St dupont ligne 2 afrika

De gadgets die het pijproken extra leuk maken...
Plaats reactie
Iceman

St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Iceman »

Hallo, ik verzamelde st dupont aanstekers. Nu is mijn collectie een beetje een te dure hobby geworden en zou ik graag 1 of meer te koop willen aanbieden, nu weet ik dat deze markt niet echt groot is daarom via deze weg.
Heb een st dupont limited edition ligne 2 afrika nooit gebruikt gevuld of afgevuurd in de originele verpakking en in de originele hard houten kist met alle papieren.
Het gaat over een oplage van 2000 stuks, je kan het model bekijken via st dupont.
Indien intresse, het gaat hier over de hoge prijsklasse.

Whitesnake

Re: St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Whitesnake »

Who's Iceman?? :shock:

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Eliminator »

Beste Iceman, dit is een forum voor liefhebbers van pijproken, geen marktplaats om spullen te slijten.
Ben je pijproker dan ben je meer dan welkom hier, stel je even netjes voor in het daarvoor bedoelde topic en enjoy the fun, iets verkopen kan dan altijd nog.
Kom je hier alleen voor het verkopen van waar wordt dat niet gewaardeerd,.... ik hoop overigens op het eerste, laat dat duidelijk zijn !
Afbeelding

Whitesnake

Re: St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Whitesnake »

Klopt Eli.

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14871
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Bommel »

Nee he?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 452
Lid geworden op: 30 sep 2013 13:57
Locatie: Beuningen gld

Re: St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Timmy »

Geen slotje hier; gewoon deleten en bannen..... 1 bericht en dan zoiets........

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Deadl0ck »

Timmy schreef:Geen slotje hier; gewoon deleten en bannen..... 1 bericht en dan zoiets........
Wrom?

Misschien heeft de beste man gewoon een inschatting fout gemaakt. Het kan, zoals Eli al prima bewoorde, prima zijn dat de beste man een pijproker is, maar gewoon graag van zijn aanstekert af wilt.

Geheel netjes vind ik het ook niet, maar ach, iedereen maakt fouten.

Verder, als je ziet dat er al een moderator mee bezig is, Wat is dan het nut ervan om te achterbank moderaten? Zou jij het leuk vinden als iemand vanaf de achterbank roept hoe je moet rijden? En dan nog wel zo onvriendelijk ook. Moet eerlijk zeggen, ben blij dat jij geen deel bent van het moderator team, en dat we in plaats daarvan mensen hebben die snappen dat een foutje kan gebeuren, en gewoon vriendelijk blijven.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 452
Lid geworden op: 30 sep 2013 13:57
Locatie: Beuningen gld

Re: St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Timmy »

Je hebt gelijk. Was net m'n mail aan het checken, zat weer vol spam, kwam ik hier op de site en zag dit.... te snelle conclusies. Ik had m'n pijpje ook nog niet opgestoken..... excuses voor de snelle be/ver-oordeling....

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2128
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Deadl0ck »

Timmy schreef:Je hebt gelijk. Was net m'n mail aan het checken, zat weer vol spam, kwam ik hier op de site en zag dit.... te snelle conclusies. Ik had m'n pijpje ook nog niet opgestoken..... excuses voor de snelle be/ver-oordeling....

en mocht ik wat te boos hebben geklonken, excuus, weinig slaap, veel pijn, en ik zat nog met wat achtergrond irritiatie over wat er de laatste week ofzo is gebeurd hier in't forum.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 452
Lid geworden op: 30 sep 2013 13:57
Locatie: Beuningen gld

Re: St dupont ligne 2 afrika

Bericht door Timmy »

Ik ken dat. Ik denk dat we beiden blij moeten zijn om niet in het moderator team te zitten :wink:

Plaats reactie