VaPer; waar te beginnen?

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cousteau
Berichten: 103
Lid geworden op: 10 jun 2014 20:50
Locatie: Alphen aan den Rijn

VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Cousteau »

Allen,
graag zou ik eens een VaPer proberen, maar de bekende merken (escudo, deluxe navy rolls, st james flake, enz) blijken nergens te koop te zijn in Nederland. Wie kan mij in de juiste richting sturen of een ander merk aanbevelen?
Alvast bedankt!
Cousteau
"From birth, man carries the weight of gravity on his shoulders. He is bolted to the earth. But man has only to sink beneath the surface, and he is free." JC

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4211
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Ribbon »

Op tobaccoshop.nl is de St. James Flake te krijgen Cousteau. Ook de Solani 633 is hier te koop.
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Gebruikersavatar
Jekke
Berichten: 1001
Lid geworden op: 24 jul 2016 00:44
Locatie: Bornem

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Jekke »

Ritje Duitsland, daar kan je veel vinden. Germains brown flake is ook een lekkere.

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5382
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Paasei »

Danpipe - bulldog roper's roundels
Rattray's - marlin flake
Koninklijke Eikel Des Forums.

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Tobias Tobit »

Naar Heukelum komen en daar lekker samples vragen :wink:
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6405
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Wowbagger »

Tobias Tobit schreef: 25 sep 2018 14:32 Naar Heukelum komen en daar lekker samples vragen :wink:
Beste suggestie tot nu toe!

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Tobias Tobit »

Ad your service :D
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Gebruikersavatar
Cousteau
Berichten: 103
Lid geworden op: 10 jun 2014 20:50
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Cousteau »

Bedankt allemaal voor de suggesties voor adresjes en alternatieve tabak.
Groetjes,
Cousteau
"From birth, man carries the weight of gravity on his shoulders. He is bolted to the earth. But man has only to sink beneath the surface, and he is free." JC

Gebruikersavatar
Cousteau
Berichten: 103
Lid geworden op: 10 jun 2014 20:50
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Cousteau »

Uiteindelijk bij een blikje Marlin Flake uitgekomen (dank voor de tip Paasei) bij de Oude Leeuw. Volgens hun website zouden ze ook Elizabethan Mixture moeten hebben, maar die stond er helaas niet. Van het weekend maar even kijken of Marlin Flake mij kan bekoren.
"From birth, man carries the weight of gravity on his shoulders. He is bolted to the earth. But man has only to sink beneath the surface, and he is free." JC

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Tobias Tobit »

Cousteau schreef: 27 sep 2018 16:26 Uiteindelijk bij een blikje Marlin Flake uitgekomen (dank voor de tip Paasei) bij de Oude Leeuw. Volgens hun website zouden ze ook Elizabethan Mixture moeten hebben, maar die stond er helaas niet. Van het weekend maar even kijken of Marlin Flake mij kan bekoren.
Elizabethan word niet meer geproduceerd dus het kan zijn dat het gewoon op is.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Gebruikersavatar
Cousteau
Berichten: 103
Lid geworden op: 10 jun 2014 20:50
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: VaPer; waar te beginnen?

Bericht door Cousteau »

Tobias Tobit schreef: 27 sep 2018 17:20
Cousteau schreef: 27 sep 2018 16:26 Uiteindelijk bij een blikje Marlin Flake uitgekomen (dank voor de tip Paasei) bij de Oude Leeuw. Volgens hun website zouden ze ook Elizabethan Mixture moeten hebben, maar die stond er helaas niet. Van het weekend maar even kijken of Marlin Flake mij kan bekoren.
Elizabethan word niet meer geproduceerd dus het kan zijn dat het gewoon op is.
Klopt inderdaad, maar ik ging even af op het feit dat hij volgens de site nog beschikbaar was:

https://www.deoudeleeuw.nl/?p=producten ... &prod=3055#_

Bij andere dunhill producten staat inderdaad al dat hij op is.
Wat me wel opviel was dat de labels van de dunhill blikken die ze wel hadden (royal Yacht en nog een paar) leken alsof ze die zelf met een inkjet printer hadden gemaakt en erop geplakt. Misschien MOB mengsels in de stijl van Dunhill? Volgende keer dat ik daar weer ben maar even vragen hoe dat zit.
Fijne avond.
Cousteau
"From birth, man carries the weight of gravity on his shoulders. He is bolted to the earth. But man has only to sink beneath the surface, and he is free." JC

Plaats reactie