sigaretten pijpje met Meharis sigaren

voor de sigarenliefhebbers, de tabakspruimers, enz. onder ons
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Master-Fan
Berichten: 467
Lid geworden op: 09 jun 2011 13:57
Locatie: Delluft

sigaretten pijpje met Meharis sigaren

Bericht door Master-Fan »

Op de fiets pijp roken vind ik helemaal niks. Omdat ik toch weleens op de fiets wil roken, gebruik ik een sigaretten pijpje met daarin een (vanille) sigaar. In het pijpje past ook een 9mm koolstoffilter.

Afbeelding

&

Afbeelding

het houd in de mond als een pijp op deze manier, de rook gaat niet via de neus naar binnen ( door de afstand van het pijpje ) en je filtert de rook ook nog. Vind het wel een prettige constructie.
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul

http://www.haraldmaas.nl

Harmen
Berichten: 448
Lid geworden op: 17 sep 2009 18:02
Locatie: Lelystad

Re: sigaretten pijpje met Meharis sigaren

Bericht door Harmen »

Doe ik ook nog wel eens, als ik een sigaar zonder zo'n pijpje rook eindigt het uiteinde als kauw tabak :lol: !

Heb een bin ben pijpje voor corona's,maar deze is zelf al 6 cm lang. Zoek nog steeds een kortere.

Geinig dat er filters in passen, begin me spontaan af te vragen hoe dat smaakt. Volgende sigaar in een filter pijp steken dus :wink: !

Gebruikersavatar
Master-Fan
Berichten: 467
Lid geworden op: 09 jun 2011 13:57
Locatie: Delluft

Re: sigaretten pijpje met Meharis sigaren

Bericht door Master-Fan »

Harmen schreef:Doe ik ook nog wel eens, als ik een sigaar zonder zo'n pijpje rook eindigt het uiteinde als kauw tabak :lol: !

Heb een bin ben pijpje voor corona's,maar deze is zelf al 6 cm lang. Zoek nog steeds een kortere.

Geinig dat er filters in passen, begin me spontaan af te vragen hoe dat smaakt. Volgende sigaar in een filter pijp steken dus :wink: !
zo'n dik bruyere pijpje voor corona's heb ik ook. Die is hooguit 2 cm lang.
Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul

http://www.haraldmaas.nl

Plaats reactie