Motor rijden

Naast het pijproken natuurlijk ...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 4848
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: Motor rijden

Bericht door Paasei »

Luys schreef:Accu's kunnen echt wel langer meegaan! Als ik kijk naar de accu van m'n vrouw d'r TDM850: die zit er in sinds ze hem heeft (2009) en was toen al niet nieuw meer (durf niet te zeggen dat het de originele accu nog is). Ze rijd veel te weinig, houd winterstops, en dat ding blijft krachtig... Na de winterstop is het effe moeilijk starten (wellicht ook ingedikte benzine?), maar na wat pogingen gewoon starten zonder choke. En tijdens de startpogingen hoor je gewoon dat de accu niet aan kracht ingeboet heeft.

En ja, daar ben ik jaloers op. De mijne rijd veel vaker, heeft afgelopen jaar een nieuwe accu gekregen, en klinkt veel moeizamer tijdens starten. Dus maar weer aan de lader (ben blij dat het niet andersom is. Mijn accu gaat er heel makkelijk uit, bij die van haar is dat bijna niet te doen zonder de motorfiets uit elkaar te halen). En dan heb ik het nog niet eens over mijn ergernis nummer 1 op dit moment: errorcode 19 :evil: Als ik 19 in mijn display heb, start 'ie dus gewoon niet. De sensor en bekabeling waar die code 19 door veroorzaakt zouden worden zijn al vervangen en het probleem is er nog steeds. Ik zoek me suf, en lijk het maar niet te kunnen vinden :(

Morgen weer verder met zoeken, maar ik rij liever! :cry:
Bouten van de batterijpolen zitten goed stevig vast?
De geneugten van de pijp (her)ontdekt in december 2008...

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2724
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Motor rijden

Bericht door Luys »

Paasei schreef:
Luys schreef:Accu's kunnen echt wel langer meegaan! Als ik kijk naar de accu van m'n vrouw d'r TDM850: die zit er in sinds ze hem heeft (2009) en was toen al niet nieuw meer (durf niet te zeggen dat het de originele accu nog is). Ze rijd veel te weinig, houd winterstops, en dat ding blijft krachtig... Na de winterstop is het effe moeilijk starten (wellicht ook ingedikte benzine?), maar na wat pogingen gewoon starten zonder choke. En tijdens de startpogingen hoor je gewoon dat de accu niet aan kracht ingeboet heeft.

En ja, daar ben ik jaloers op. De mijne rijd veel vaker, heeft afgelopen jaar een nieuwe accu gekregen, en klinkt veel moeizamer tijdens starten. Dus maar weer aan de lader (ben blij dat het niet andersom is. Mijn accu gaat er heel makkelijk uit, bij die van haar is dat bijna niet te doen zonder de motorfiets uit elkaar te halen). En dan heb ik het nog niet eens over mijn ergernis nummer 1 op dit moment: errorcode 19 :evil: Als ik 19 in mijn display heb, start 'ie dus gewoon niet. De sensor en bekabeling waar die code 19 door veroorzaakt zouden worden zijn al vervangen en het probleem is er nog steeds. Ik zoek me suf, en lijk het maar niet te kunnen vinden :(

Morgen weer verder met zoeken, maar ik rij liever! :cry:
Bouten van de batterijpolen zitten goed stevig vast?
Ja hoor Jan, zijn ook schoon. Die errorcode 19 is behoorlijk specifiek; heeft echt iets met het 'cutoff' circuit te maken. Daaronder vallen: ECU (de computer zeg maar), de noodschakelaar, de standaardsensor, en nog wat zaken... D'r zit niets anders op dan ze een voor een na te lopen. Sensor is vervangen, ECU ga ik even niet vanuit en het cut-off relais heb ik doorgemeten en is ook in orde (dat leek in eerste instantie de oorzaak, met dank aan een werkplaatshandboek vol fouten :evil: ).

Uiteindelijk krijg ik het wel gefixt. Kan hem wel wegbrengen, maar die jongens die er dan naar kijken zijn ook niet goedkoop per uur :(
Pijproker des forums

Gebruikersavatar
Mus
Berichten: 1081
Lid geworden op: 17 feb 2011 14:05
Locatie: Helmond

Re: Motor rijden

Bericht door Mus »

Ik heb geen verstand van motorfietsen maareh... is het contactslot niet de boosdoener?

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2724
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Motor rijden

Bericht door Luys »

Mus schreef:Ik heb geen verstand van motorfietsen maareh... is het contactslot niet de boosdoener?
Als 'ie alleen maar startproblemen had zou dat kunnen. Echter, zoals reeds eerder aangegeven, die errorcode 19 maakt het een stuk specifieker! Da's het voor- en nadeel van al die electronica: het geeft aan waar je moet zoeken, maar door die dradenboel en 'zwarte blokjes' waar je niet in kan kijken word het toch nog lastig zoeken...

Eenieder in elk geval bedankt voor het meedenken, word gewaardeerd!
Pijproker des forums

Gebruikersavatar
jarnogab
Berichten: 2680
Lid geworden op: 20 feb 2011 16:21
Locatie: Nieuwpoort (Vlaanderen)

Re: Motor rijden

Bericht door jarnogab »

Mijn nieuwe aanwinst: een Triumph Thunderbird 1600cc

Qua opties: de sissybar werkt met een soort kliksysteem, en het passagierszadel is ook vlot verwijderbaar zodat ik die in een wip kan omschakelen naar een eenzitter, dan wel tweezitter. De moto is ook voorzien van highwaypegs, valbaren, ellipsvormige spiegels, ...

Al even mee gereden vandaag en rijdt heerlijk. Serieuze krachtbron onder de kont, vergevingsgezind rijgedrag bij lagere toeren, en vrij wendbaar voor zo'n robuuste cruiser te zijn.

Nog even wachten op de nieuwe nummerplaat en dan kan die ook perfect bevestigd worden op de daartoe voorziene plaats, i.p.v. de oude die er nu maar wat bij hangt.

Afbeelding

Afbeelding
Groeten,
jarnogab

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 14728
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Motor rijden

Bericht door Eliminator »

:shock: WOW !!

Da's een hele erge mooie motorfiets Jarno, helemaal mijn smaak ook, met een ietwat jaloezie in de stem kan ik dan ook alleen maar zeggen,... gefeliciteerd en heel veel rijplezier !!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2724
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Motor rijden

Bericht door Luys »

Inderdaad: fraaie brommert! Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst! (durf te wedden dat 'ie er nog beter uitziet met een lekker zonnetje d'r op!)
Pijproker des forums

witte rasta
Berichten: 646
Lid geworden op: 24 okt 2010 12:08
Locatie: Moos-Herk

Re: Motor rijden

Bericht door witte rasta »

jarnogab schreef:Mijn nieuwe aanwinst: een Triumph Thunderbird 1600cc

Qua opties: de sissybar werkt met een soort kliksysteem, en het passagierszadel is ook vlot verwijderbaar zodat ik die in een wip kan omschakelen naar een eenzitter, dan wel tweezitter. De moto is ook voorzien van highwaypegs, valbaren, ellipsvormige spiegels, ...

Al even mee gereden vandaag en rijdt heerlijk. Serieuze krachtbron onder de kont, vergevingsgezind rijgedrag bij lagere toeren, en vrij wendbaar voor zo'n robuuste cruiser te zijn.

Nog even wachten op de nieuwe nummerplaat en dan kan die ook perfect bevestigd worden op de daartoe voorziene plaats, i.p.v. de oude die er nu maar wat bij hangt.

Afbeelding

Afbeelding

haa ook Triumph gekocht
ik ga zaterdag mijn nieuwe Bonneville halen,een T100
de zwarte versie
na 25 jaar Harley rijden.....
rasta live up!!
beat down babylon!!
Clan-smoker

Afbeelding

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2724
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Motor rijden

Bericht door Luys »

witte rasta schreef: haa ook Triumph gekocht
ik ga zaterdag mijn nieuwe Bonneville halen,een T100
de zwarte versie
na 25 jaar Harley rijden.....
Bonville? Helemaal niets mis mee, mooie klassieke looks en moderne techniek. Ben sowieso wel gecharmeerd van Triumph (heb als een van de eerste motorfietsen die ik 'gepast' heb om te kijken of het wat was voor aanschaf een 'brilletje' geprobeerd. Da's de oude Trophy. De versie waar ik op zat was mooi racing green, maar helaas voor een beginnend rijder te zwaar, en voor mij korte pootjes: te hoog :( ).

Zo een zeg maar: http://www.motorencyclopedie.nl/motoren ... 096-02.htm
Pijproker des forums

Gebruikersavatar
Geoff
Berichten: 1464
Lid geworden op: 03 feb 2012 17:08
Locatie: Turnhout, België

Re: Motor rijden

Bericht door Geoff »

@ jarnogab: Een prachtig machientje: =D> Veel plezier er mee!

Heb vroeger nog een Sprint gehad (bouwjaar'99). Heerlijk het geluid dat uit een Triumph komt.

Nu heb ik helaas geen motor meer, wel een tragere tweewieler :mrgreen:

Laat de warme zomermaanden maar komen!!!
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

Gebruikersavatar
pijpliefhebberrobin
Berichten: 1709
Lid geworden op: 23 mar 2011 18:41
Locatie: arnhem

Re: Motor rijden

Bericht door pijpliefhebberrobin »

Inderdaad een mooie moto. Ik ben blij dat je plastic-fantastic-uber-tupperware racebrommert heb gekocht.
The eagle flies alone!

Gebruikersavatar
robby
Berichten: 474
Lid geworden op: 10 feb 2011 17:37
Locatie: kozen

Re: Motor rijden

Bericht door robby »

proficiat met de nieuwe fietsjes .
veel rijplezier , met wind in de haren en zonder flitsboetes .
gisteren mijn rebeltje nog volledig nagekeken .
morgen nieuwe ketting steken .
en hij is inorde om de forumpijp op te halen bij eli .
ritje van 4.30 à5u heen en terug daar ik geen snelwegen rij.
rebel gaat maar 110 /u en dat vind ik niet veilig op snelwegen .
from all the things i lost
i miss my mind the most

Gebruikersavatar
jarnogab
Berichten: 2680
Lid geworden op: 20 feb 2011 16:21
Locatie: Nieuwpoort (Vlaanderen)

Re: Motor rijden

Bericht door jarnogab »

@WitteRasta: mijn vorige was een Bonneville. Heel tevreden van hoor. Echt de moeite. Maar ik wou nu graag een ander model. Je zult zeker en vast veel plezier beleven aan die Bonnie. Ik heb er nog de Sommestreek mee verkend. Hierbij nog twee foto's van toen:
lekker stoer met de Bonnie op de achtergrond en een Varadero op de voorgrond
Afbeelding
en een bezoek aan Bonneville (maar de moto is genoemd naar Bonneville in de USA, niet in Frankrijk). Niettemin een leuke foto
Afbeelding

Overigens was de mijne wel geen T100 zoals die van u, maar een Jet Black (865cc) met nog veelgespaakte wielen. Ik heb gezien dat de nieuwe modellen slechts 7 grotere spaken tellen. Ik meen wel te weten dat de T100 nog steeds veel spaken telt. Echt, als je die mooi oppoetst is het een zaligheid om er naar toe te kijken. Liefst van op een terrasje in de zon. En je zult zien dat veel mensen hun koppeke draaien naar die Bonnie.


@alle anderen: bedankt voor de complimenten!
Groeten,
jarnogab

Gebruikersavatar
jarnogab
Berichten: 2680
Lid geworden op: 20 feb 2011 16:21
Locatie: Nieuwpoort (Vlaanderen)

Re: Motor rijden

Bericht door jarnogab »

robby schreef:proficiat met de nieuwe fietsjes .
veel rijplezier , met wind in de haren
gezien mijn kalend hoofd wordt dat moeilijk en broekloos rijden vind ik niet zo veilig :mrgreen: :mrgreen:

robby schreef: ritje van 4.30 à5u heen en terug daar ik geen snelwegen rij.
rebel gaat maar 110 /u en dat vind ik niet veilig op snelwegen .

Daar geef ik je gelijk in! Deed ik eigenlijk ook niet met mijn Bonneville. Die kon wel meer aan, maar je hoorde 'm moeite doen op de snelwegen en het was ook gewoon niet leuk. Doe mij dan maar gezellige wegen met weinig verkeer, veel mooi landschap en dies meer.
Groeten,
jarnogab

witte rasta
Berichten: 646
Lid geworden op: 24 okt 2010 12:08
Locatie: Moos-Herk

Re: Motor rijden

Bericht door witte rasta »

@Jarnogab
ik heb de t100 jet black ook gekocht

die met 7 spaken zijn de bonneville S en SE,dacht'k
rasta live up!!
beat down babylon!!
Clan-smoker

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 5976
Lid geworden op: 25 okt 2009 18:34
Locatie: Groot Mokum

Re: Motor rijden

Bericht door Jos »

Zeer mooie motor Jarnogab. Ik denk terug aan mijn jeugd. Een Sparta met een Villiers blok van 125 cc, frame totaal gebroken tijdens het crossen tegenop een dijk. En later een BMW 250 cc, oude motor van de Rijkspolitie, met de ene rechtopstaande cilinder. Reed niet echt lekker..
Maar op deze motor zou ik mijn jeugd terstond hervinden :wink:
spuit elf des forumsdoctorate of pipe smoking - Pipe Smoking Universityzwembadpas specialist
correcte zwembadpas met pijp: http://www.youtube.com/watch?v=SgZJkgP90uI
wegens mijn immuniteit op dit forum is het Heren Moderators niet toegestaan mijn berichten te wijzigen of te verwijderen

antonius
Berichten: 722
Lid geworden op: 16 feb 2009 18:05

Re: Motor rijden

Bericht door antonius »

Luys schreef:
Mus schreef:Ik heb geen verstand van motorfietsen maareh... is het contactslot niet de boosdoener?
Als 'ie alleen maar startproblemen had zou dat kunnen. Echter, zoals reeds eerder aangegeven, die errorcode 19 maakt het een stuk specifieker! Da's het voor- en nadeel van al die electronica: het geeft aan waar je moet zoeken, maar door die dradenboel en 'zwarte blokjes' waar je niet in kan kijken word het toch nog lastig zoeken...

Eenieder in elk geval bedankt voor het meedenken, word gewaardeerd!
Slechte contacten van de dodemansknop??????
Is het nachekken waart,die contacten zijn niet ontworpen om de motor vele male uit te schakelen..

gr antonius

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2724
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Motor rijden

Bericht door Luys »

jarnogab schreef:
robby schreef:proficiat met de nieuwe fietsjes .
veel rijplezier , met wind in de haren
gezien mijn kalend hoofd wordt dat moeilijk en broekloos rijden vind ik niet zo veilig :mrgreen: :mrgreen:
Het zou kunnen dat er okselventilatie bedoeld werd Jarno! :mrgreen: Da's makkelijk en veilig te realiseren (zomer-motorjack heeft dat vaak standaard)...

@antonius: Topic herontdekt? :P Helaas is het probleem zover ik weet nog steeds niet opgelost :( Ook is nog steeds niet exact duidelijk waar 'code 19' allemaal door veroorzaakt kan worden. Volgens een franse website die ik gevonden heb is het een melding van slechte bedrading naar de sidestand switch (het contact dat de stand van de zijstandaard detecteert). Volgens o.a. een Brits forum kan het ook aan de ECU liggen, de contacten voor het alarm (stekker zijn standaard aanwezig), de sensor op de koppelingshendel (die detecteert of de hendel is ingeknepen), etc. Dodemansknop heb ik nog niet gecontroleerd, zal ik eens doen!

Overigens: er zat bij mij een alarm in, die heb ik eruit gesloopt, stekkers eraf geknipt en daar de vereiste doorverbindingen op gemaakt en op de stekkers in de motorfiets terug gezet. Doorgemeten: geen probleem. Het Cut-Off circuit relay (waar de draden van de sidestand switch naartoe gaan): ook doorgemeten, dacht eerst dat er een interne diode kapot was, bleek er een fout in het schema te zitten (gevonden via een schema van een nieuwer model, maar met hetzelfde relais :? ). Ook de koppelingshendel sensor losgehaald: geen verschil...

Dus we gaan de dodemansknop eens onder de loep nemen (maar die geeft normaliter geen 'code 19'), en anders eens kijken of ik iemand met verstand van zaken bij Yamaha te pakken kan krijgen... Kan wel een dealer of ander soort motorgarage er naar laten kijken, maar dat gaat klauwen vol met geld kosten ben ik bang :(
Pijproker des forums

Gebruikersavatar
maboc
Berichten: 1312
Lid geworden op: 17 feb 2012 13:05
Locatie: Wateringen

Re: Motor rijden

Bericht door maboc »

Mooi motor hoor.
Krijg meteen ook weer de kriebels. Maarja...geen motor meer. Hij is verkocht omdat hij op enig moment alleen maar stond weg te roesten onder een zeiltje.

Cool and safe runnings mate.
--
Cheers maboc

Gebruikersavatar
Martin Romijn
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Motor rijden

Bericht door Martin Romijn »

Mooi Jarno !! Bij de aanblik van zoiets moois gaan mijn gedachten weer terug naar de tijd dat ik een Shadow VT1100 reed, lang haar had, geitensik, dagelijks gekleed in houthakkershemd met lederen vest erover, bikersboots etc..etc...
Helaas..de motor is al weer een tijdje verleden tijd...evenals dat lange haar overigens. De outfit ligt nog wel in de kast....wie weet...ooit nog eens....
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Henk de Jong
Berichten: 263
Lid geworden op: 13 apr 2009 17:57
Locatie: Leusden

Re: Motor rijden

Bericht door Henk de Jong »

Waarom ben je met motorrijden gestopt Martin?

Gebruikersavatar
Martin Romijn
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Motor rijden

Bericht door Martin Romijn »

Henk de Jong schreef:Waarom ben je met motorrijden gestopt Martin?
Destijds de motor verkocht.....toen de oudste werd geboren. Al bijna 16 jaar geleden realiseer ik me nu :shock:
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Gebruikersavatar
jarnogab
Berichten: 2680
Lid geworden op: 20 feb 2011 16:21
Locatie: Nieuwpoort (Vlaanderen)

Re: Motor rijden

Bericht door jarnogab »

Wie weet ...ooit nog eens...
Groeten,
jarnogab

Gebruikersavatar
janneman
Berichten: 6313
Lid geworden op: 14 feb 2009 17:17
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Motor rijden

Bericht door janneman »

Ik geloof dat daar een paar heren het voorjaar in de bol hebben gekregen. Mooie fietsen Heren!

Ik wacht nog even voor ik mijn fiets weer onder de pekel en het vet vandaan poets.
Groet, Janneman

youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822

Gebruikersavatar
teunis
Berichten: 1493
Lid geworden op: 26 nov 2010 09:21
Locatie: Coevorden

Re: Motor rijden

Bericht door teunis »

@Jarnogab
Veel blije en veilige km gewenst! :D :D
Mooie fiets trouwens.
Mijn zoon wil er ook zo ene, maar hij moet eerst maar eens zijn Diversion 25 kw zien te verkopen én het geld voor de nieuwe bijeen te schrapen... :oops:

@luys
Stel eens dat de storing inderdaad de ECU is (en daar lijkt het steeds meer op omdat al het andere al door jou is gecheckt); het kost ongeveer 400 euro, maar een gerenommeerd tuningbedrijf kan dan de storing oplossen en tegelijkertijd het management aanpassen. Loopt het gelijk beter onderin, zuiniger en met iets meer pk. Kijk eens op het MF-forum bij het grote tuning topic voor een goed bedrijf bij jou in de buurt.

Mijn eigen scootert staat momenteel bij de dealer, grote beurt ná de winter (ben zelf geen sleutelaar, zeker niet aan CVT). Dan eerst de Ronde van Drenthe (wielerronde) begeleiden, daarna in mei naar Tsjechië, en in juli naar de Hartz. Tja, het leven van een motorrijder is maar armzalig! :lol:
Wellicht wordt de scoot ergens in april getuned, de ECU wordt opnieuw gemapped, door een bedrijf wat zelfs garantie geeft. Meer koppel onderin, verbruik 40% zuiniger en vermogen naar boven. Via de silverwingclub kan dit geregeld worden. Kost de helft van het normale tarief. Komt het lidmaatschapgeld ook nog eens goed van pas! :lol:
Wie zoekt naar (een) waarheid, moet durven twijfelen.

Gebruikersavatar
jarnogab
Berichten: 2680
Lid geworden op: 20 feb 2011 16:21
Locatie: Nieuwpoort (Vlaanderen)

Re: Motor rijden

Bericht door jarnogab »

Aan allen die hun motorfiets weer willen van stal halen: succes ermee en veel plezier gewenst!

Na gisteren wat gereden te hebben: mijn nieuwe fietsje voelt lekker aan, zit goed, is vrij goed wendbaar. Natuurlijk niet zo wendbaar als mijn Bonneville, maar toch vrij goed te doen voor zo'n grote moto. Komt natuurlijk omdat de naloop niet zo heel groot is zoals wel vaker bij cruisers het geval kan zijn. De moto ligt heel gebalanceerd op de weg, en die balans komt er al vrij snel. Aan een slakkegangetje is de balans prima te houden.
Groeten,
jarnogab

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2724
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: Motor rijden

Bericht door Luys »

teunis schreef:@luys
Stel eens dat de storing inderdaad de ECU is (en daar lijkt het steeds meer op omdat al het andere al door jou is gecheckt); het kost ongeveer 400 euro, maar een gerenommeerd tuningbedrijf kan dan de storing oplossen en tegelijkertijd het management aanpassen. Loopt het gelijk beter onderin, zuiniger en met iets meer pk. Kijk eens op het MF-forum bij het grote tuning topic voor een goed bedrijf bij jou in de buurt.
Da's een goede om even in het achterhoofd te houden idd. Volgens mij staan er in het specifieke TDM-topic wel wat goede tuners met verstand van TDM's (hebben we weer gelijk een excuus voor een mooie rit). Dat tuning echt helpt is mij bekend (voor brandstofverbruik en performance) dat die gasten voldoende verstand hebben van ECU's om ook storingen daarin op te lossen wist ik niet.
Pijproker des forums

hans de vries
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 apr 2011 20:48
Locatie: hoogerheide

Re: Motor rijden

Bericht door hans de vries »

ik heb helaas geen tdm meer omdat ik er valpartij mee heb gehad,en toen dacht ik ,misschien
moet ik er maar mee stoppen mede door m.n leeftijd en ook toenemende onzekerheid.
maar goed, dat viel me toch wat tegen vooral omdat ik best lang en altijd motor reed
dus heb ik besloten om toch door te gaan maar dan met een wat kleinere en rustiger motorfiets.
en dat is dus een honda nx 250 geworden en ik moet zeggen ,ik heb het weer helemaal naar m.n zin.
hij is niet echt geschikt voor het grote werk ,maar voor dagelijks gebruik een prima motor.
p.s ik ben nog steeds lid van de tdm club want het is en blijft een gezellige club :D
Afbeelding
Shot at 2012-03-06

Gebruikersavatar
keesie75
Berichten: 210
Lid geworden op: 15 mar 2010 21:07
Locatie: Haarlem/Paesens
Contacteer:

Re: Motor rijden

Bericht door keesie75 »

Ik kwam nog een paar slechte foto's tegen van de Honda Shadow 600 die mn vriend had.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ook nog even mn eigen fiets gepoetst vandaag. :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
wulle
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 feb 2012 12:34
Locatie: erps-kwerps,Belgie

Re: Motor rijden

Bericht door wulle »

aha motoren...

30 jaar op de moto gereden, door weer en wind, winter en zomer .. moest geen blekke doos op 4 wielen hebben..
Harley..Honda...BMW...

mijn laatste was een BMW RT850..2 jaar geleden verkocht..dochter rijbewijs gehaald en er moest een 2e autootje gekocht worden

miljaarde, 'k heb er nog spijt van

Plaats reactie