Gaaf zeg. Ga zo voorteka_nl schreef:De tamper Plywood nr1 is aangekomen in Parijs en de nieuwe eigenaar is heel blijdaarom ben ik erg blij
Was mijn eerste verkoop en vond het behoorlijk spannend eigenlijk.
Plaatje
Yoh....zolang je hier die kilo-knaller nog niet aanprijst is 't toch in orde.eka_nl schreef:Ik wil ook even in gaan op de reclame regels want het heeft me wel even bezig gehouden. Ik zit hier totaal niet om reclame te maken voor de producten die ik maak. Ik post (vrij veel) de dingen die ik maak puur uit enthousiasme (voor het maken van de parafernalia en het pijp roken) en ik vind het leuk om het hele proces te laten zien (ik doe dit ook op instagram en op facebook, nog meer dan hier). Voor de verkoop heb ik andere kanalen. Als iemand er anders over denkt hoor ik het graag want het is niet mijn intentie om mijn spullen hier te verkopen. Misschien was het al duidelijk maar ik wil toch alle eventuele onduidelijkheden weg nemen. Die regels snap ik heel goed, zijn ook nodig voor het forum en wil me er graag aan houden om het een forum voor liefhebbers te houden ipv een commercieel geheel wat je al zo veel ziet in de diverse fora. Mijn dank voor u aandacht en ik hoop dat ik zo duidelijk heb gemaakt hoe ik er in sta