bestellen bij Zippowinkel.nl

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

Dank je drfret, heeft deze beste man toevallig ook een webshop of moet ik echt langs zijn winkel?

Kynikos
Berichten: 1891
Lid geworden op: 28 sep 2009 14:12

Bericht door Kynikos »

Nou, op de site staat heel groot 'winkelwagen' rechts bovenaan dus ik gok dat je wel online kan bestellen. :P

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

Kynikos schreef:Nou, op de site staat heel groot 'winkelwagen' rechts bovenaan dus ik gok dat je wel online kan bestellen. :P
XD ik had nog geen site geopend sorry mensen ben er niet helemaal bij vandaag :P ben eergisteren oom geworden en nog een beetje in shock :D

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

Heb net ff gekeken geen enkele knop op die site doet het bij mij of zit ik nu op de verkeerde ?http://www.hansvanwervencigars.nl/

Kynikos
Berichten: 1891
Lid geworden op: 28 sep 2009 14:12

Bericht door Kynikos »

Gefeliciteerd. En het was mijn fout denk ik, aangezien je bericht op een nieuwe pagina stond zag ik niet dat jullie 't over Van Werven hadden. Ik nam aan dat het gewoon om zippowinkel.nl ging, gezien de topictitel.

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

Ah oke nja geen probleem :P ik heb een mailtje van die man van zippowinkel gekregen dat ie tot maandag wacht en dan ff zou navragen wat t beste vervangende tabakje word.

Kynikos
Berichten: 1891
Lid geworden op: 28 sep 2009 14:12

Bericht door Kynikos »

Je kan natuurlijk gewoon wat andere latakia's proberen. Als het je om de latakia te doen is, in ieder geval.

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

Latakia opzich zegt me niet heel veel wil gewoon graag wat Engelse tabak proberen en deze kwam heel erg goed uit de bus zowel hier als op tobaccoreviews dit is meer mijn reden :P

drfretboard

Bericht door drfretboard »

Heb'm gisteren gerookt na opvochtigen van een paar dagen. Ben er nog niet over uit. Beetje komijnenkaas idee erbij... moet je echt trek in hebben.

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

drfretboard schreef:Heb'm gisteren gerookt na opvochtigen van een paar dagen. Ben er nog niet over uit. Beetje komijnenkaas idee erbij... moet je echt trek in hebben.
Hmm dat klinkt wel smerig ik walg van kaas behalve van old Amsterdam en eventueel een plakje kaas op een hamburger maar verder blerg :P ik wacht af wat de beste man van zippowinkel aanraad in plaats van.

robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Bericht door robvoorburg »

Zoveel is er nou ook weer niet te kiezen

Old Dublin, Solani 779, Sir William, Davidoff Royalty, Dunhill en mogelijk dat ik er nog 1 of 2 vergeten ben.

In Davidoff zit het minste latakia. Wanneer je het niet gewend zou je met zoiets kunnen beginnen.

Veel ervaren pijprokers vinden latakia een traktatie. Mocht je het nu niet waarderen, probeer het dan later nog eens.

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

robvoorburg schreef:Zoveel is er nou ook weer niet te kiezen

Old Dublin, Solani 779, Sir William, Davidoff Royalty, Dunhill en mogelijk dat ik er nog 1 of 2 vergeten ben.

In Davidoff zit het minste latakia. Wanneer je het niet gewend zou je met zoiets kunnen beginnen.

Veel ervaren pijprokers vinden latakia een traktatie. Mocht je het nu niet waarderen, probeer het dan later nog eens.
Misschien ga ik wel voor
Robert McConnell Scottish Blend of anders Perfection van Samuel Gawith Hiet zit beide toch latakia in om het een keer te proberen maar niet zoveel dat ik meteen ziek ervan word als t goed is.

Kynikos
Berichten: 1891
Lid geworden op: 28 sep 2009 14:12

Bericht door Kynikos »

Latakia is zo eng niet hoor. Het wordt altijd uitgeroepen tot een ware mannentabak die niet voor mietjes is, maar met een andere insteek zou je ook kunnen zeggen dat het gewoon nogal muf en rokerig is. Het ergste wat je kan overkomen is dat je het niet te pruimen vindt.

robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Bericht door robvoorburg »

Perfection is, zoals de meeste van Gawith, een heerlijke tabak.
Mc. Connell ken ik nog niet, maar het merk heeft eveneens een goede naam.

Zodra ik een winkel tegenkom waar ze het verkopen zal ik toeslaan.

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

robvoorburg schreef:Perfection is, zoals de meeste van Gawith, een heerlijke tabak.
Mc. Connell ken ik nog niet, maar het merk heeft eveneens een goede naam.

Zodra ik een winkel tegenkom waar ze het verkopen zal ik toeslaan.
Die navy flake van gawith klinkt ook wel goed alleen heb ik nooit meer flake tabak aangeraakt sinds mijn W.O. larsen flake welke niet echt een succes was en nog steeds uitgedroogd in mijn kast ligt. zonde eigenlijk. Zo uitgedroogd trouwens dat de flakes niet van elkaar of te halen zijn zonder dat alles scheurt.

robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Bericht door robvoorburg »

Gek, Larsen heeft over het algemeen zachte en geurige tabakken.

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

robvoorburg schreef:Gek, Larsen heeft over het algemeen zachte en geurige tabakken.
Paar maanden geleden gekocht hier in Wijchen bij de tabaksboer zat nog een prijslabel op van gulden tijdperk misschien verklaard dit een hoop?

robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Bericht door robvoorburg »

Zou heel goed kunnen. Probeer de volgende keer eens een tabaksmuntje, wanneer je tabak te droog aanvoeld.

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

robvoorburg schreef:Zou heel goed kunnen. Probeer de volgende keer eens een tabaksmuntje, wanneer je tabak te droog aanvoeld.
Waar haal ik deze dingen vandaan of werkt de methode van Janneman ook? met een stukje koffiefilter ?

robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Bericht door robvoorburg »

Koffiefilter werkt ook prima, maar in beide gevallen moet je de tabak wel de tijd geven. Af en toe even voelen.

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

Hoop vanmiddag mn bestelling binnen te krijgen ben benieuwt en laat t wel weten :D

Gebruikersavatar
remi
Berichten: 404
Lid geworden op: 20 okt 2009 01:57
Locatie: Wijchen

Bericht door remi »

Vanmiddag dan mijn bestelling binnen gekregen, Een blikje Peterson Deluxe Mixture en een blikje Robert Mcconnell Special London Mature. Kreeg er ook een zakje ragers bij en een boekje van Otto & Kopp pijpen speciaalzaak uit duitsland denk ik met erg mooie foto's van pijpen erin oja kreeg zelfs nog 75 cent terug omdat ik die teveel had betaald voor de squadron leader die niet meer leverbaar was :P . Al met al super te vrede met de Service van Zippowinkel ga ik zeker vaker bestellen.

drfretboard

Bericht door drfretboard »

Ben benieuwd wat je van de Peterson's Deluxe Mixture vind. Ik vind 'm erg prettig en het is voor mij een blijver.

Plaats reactie