Prachtig hoor. werkelijk prachtig.
Ben bang dat jij géén anti-pkz-shots hebt gehad hahaha. Als die kast nog vol moet!
Nee, dubbelglasBommel schreef:Enkel........
Scherp Wallace.Wallace schreef:Nee, dubbelglasBommel schreef:Enkel........
+1,Eliminator schreef:Al mijn woorden doen het resultaat te kort,....... dus ik hou het bij een
Dolledokus schreef:Wat een werk zeg, petje af hoor.
Ik hoop 1 ding. Dat ze wel nog exact goed staat en op geen enkel laatje of scharniertje "werkt" als ze eenmaal op haar plek staat!
Chapeau!
Sander schreef:Ik lees al jaren dit heerlijke forum en plaats slechts zelden iets....maar voor zo'n mooi stuk vakmanschap moet ik een reactie achterlaten.
Wat een indrukwekkend project en een waanzinnig mooi eindresultaat! Zeer inspirerend!
En wat betreft de tekst: "The Art of Smoking" lijkt mij zeer toepasselijk.
Eliminator schreef:Als zijnde de bouwer van je eigen kast is het misschien niet zo gepast,... maar ik zou er zo maar 'a work of art' opzetten, klasse man !
Ah gelukkig maar. Ja ik zat te denken in de zin van je staat dit buiten te doen. Daarna gaat het naar binnen. Toch andere luchtvochtigheid etc etc.erikkie schreef:Dolledokus schreef:Wat een werk zeg, petje af hoor.
Ik hoop 1 ding. Dat ze wel nog exact goed staat en op geen enkel laatje of scharniertje "werkt" als ze eenmaal op haar plek staat!
Chapeau!
hallo Dries,
ik verwacht hier eigenlijk geen problemen !