Plaats hier jullie recensies
Net niet Jarno, althans voor mijn normen.jarnogab schreef:Niet al te chemisch van aroma of smaak? Soms lijkt het met andere cherry's alsof je in een snoepwinkel kersensnoep staat te roken met een kersenpitkussentje onder je kont terwijl iemand naast je mon cheri's staat te eten, de eigenaar van de snoepwinkel een wierookstokje met kersengeur heeft aangestoken
en op de radio The Kinks zingen 'it tastes like cherry cola'
Ik heb Alsbo Vanilla ook gerookt, en de zoetheid en de sterke vanillegeur vind ik net zo heerlijk. Hoe dan ook, ik heb Alsbo Cherry op mijn verlanglijstje gezet.Burrey schreef:Ik ben best nieuwsgierig naar deze tabak. Eerder heb ik al eens Vanilla van Alsbo geprobeerd en die viel mij een beetje tegen door de extreme zoetigheid.
Stuur even je adresgegevens via PB. Dan stuur ik je een sample.Hanno schreef:Over smaak valt idd niet te twisten en iedereen ervaart de geur en smaak weer op zijn eigen manier!
Het is een leuke zoektocht waarbij ik al veel ben tegen gekomen....Soms heb ik absoluut spijt omdat er weer een pouch tabak ligt van 9 euro die eigenlijk niet bevalt....![]()
Maar de Château Henri No.48 klinkt goed!
Ik heb er nog geen gevonden waarvan ik dacht WOOHOO DAT IS HET.Immler schreef:Ik deel je mening Hanno.
Een echt lekkere cherry heb ik ook nog niet gevonden.
Ben er al een tijdje naar op zoek, net als naar een lekkere kaneel tabak.
Toch grappig dat smaken zo verschillen. Ik vind die Black Cherry van Samuel Gawith dus gewoon niks.Eliminator schreef:Nadat de Black Cherry van Samuel Gawith een groot succes was ben ik ook verder gaan zoeken naar Cherry tabakken,.... thanks to Dukdalf heb ik er vele kunnen proberen, maar er kwam er geen één in de buurt,.... sterker, een groot deel is naar een andere liefhebber gegaan !