelf voor zullen moeten doen. Wat mij betreft, het zij zo, dit is de tijd waarin we leven!!!!!!!!!

Chear up old chaps, Always look the bright side of life......................................................
Ad impossibile nemo tenetur

Gebruikersavatar
Willem-Jan
Berichten: 281
Lid geworden op: 19 jan 2018 18:09

Re: Geen tabak meer uit Denemarken

Bericht door Willem-Jan »

Ja de dingen van de positieve kant bekijken kan ook natuurlijk:).

Gebruikersavatar
Janno
Berichten: 2360
Lid geworden op: 29 aug 2014 00:14
Locatie: Dieren
Contacteer:

Re: Geen tabak meer uit Denemarken

Bericht door Janno »

Robbie-san schreef: 14 nov 2018 19:43 Ja, jammer. Zie het positieve hiervan, een tripje naar Denemarken is ook mooi..........

Laten we wel wezen, we kunnen nog voor jaren aan goeie tabakken komen, echter het is mijn ervaring, dat we er iets meer zelf voor zullen moeten doen. Wat mij betreft, het zij zo, dit is de tijd waarin we leven!!!!!!!!!

Chear up old chaps, Always look the bright side of life......................................................
Ik rij graag een keertje mee Rob :wink:
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned

Gebruikersavatar
TommyLF
Berichten: 724
Lid geworden op: 05 apr 2016 22:57
Locatie: Playa Almeria
Contacteer:

Re: Geen tabak meer uit Denemarken

Bericht door TommyLF »

Gatverdamme, das mooi kak, hebbben daar zo lekker tabakje en dan kunnen ze niet meer sturen... grrrr Klote regels...
Een pijp- en/of sigarenroker is geen onruststoker... :-?

"Ask not what your country can do for you. Ask what you can do for your country" JFK

Plaats reactie