American Football

Naast het pijproken natuurlijk ...
Plaats reactie
Stoker
Contacteer:

American Football

Bericht door Stoker » 31 jan 2017 15:13

Nou aankomende zondag 5 feb a.s. is het weer tijd ..
De Super Bowl word dan weer gehouden en zullen we zien welke van de twee clubs zich wereld kampioen mogen noemen
Dit jaar is het alweer Super Bowl LI (51) .

Was benieuwd of er hier nog meer kijkers rond zwerven .. of liefhebbers van ... die toevallig naar de super bowl party gaan :D

Kijk er al naar sinds 2010 ongeveer en kan me altijd kostelijk vermaken met de commercials en "The Game" natuurlijk.
Tijdens het normale seizoen kijk ik eigenlijk alleen de Ravens games .
Anders word het wel een beetje teveel per game zoon 3 uur kwijt dus anders word het gekkenwerk

Dit jaar zullen The Atlanta Falcons spelen tegen The New England Patriots.
In het NRG stadium in Housten ,Texas
De Halftime show word door niemand anders dan Lady Gaga verzorgd .
Wat wel weer een spektakel zal zijn.
In het begin moest ik het altijd op RTL kijken (duitse zender) maar sinds een jaar of misschien wel twee zijn er meerdere zenders te vinden om het op te kijken
Fox sport ,RTL , BBC ,ESPN America en Hispasat .
:-T [-X GonE .......... LiKe A FaRt iN ThE WinD !! :roll: :lol:

Mijn PijpenCollectie : viewtopic.php?f=41&t=10069
Mijn Tabakken : viewtopic.php?f=48&t=9841

Massis
Administrator
Contacteer:

Re: American Football

Bericht door Massis » 31 jan 2017 17:42

The NFL’s popularity is all the more remarkable when you inspect the fare it has to offer each week on television. An average professional football game lasts 3 hours and 12 minutes, but if you tally up the time when the ball is actually in play, the action amounts to a mere 11 minutes.
Rugby maar dan met veel bescherming en héél véél stilstaan. Ik snap er niks van. En dan jezelf wereldkampioen kronen in een competitie waar maar 1 land aan meedoet.

Bij de vele Amerikanen op mijn facebookfeed zag ik vorige week nog voorbij komen dat er een speler afgefloten werd voor "unsportsmanlike conduct" oftewel "onsportief gedrag" omdat hij zich vergiste en tijdens zo'n lange stilstaande fase te laat begon met terug naar de bank rennen :lol:

Veel plezier dus, maar aan mij is het niet besteed :D
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 31 jan 2017 17:59

je hebt helemaal gelijk .. al is het wel heel verschillend hoor tegenover rugby ;)
maar het is ook juist het zogenaamde tijd management wat het op een gegeven moment toch wel spannend kan maken..
wou dat de miljonairs van ons voetbal eens zo op elkaar beukte als ze in het AF doen :D
ipv zo te piepen als er ene op de teen gestaan word.

er was ook ooit een Euro league maar nadat de meeste teams failliet gingen is dat gestopt.
en tegenwoordig worden er toch ook een paar wedstrijden in engeland gespeeld al dan niet met amerikaanse teams
maar ja het is wel een beetje van de zotte hoor dat ze zich wereld kampioenen noemen ..

denk eigenlijk niet dat er ook maar 1 team buiten de usa de prijzen voor spelers kan veroorloven die er daar voor hun word betaald .
al zijn er voetbal clubs die er ook wel wat van kunnen hoor

robvoorburg

Bericht door robvoorburg » 31 jan 2017 18:41

Vreselijk opgeklopt gebeuren met ergerlijke cheerleaders erbij,
Amerika optima forma, kan er niet naar kijken zonder gelijk
last te krijgen van gekromde tenen.

Tobias Tobit

Bericht door Tobias Tobit » 31 jan 2017 19:16

Sowieso zijn Amerikaanse sporten niet aan mij besteed. Er zitten zoveel dooie spelmomenten in een wedstrijd. Puur om wat meer reclameblokken ertussen te kunnen gooien. Dat is ook de reden van die cheerleaders. Tijdens de reclames moeten de mensen op de tribune ook vermaakt worden. Doe mij maar een potje Rugby of een leuke hockeywedstrijd. Hockey heeft juist de afgelopen jaren wat aanpassingen ondergaan om het sneller te maken. Ik hou daar meer van maar dat zal dus wel iets Europees zijn.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Robbie-san

Bericht door Robbie-san » 31 jan 2017 21:16

Wereldkampioen van wat. Sowieso is dat hele spel een Amerikaans ding om reclame te verkopen. De meest overschatte finale van wat dan ook.

Edoch, ik kan het elk jaar niet laten om, in ieder geval te weten te komen wie er gewonnen heeft :mrgreen:
Maar zo'n hele wedstrijd volgen, dat noooooit, duurt mij veel te lang.
Ad impossibile nemo tenetur

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 02 feb 2017 13:58

Hier in Huize Stoker blijven we er voor op XD en nemen de dag erna vrij natuurlijk
snacks in huis oa popcorn ,chips ,nootjes ,rustler burger en natuurlijk wat frituur ..
dan draag ik me Ravens Superbowl XLVII shirt (2012 , Ravens overwinning)
enige wat we missen zijn de war paint op onze gezichten hahaha
Nou ja ben er in ieder geval bijna klaar voor .. nog even wat snacks halen en dan een nachtje door halen zondag

diemario

Bericht door diemario » 02 feb 2017 14:19

The place to be. De drie gezusters in Groningen.

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 02 feb 2017 15:20

diemario schreef:The place to be. De drie gezusters in Groningen.
bestaat dat nog :P gingen we eerder altijd heen op donderdag avond XD studentjes op pikken :D

diemario

Bericht door diemario » 02 feb 2017 16:57

Ja hoor nog steeds en nog steeds studentjes. Maar meer dan 1500 man die daar kijken zondag.

Ronneke

Bericht door Ronneke » 03 feb 2017 10:28

Jarenlang helemaal gek van The Pittsburgh Steelers geweest. Toen we in 2007 in Seattle waren en The Steelers de Seahawks vermorzelt hadden in de Superbowl hebben we daar in een lokale sportwinkel Steelers spullen gekocht haha. Verkoopster helemaal beledigd. "The Steelers?!?!?!" Ik tegen haar: "Hey, you sell it!" Gaf ze me meteen gelijk, maar was duidelijk een Seahawks fan haha.

Sinds vorig seizoen zijn we gestopt met het kijken naar The Steelers. Ze hadden Michael Vick aangenomen als back-up quarterback en dat vonden wij onvergeeflijk. Voor degene die het niet weten: Vick is veroordeeld voor het runnen van een hondenkennel waar hondengevechten zijn gehouden. Hij heeft honden de meest verschrikkelijke dingen aangedaan en dat is voor ons als hondenliefhebbers onvergeeflijk. Geen football voor ons meer.
No Gods, No Masters

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 03 feb 2017 18:51

Ronneke schreef:
Sinds vorig seizoen zijn we gestopt met het kijken naar The Steelers. Ze hadden Michael Vick aangenomen als back-up quarterback en dat vonden wij onvergeeflijk. Voor degene die het niet weten: Vick is veroordeeld voor het runnen van een hondenkennel waar hondengevechten zijn gehouden. Hij heeft honden de meest verschrikkelijke dingen aangedaan en dat is voor ons als hondenliefhebbers onvergeeflijk. Geen football voor ons meer.
Ja ken het verhaal . 1 van me amerikaanse game vrienden heeft namelijk een hond van hem .. (hij was toevallig een eagles fan, club waar hij voorheen QB was)
weet niet of hij ook veroordeeld is maar weet wel dat dat balletje en "the rumours" rond gingen dat hij daar bij betrokken was .

Ronneke

Bericht door Ronneke » 03 feb 2017 21:37

Stoker schreef:
Ronneke schreef:
Ja ken het verhaal . 1 van me amerikaanse game vrienden heeft namelijk een hond van hem .. (hij was toevallig een eagles fan, club waar hij voorheen QB was)
weet niet of hij ook veroordeeld is maar weet wel dat dat balletje en "the rumours" rond gingen dat hij daar bij betrokken was .
Ja, hij is veroordeeld. Hij heeft zelfs toegegeven dat hij het gedaan heeft. Dus ja, konden het niet meer met een goed geweten steunen. Zo jammer.
No Gods, No Masters

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 03 feb 2017 21:58

Ronneke schreef:
Stoker schreef:
Ronneke schreef:
Ja, hij is veroordeeld. Hij heeft zelfs toegegeven dat hij het gedaan heeft. Dus ja, konden het niet meer met een goed geweten steunen. Zo jammer.[/quote

ahh wist dat niet .. nee zou ik dan ook niet kunnen .. maarja hij is zoiezo geen starter dacht dat roethlesburger(ofzoiets) of hun starter was ..
er zijn genoeg andere team ;) misschien dat je kan overstappen op de Ravens :P

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 03 feb 2017 23:42

Ronneke schreef:Hij heeft honden de meest verschrikkelijke dingen aangedaan en dat is voor ons als hondenliefhebbers onvergeeflijk.
Weet niets van American Football, maar deze uitspraak waardeer ik enorm. Hele grote klasse !
Afbeelding

Ronneke

Bericht door Ronneke » 04 feb 2017 08:07

Stoker schreef:
Ronneke schreef:
Stoker schreef:
Ronneke schreef:
Ja, hij is veroordeeld. Hij heeft zelfs toegegeven dat hij het gedaan heeft. Dus ja, konden het niet meer met een goed geweten steunen. Zo jammer.[/quote

ahh wist dat niet .. nee zou ik dan ook niet kunnen .. maarja hij is zoiezo geen starter dacht dat roethlesburger(ofzoiets) of hun starter was ..
er zijn genoeg andere team ;) misschien dat je kan overstappen op de Ravens :P
Haha, geen Steelers, geen football voor ons helaas. Ik geloof dat die Vick weer zoekende is, wil nog één seizoen mee, dus ik ga hard voor je duimen dat hij niet bij de Ravens gaat solliciteren. Ben is inderdaad de starter, maar Vick was de back-up en kreeg iets van 800.000 dollar voor één seizoen. Bah.
No Gods, No Masters

Ronneke

Bericht door Ronneke » 04 feb 2017 08:10

Eliminator schreef:
Ronneke schreef:Hij heeft honden de meest verschrikkelijke dingen aangedaan en dat is voor ons als hondenliefhebbers onvergeeflijk.
Weet niets van American Football, maar deze uitspraak waardeer ik enorm. Hele grote klasse !

Dank je! Konden er echt niet mee leven. Dat zo iemand iets van 800.000 dollar wordt gegeven om een seizoen mee te draaien. Ze zijn aardig wat fans kwijtgeraakt met die actie. Er is zelfs een actiegroep in het leven geroepen vanuit hun eigen stad. Nu speelt hij niet meer mee, maar te laat voor ons.
No Gods, No Masters

Tobias Tobit

Bericht door Tobias Tobit » 04 feb 2017 15:36

Even een tip : er wordt ook gespeeld voor de 6-nations cup[emoji1] [emoji13]
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Wowbagger

Bericht door Wowbagger » 04 feb 2017 15:54

Tobias Tobit schreef:Even een tip : er wordt ook gespeeld voor de 6-nations cup[emoji1] [emoji13]
Dat heeft NIETS met dit topic te maken. Go Wales!

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 04 feb 2017 18:21

Ronneke schreef:
Haha, geen Steelers, geen football voor ons helaas. Ik geloof dat die Vick weer zoekende is, wil nog één seizoen mee, dus ik ga hard voor je duimen dat hij niet bij de Ravens gaat solliciteren. Ben is inderdaad de starter, maar Vick was de back-up en kreeg iets van 800.000 dollar voor één seizoen. Bah.

Nou dat zal wel niet .. die hebben Flacco die 120mil krijgt XD

en de reserve qb weet ik zo de naam niet van maar dat is een nieuwe die ze afgelopen jaar net hebben opgepikt uit de draft..

ja is toch eigenlijk abnormaal dat ze zoon iemand dik contract geven en ene die ze vrouw terug sloeg word "for life"ui de football gebanned ..
niet dat dat niet erg is maar zei had nog wat misdaan die honden helaas niet ..

Ronneke

Bericht door Ronneke » 04 feb 2017 19:45

Stoker schreef:
Ronneke schreef:

Nou dat zal wel niet .. die hebben Flacco die 120mil krijgt XD

en de reserve qb weet ik zo de naam niet van maar dat is een nieuwe die ze afgelopen jaar net hebben opgepikt uit de draft..

ja is toch eigenlijk abnormaal dat ze zoon iemand dik contract geven en ene die ze vrouw terug sloeg word "for life"ui de football gebanned ..
niet dat dat niet erg is maar zei had nog wat misdaan die honden helaas niet ..
120 mil? Zo dan! Dat is een mooi salaris haha.

Ben was ook niet altijd even netjes privé, maar dat waren dingen die je nog door de vingers kon zien. Dat met Vick en die honden niet. Nou ja, we hebben ijshockey nog haha. Go Calgary Flames!
No Gods, No Masters

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 04 feb 2017 23:18

Ronneke schreef:

Ben was ook niet altijd even netjes privé, maar dat waren dingen die je nog door de vingers kon zien. Dat met Vick en die honden niet. Nou ja, we hebben ijshockey nog haha. Go Calgary Flames!

JA dat contract heeft hij gekregen nadat ze de SB wonnen in 2012
hij was net toe aan een nieuw contract op dat moment..
was voor 5 jaar sindsdien vind ik hem zelf erg tegen vallen alsof hij "the drive" een beetje heeft verloren.
dus na dit jaar zullen ze denk ik wel opzoek gaan naar een ander want denk niet dat ze hem weer zoon contract gaan geven

ik kijk helemaal geen icehockey dacht trouwens dat daar van de betere team uit canada kwamen.. dat is daar toch volkssport nr 1 ?

Ronneke

Bericht door Ronneke » 05 feb 2017 11:35

Stoker schreef:
Ronneke schreef:

JA dat contract heeft hij gekregen nadat ze de SB wonnen in 2012
hij was net toe aan een nieuw contract op dat moment..
was voor 5 jaar sindsdien vind ik hem zelf erg tegen vallen alsof hij "the drive" een beetje heeft verloren.
dus na dit jaar zullen ze denk ik wel opzoek gaan naar een ander want denk niet dat ze hem weer zoon contract gaan geven

ik kijk helemaal geen icehockey dacht trouwens dat daar van de betere team uit canada kwamen.. dat is daar toch volkssport nr 1 ?
Klopt. Is DE sport in Canada, alhoewel de Amerikaanse teams beter zijn over het algemeen. Mijn vrouw is gek op de Canucks uit Vancouver, dus we hebben wel wat gezonde competitie strijd hier haha. Nadeel is dat een team meerdere wedstrijden per week spelen en aangezien wij twee teams volgen is het een week vullend programma haha. De wedstrijden zelf duren niet zo lang als Football, omdat het spel niet vaak stil ligt. Er zit dus wel aardig wat snelheid in.
No Gods, No Masters

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 05 feb 2017 21:02

Nog een paar uur tot de superbowl LI Kickoff..

Are u ready for some football ...

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 05 feb 2017 21:50

No! :twisted: :wink:

Enjoy Stoker en andere liefhebbers!
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 06 feb 2017 04:20

net als je denkt dat het over is.... Overtime ... en dat voor de eerste x in de geschiedenis...

nou toch nog maar wat langer opblijven.. :lol: :lol:

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 06 feb 2017 04:28

Patiot Champs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5e x voor Tom Brady ...... raar hoor zeiden dat het normale speeltijd zo zijn is nu toch een suddendeath raar hoor .. maar ja is dan toch zo 34 NE tege 28 Atl

Stoker
Contacteer:

Bericht door Stoker » 05 feb 2018 03:07

Vannacht was het dan toch weer zover ..

Superbowl LII (52) NE Patriots tegen de Phillydelphia Eagles

en de Halftime show Justin Timberlake .. wat erg tegen viel .. de uitslag is op dit tijdstip nog niet bekent maar hoop dat de Eagles zo doorgaan als dat ze tot op nu hebben gedaan .
zou wel mooi zijn dat hun hun eerste Sb in history van de club gaan winnen na het seizoen dat ze hebben gehad .. eerste 2 kwatier waren echt een fantastisch schauwspel met zelfs een Knockout voor 1 van de NE pat spelers.

GO Eagles

=D> =D> =D>

Plaats reactie