Gigi, wie weet meer over dit merk?

Alles over de pijp zelf...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Gigi, wie weet meer over dit merk?

Bericht door junksculp »

Ik kan een mooi Gigi Tanshell pijp kopen. Is iemand bekend met dit Italiaanse merk? Zijn de pijpen van een goede kwaliteit? De pijp schijnt 15 jaar oud te zijn en is nieuw. Wie kan me wat meer vertellen?

Afbeelding

Gebruikersavatar
Meester W
Berichten: 1803
Lid geworden op: 28 jan 2014 15:39

Re: Gigi, wie weet meer over dit merk?

Bericht door Meester W »

Ik ken alleen Gigi L’amoroso

Kijk eens op Pipedia
I wasn’t born to follow..

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4211
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Re: Gigi, wie weet meer over dit merk?

Bericht door Ribbon »

Er is niet bijzonder veel bekend over dit merk geloof ik; inderdaad een paar woorden op pipedia.
Ik heb er een aantal in mijn bezit gehad (momenteel nog één ongerookte) en ze komen op me over als prima Italiaanse middenklassers.

Mille heeft wat jaren geleden een plateaux pijp van me over genomen. Een joekel van een pijp in ongebeitste afwerking.
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Gebruikersavatar
MilleLuci
Berichten: 5305
Lid geworden op: 09 mei 2012 21:52
Contacteer:

Re: Gigi, wie weet meer over dit merk?

Bericht door MilleLuci »

Ribbon schreef: 08 dec 2020 04:59 Er is niet bijzonder veel bekend over dit merk geloof ik; inderdaad een paar woorden op pipedia.
Ik heb er een aantal in mijn bezit gehad (momenteel nog één ongerookte) en ze komen op me over als prima Italiaanse middenklassers.

Mille heeft wat jaren geleden een plateaux pijp van me over genomen. Een joekel van een pijp in ongebeitste afwerking.
En die is briljant mooi! Nog steeds zeer blij daarmee.
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

Plaats reactie