Vraag en aanbod allerlei

Naast het pijproken natuurlijk ...
Plaats reactie
Sidekickelvis

Re: Vraag en aanbod allerlei

Bericht door Sidekickelvis » 21 jul 2018 20:02

Bananabox-Ninja schreef:
21 jul 2018 10:38
Sidekickelvis schreef:
19 jul 2018 22:28
Deadl0ck schreef:
19 jul 2018 18:40
Sidekickelvis schreef:
14 jul 2018 23:03
Interesse in de Pratchett's. Ff kijken hoe de financiën er uit zien over een week.....
Goede keus maat! Mijn favoriete auteur. Zitten een paar juweeltjes bij de verzameling!
Ben er zelf nog nooit aan begonnen. Eerst alle Drizz't novels van Bob Salvatore gekocht.... Dat zijn er ook maar een stuk of 50.... Nu ben ik in 1 keer klaar, wel zo prettig.....
Niet helemaal, ik hou 1 boek achter, dit heeft Terry zelf nog gesigneerd voor me op de Fantasy Beurs in Haren.
Maar omdat ie mijn naam niet goed verstond maakte hij een schrijf fout en heeft ie dat op eigen wijze opgelost....een hele goede herrinering aan een hele hele grappige man.

Afbeelding
Bijna klaar dan... 1 boek dat vast nog wel te krijgen is.... Ff wachten op de centjes..... Baas op vakantie.......
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

Dukdalf

Bericht door Dukdalf » 08 sep 2018 18:35

Voor kampeerders, watersporters of pyromanen: ik heb twee Trangia-brandstofflessen in de aanbieding van een liter inhoud. Het gaat om dit model: https://www.bever.nl/p/trangia-1l-multi ... clsrc=aw.d

Degelijk Zweeds fabrikaat, handig en veilig in het gebruik. Bij ons lagen ze als reserve aan boord van de bootjes, dus ze zijn in nieuwstaat. Zeven euro per stuk is de vraagprijs.

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 18 sep 2018 23:03

Dames, heren,

in de verkoop: een Kymco scooter, 7 jaar oud, altijd buiten gestaan en dat is zichtbaar, eerlijk is eerlijk, maar wel een eerlijke en betrouwbare scooter die altijd op tijd zijn beurtje heeft gehad bij een groot en bekend Rotterdams scooter/motor-bedrijf.
Hem verkopen aan de originele verkoper kan uiteraard, maar zonder aanschaf van iets nieuws levert dat de bodemprijs op.
De hoofdprijs is ook niet mijn doel, maar een eerlijke prijs zou wel fijn zijn.

Het betreft een Agility 50 uit 2011, kleur grijs/zwart.

De vario ring (begrenzer) is verwijderd dus rijd wat rapper dan origineel, wil je dat niet is het eenvoudig terug laten plaatsen van deze ring de oplossing hem weer origineel te krijgen.
Afbeelding

Kiske

Bericht door Kiske » 20 sep 2018 19:49

Eliminator schreef:
18 sep 2018 23:03
Dames, heren,

in de verkoop: een Kymco scooter, 7 jaar oud, altijd buiten gestaan en dat is zichtbaar, eerlijk is eerlijk, maar wel een eerlijke en betrouwbare scooter die altijd op tijd zijn beurtje heeft gehad bij een groot en bekend Rotterdams scooter/motor-bedrijf.
Hem verkopen aan de originele verkoper kan uiteraard, maar zonder aanschaf van iets nieuws levert dat de bodemprijs op.
De hoofdprijs is ook niet mijn doel, maar een eerlijke prijs zou wel fijn zijn.

Het betreft een Agility 50 uit 2011, kleur grijs/zwart.

De vario ring (begrenzer) is verwijderd dus rijd wat rapper dan origineel, wil je dat niet is het eenvoudig terug laten plaatsen van deze ring de oplossing hem weer origineel te krijgen.
Altijd van een oud mannetje geweest.......
Do no harm, but take no shit.

Janno
Contacteer:

Bericht door Janno » 20 sep 2018 21:58

:mrgreen:
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 21 sep 2018 00:16

Oud vrouwtje in dit geval :wink:
Afbeelding

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 21 sep 2018 14:32

*proest* :lol:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 21 sep 2018 23:37

Ze heeft hem al ingeruild, ad komt te vervallen.
Afbeelding

Plaats reactie