Algemeen Flatlander Flake Topic

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8797
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door The_Undertaker »

Deadl0ck schreef:18de voor mij ook! Misschien dat ik de andere dagen ook even binnen wip, ben er tenslotte 5 minuten vandaan.
Nogmaals, niets is zeker wat betreft mijn eventuele komst, maar ik lees net opnieuw de openingspost in dit topic, en zie dat er dan (de 18e dus) in Zutphen ook een of ander Winterspektakel is. Heb jij, Deadl0ck, enig zicht op eventuele parkeerproblematiek, of valt het doorgaans wel mee?
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Deadl0ck »

The_Undertaker schreef:
Deadl0ck schreef:18de voor mij ook! Misschien dat ik de andere dagen ook even binnen wip, ben er tenslotte 5 minuten vandaan.
Nogmaals, niets is zeker wat betreft mijn eventuele komst, maar ik lees net opnieuw de openingspost in dit topic, en zie dat er dan (de 18e dus) in Zutphen ook een of ander Winterspektakel is. Heb jij, Deadl0ck, enig zicht op eventuele parkeerproblematiek, of valt het doorgaans wel mee?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. er is net een parkeer garage af (of nagegoeg af, weet niet zeker of die al open is) aan de achterkant van het trein station, en door de hele binnenstad zijn er parkeer plaatsen, maar hoe druk het er is, durf ik niet te zeggen. Ik ben niet zo van die sociale dingen.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
St Patrick
Berichten: 4498
Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
Locatie: Ermelo e.o.

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door St Patrick »

Er is dat weekend Dickens Festival en komen er gemiddeld 135.000 bezoekers in Zutphen.
Wij gaan vanaf Deventer met de trein richting Zutphen, misschien voor iemand anders ook een optie...

Tot zondag!

:B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Gebruikersavatar
tesch80
Berichten: 71
Lid geworden op: 21 jan 2012 20:47
Locatie: Ter apel

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door tesch80 »

Mijn blikje tabak mag ook opgestuurd worden.
Ik hoor het wel hoe en wanneer er betaald kan worden.

mvg Tesch80

Gebruikersavatar
TommyLF
Berichten: 719
Lid geworden op: 05 apr 2016 22:57
Locatie: Playa Almeria
Contacteer:

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door TommyLF »

St Patrick schreef:Er is dat weekend Dickens Festival en komen er gemiddeld 135.000 bezoekers in Zutphen.
Wij gaan vanaf Deventer met de trein richting Zutphen, misschien voor iemand anders ook een optie...

Tot zondag!

:B
Volgens mij is dat in Deventer... En a.s. weekend is er ook een Dickens Festijn in Lemmer, heb dus niets over Zutphen gelezen!
Een pijp- en/of sigarenroker is geen onruststoker... :-?

"Ask not what your country can do for you. Ask what you can do for your country" JFK

Gebruikersavatar
safetymichel
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 sep 2016 17:24

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door safetymichel »

Klopt helemaal. Dit weekend is er een soort van kerstmarkt in Zutphen. Zal niet storm lopen. :sw
Spijt is verstand dat te laat komt.

Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 255
Lid geworden op: 15 okt 2014 17:21
Locatie: Veenendaal

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Henry »

Voor mij wordt het toch de 17e ipv 18 dec.
Er staat een andere activiteit gepland voor de zondag.
Het weer ziet er redelijk goed uit voor zaterdag, dus ik kom lekker met de motor! 8)

Ik hoop dat ik die dag nog een aantal medeforummers tegen het lijf loop!

Wie weet tot dan!

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Deadl0ck »

St Patrick schreef:Er is dat weekend Dickens Festival en komen er gemiddeld 135.000 bezoekers in Zutphen.
Wij gaan vanaf Deventer met de trein richting Zutphen, misschien voor iemand anders ook een optie...

Tot zondag!

:B
Dat festijn is echt in Deventer maatje. Zutphen is gewoon een kerst weekend, niet veel meer.

Johnny, ik verwacht dat, met het dickens festijn in deventer, zutphen betrekkelijk rustig zal zijn.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Deadl0ck »

safetymichel schreef:Klopt helemaal. Dit weekend is er een soort van kerstmarkt in Zutphen. Zal niet storm lopen. :sw
Vast nooit op het chocolade festival of bokbierdag in zutphen geweest? :P
Groet, Mark

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8797
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door The_Undertaker »

Deadl0ck schreef:
St Patrick schreef:Er is dat weekend Dickens Festival en komen er gemiddeld 135.000 bezoekers in Zutphen.
Wij gaan vanaf Deventer met de trein richting Zutphen, misschien voor iemand anders ook een optie...

Tot zondag!

:B
Dat festijn is echt in Deventer maatje. Zutphen is gewoon een kerst weekend, niet veel meer.

Johnny, ik verwacht dat, met het dickens festijn in deventer, zutphen betrekkelijk rustig zal zijn.
Alright, thanks voor de tips. Wie weet tot zondag :)
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Robbie-san
Berichten: 2083
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:41

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Robbie-san »

Er wordt zondag een nieuwe forum tabak gelanceerd in Zutphen, het zal wel niet heel druk worden in Deventer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Elke weg, ik kom zondag naar Zutphen.

Groet

Robbie-san
Ad impossibile nemo tenetur

Gebruikersavatar
St Patrick
Berichten: 4498
Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
Locatie: Ermelo e.o.

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door St Patrick »

The_Undertaker schreef:
Deadl0ck schreef:
St Patrick schreef:Er is dat weekend Dickens Festival en komen er gemiddeld 135.000 bezoekers in Zutphen.
Wij gaan vanaf Deventer met de trein richting Zutphen, misschien voor iemand anders ook een optie...

Tot zondag!

:B
Dat festijn is echt in Deventer maatje. Zutphen is gewoon een kerst weekend, niet veel meer.

Johnny, ik verwacht dat, met het dickens festijn in deventer, zutphen betrekkelijk rustig zal zijn.
Alright, thanks voor de tips. Wie weet tot zondag :)
Allen mijn welgemeende excuses voor de miscommunicatie... Dickens is idd in Deventer en NIET in Zutphen...

Laten we zeggen dat ik aan vakantie toe ben...

Bedankt voor jullie oplettendheid (ik ga dus met de auto naar Zutphen)...

Happy Smokes, :B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Gebruikersavatar
Huub
Berichten: 3347
Lid geworden op: 06 jun 2010 20:58

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Huub »

Ik hoop ook dat de blikjes naar mijn adres gestuurd kunnen worden.
± 3 uur reizen met de trein is voor mij wat veel.

Derhalve zou ik gaarne de gegevens ontvangen van de rekening waarop ik het bedrag incl. de kosten van verzending kan overmaken.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7978
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Arno »

Huub schreef:Ik hoop ook dat de blikjes naar mijn adres gestuurd kunnen worden.
± 3 uur reizen met de trein is voor mij wat veel.

Derhalve zou ik gaarne de gegevens ontvangen van de rekening waarop ik het bedrag incl. de kosten van verzending kan overmaken.
Hallo Huub, ik heb je al staan op mijn verzendlijst. Betaalinfo enzo volgt later.
Afbeelding

Geloof

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Geloof »

Die van mij mogen ook opgestuurd worden..

Gebruikersavatar
smoorder
Dichter des Forum
Berichten: 1252
Lid geworden op: 23 apr 2009 12:43
Locatie: Mechelen B

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door smoorder »

St Patrick schreef:
The_Undertaker schreef:
Deadl0ck schreef:
St Patrick schreef:Er is dat weekend Dickens Festival en komen er gemiddeld 135.000 bezoekers in Zutphen.
Wij gaan vanaf Deventer met de trein richting Zutphen, misschien voor iemand anders ook een optie...

Tot zondag!

:B
Dat festijn is echt in Deventer maatje. Zutphen is gewoon een kerst weekend, niet veel meer.

Johnny, ik verwacht dat, met het dickens festijn in deventer, zutphen betrekkelijk rustig zal zijn.
Alright, thanks voor de tips. Wie weet tot zondag :)
Allen mijn welgemeende excuses voor de miscommunicatie... Dickens is idd in Deventer en NIET in Zutphen...

Laten we zeggen dat ik aan vakantie toe ben...

Bedankt voor jullie oplettendheid (ik ga dus met de auto naar Zutphen)...

Happy Smokes, :B
Verdekke - euh : verdikkeme -


ik had me graag door Dickens en C° omringd gezien,
maar evengoed wordt je vakantie je grondig gegund !
want vakantie is belangrijker dan wat ook !
Mss tot in 't weekend,
S.

Gebruikersavatar
safetymichel
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 sep 2016 17:24

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door safetymichel »

Deadl0ck schreef:
safetymichel schreef:Klopt helemaal. Dit weekend is er een soort van kerstmarkt in Zutphen. Zal niet storm lopen. :sw
Vast nooit op het chocolade festival of bokbierdag in zutphen geweest? :P

Ben er ook bang voor Mark. :x
Spijt is verstand dat te laat komt.

Gebruikersavatar
safetymichel
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 sep 2016 17:24

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door safetymichel »

Hopelijk blijven er nog een paar blikjes over voor mensen zo als ik dit te laat waren met bestellen.
Ga wel even bij heer Schimmel kijken er zal vast nog wel wat anders lekkers zijn voor in de pijpen :sherlock:
Spijt is verstand dat te laat komt.

Gebruikersavatar
culann
Berichten: 1074
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:36
Locatie: Eindhoven

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door culann »

Na, lang wikken en wegen, gaat het me niet lukken om af te reizen naar Zutphen helaas... Tenzij er misschien nog iemand over Eindhoven rijdt zondag. Dus graag verzenden voor mij.

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Deadl0ck »

safetymichel schreef:Hopelijk blijven er nog een paar blikjes over voor mensen zo als ik dit te laat waren met bestellen.
Ga wel even bij heer Schimmel kijken er zal vast nog wel wat anders lekkers zijn voor in de pijpen :sherlock:
Bij mijn weten zijn alle 300 blikken al vergeven.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6377
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Wowbagger »

Vanmiddag uit het werk ga ik ze ophalen. Whoeha!

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7978
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Arno »

culann schreef:Na, lang wikken en wegen, gaat het me niet lukken om af te reizen naar Zutphen helaas... Tenzij er misschien nog iemand over Eindhoven rijdt zondag. Dus graag verzenden voor mij.
Staat genoteerd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7978
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Arno »

Nog even voor alle duidelijkheid van de site van Willem Schimmel:

Op zondag 18 december is er een kerstkoopzondag van 12.00 tot 17.00 uur, tegelijk met het winterspektakel in Zutphen.

Alberto da Moreno (conservatorium geschoolde tenor en finalist van HGT 2009) zal dan in de zaak christmas carols ten gehore brengen.

Op donderdag 22 en vrijdag 23 december zijn er kerstkoopavonden tot 21.00 uur in de stad.

U kunt in deze gezellige kerstperiode in onze lounge onder het genot van een gratis kopje koffie of een glas Glühwein een heerlijke sigaar roken (edit: en pijp roken :wink: ).


Nog een verzoekje van Willem, als je komt voor de forumtabakken, doe deze dan eerst afrekenen voor je de gaat zaak rondlopen en boven wat gaat roken. Let er op dat je (forumnaam) wordt afgevinkt op de lijst die Willem heeft. Dank u.

Ik ben er zondag en als iemand voor die tijd bij Willem is en een vraag heeft voor me, hij heeft mijn telefoon nummer.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5376
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Paasei »

Arno schreef:
Nog een verzoekje van Willem, als je komt voor de forumtabakken, doe deze dan eerst afrekenen voor je de gaat zaak rondlopen en boven wat gaat roken.
Ah, goed om weten, ik vroeg me eigenlijk al af wat Willem het liefst zou hebben, eerst afrekenen of nadien...
Koninklijke Eikel Des Forums.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7978
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Arno »

Arno schreef:
Toon schreef: Daarbij meteen het dramatische verhaal mogen vernemen over de 12 blikken die niet gebanderolleerd waren. Gubels moest die onder het oog van de douane verbranden. Vandaar dat er 12 blikken te weinig zijn. Met dank aan de overheid.
Ik had graag nog even willen wachten met het melden van het feit dat we 12 blikken tekort komen, maar Willem was me voor.. Wat Toon zegt klopt, er waren 12 blikken niet gebanderolleerd. Wat is het geval, banderollen (de accijnszegels) gaan met 144 stuks. 2x 144 is 288. Bij Samuel Gawith hebben ze braaf de accijnszegels erop geplakt tot ze op waren. De overige 12 blikken hebben ze zo mee gestuurd zonder accijnszegel. Dat laatste mag helemaal niet van de douane. Elbert dacht van, oh, ik kan later nog accijnszegels erop plakken. Daar kreeg hij dus moeilijkheden mee. Hij de douane gebeld, het uitgelegd, aangeboden de accijns zo te betalen, nee kon niet. Die 12 ongebanderolleerde blikken moesten vernietigd worden. Elbert tegen sputteren, het zijn maar 12 blikken.. Nee, de douane dreigde er zelfs politie bij te halen. Dus nu gaat Elbert de 21e onder toezicht van de douane de 12 blikken Flatlander Flake verbranden... :evil:

Dit alles houdt in dat we dus 12 blikken tekort komen. Ik ben momenteel bezig met 3 eventuele oplossingen, er wordt dus aan gewerkt. Zo gauw ik een definitieve oplossing weet, weten jullie het ook.
UPDATE:

Het kan rap gaan, ik heb een oplossing! :D Zojuist heb ik gebeld met Elbert die op zijn beurt weer heeft gebeld met Bob Gregory van Gawith. Bob heeft nog ±100 blikken liggen van onze Flatlander Flake. Elbert gaat (nu wel voldoende) accijnszegels erheen zenden en dan zouden we begin februari de blikken in NL moeten hebben. Dit houdt dus in dat mensen die nog willen weer (extra) blikken kunnen bestellen en dat niemand vrijwillig blikken hoeft af te staan aan forumleden die getroffen zouden worden door het blikkentekort :) Maar ik ga me hier pas na het weekend mee bezig houden. Ga dus alsjeblieft niet al roepen dat je nog (extra) blikken wil. Ik geef het startsein :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Eliminator »

Nederland ten voeten uit, douane aanwezig bij het verbranden van 12 blikjes tabak, wat mag het kosten om de schade van 12 niet betaalde accijnzen te bestraffen :roll: :evil:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7978
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Arno »

Eliminator schreef:Nederland ten voeten uit, douane aanwezig bij het verbranden van 12 blikjes tabak, wat mag het kosten om de schade van 12 niet betaalde accijnzen te bestraffen :roll: :evil:
Precies ook mijn gedachte... Alsof we een heroïne forum zijn... :?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jekke
Berichten: 998
Lid geworden op: 24 jul 2016 00:44
Locatie: Bornem

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Jekke »

Blijkbaar is de douane in Nederland al even vatbaar voor rede als de Belgische.....maarja, het blijven ambtenaren...zonde van die goede tabak.

Gebruikersavatar
cipke
Berichten: 1160
Lid geworden op: 25 sep 2014 15:12
Locatie: Turnhout

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door cipke »

Jekke schreef:Blijkbaar is de douane in Nederland al even vatbaar voor rede als de Belgische.....maarja, het blijven ambtenaren...zonde van die goede tabak.
Hmmm Jekke.....iets tegen ambtenaren :mrgreen:
Nicotine isn’t a drug … it’s a vitamin

Gebruikersavatar
Jekke
Berichten: 998
Lid geworden op: 24 jul 2016 00:44
Locatie: Bornem

Re: Het is zover! Forumtabak Samuel Gawith Flatlander Flake

Bericht door Jekke »

neen, ben 3 jaar zelf ene geweest.....

Plaats reactie