Snuif tabak

voor de sigarenliefhebbers, de tabakspruimers, enz. onder ons
Deadl0ck

Re: Snuif tabak

Berichtdoor Deadl0ck » 23 okt 2016 16:18

Marielle32 schreef:Hierboven het bericht van Mr. Snuff.com interessant voor de mensen die nog een laatste keer willen inslaan. Stuur je wensen naar het e-mail adres hierboven en dan doet Mr. Snuff nog een laatste bestelling bij de Kralinger Molens en dan valt het doek voorgoed......

Zou er graag wat aan mee doen, maar ik heb al zoveel open (lees: bijna alles wat ik heb) dat het zonde zou zijn er meer bij te bestellen, bovenop wat er nog bij jou ligt voor mij
.
Groet, Mark

Marielle32

Berichtdoor Marielle32 » 23 okt 2016 22:05

Deadl0ck schreef:
Marielle32 schreef:Hierboven het bericht van Mr. Snuff.com interessant voor de mensen die nog een laatste keer willen inslaan. Stuur je wensen naar het e-mail adres hierboven en dan doet Mr. Snuff nog een laatste bestelling bij de Kralinger Molens en dan valt het doek voorgoed......

Zou er graag wat aan mee doen, maar ik heb al zoveel open (lees: bijna alles wat ik heb) dat het zonde zou zijn er meer bij te bestellen, bovenop wat er nog bij jou ligt voor mij
.

Eens ik heb ook nog heel veel maar het is wel de laatste mogelijkheid om nog Kralinger snuiftabak te kopen want dan valt het doek voorgoed dus ik wilde het wel even onder de aandacht brengen.
Afbeelding

Genieter

Berichtdoor Genieter » 01 jun 2017 15:56

Wat in de Belgische winkels ligt aan snuiftabak is niet mijn smaak.

Tot een jaar geleden bestelde ik in bulk bij www.snuffstore.de helaas levert deze Duitse onderneming niet meer aan landen buiten Duitsland.

Dit is voor mij toch wel onaangenaam. Kunnen de leden hier mij de weg wijzen naar een andere betrouwbare leverancier? (Mag ook per PB).

Ik dank allen.

QuintusNSachs

Berichtdoor QuintusNSachs » 21 jun 2017 12:19

Genieter schreef:... Tot een jaar geleden bestelde ik in bulk bij http://www.snuffstore.de helaas levert deze Duitse onderneming niet meer aan landen buiten Duitsland ...

Morgen komt bij mij een bestelling van snuffstore aan, zowel snuif- als pruimtabak als accessoires. door omstandigheden woon ik, als Nederlander, in Duitsland, even achter Wesel; oostelijk van Arnhem, zuidelijk van Winterswijk. Meerdere van mijn famillieleden, bekenden en koorleden gebruiken mijn postadres voor hun bestellingen in Duitsland, om portokosten te besparen.

Ervanuitgaande, dat jij nog steeds lid bent bij snuffstore, kan ik je aanbieden, dat je jouw bestelling doet, die dan naar mijn postadres laat sturen, en ik die dan verderstuur naar jou. In dat geval graag even aan mijn mailadres. Ik ga ervanuit, dat je in staat bent vanaf dit forum (ik ben sinds enkele tientallen minuten lid) een berichtje naar mijn privé-email te sturen.

vrgr. Q

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 28 jun 2017 15:42

QuintusNSachs schreef:Ervanuitgaande, dat jij nog steeds lid bent bij snuffstore, kan ik je aanbieden, dat je jouw bestelling doet, die dan naar mijn postadres laat sturen, en ik die dan verderstuur naar jou. In dat geval graag even aan mijn mailadres. Ik ga ervanuit, dat je in staat bent vanaf dit forum (ik ben sinds enkele tientallen minuten lid) een berichtje naar mijn privé-email te sturen.

vrgr. Q

Dat is een aanbod waar je een boel mensen mee gelukkig zou kunnen maken. Niet alleen voor Snuff trouwens, maar ook pijp tabakken. (Ook ik zou er ongetwijfeld wel eens gebruik van willen maken, bijvoorbeeld.)

Met zo'n genereus aanbod toch ook nog een verzoekje, iets wat we eigenlijk allemaal gedaan hebben, en dat is om Hier even een topic maken om je voor te stellen.
Groet, Mark

Terug naar “Ander tabaksgebruik”