Nostalgie en op zoek naar mederokers

Leden vertellen hoe ze erop gekomen zijn pijp te gaan roken.
wiele

Re: Nostalgie en op zoek naar mederokers

Berichtdoor wiele » 18 dec 2016 18:45

Welkom.
Ik passeer iedere week voorbij zolder, mijn pijp rokend op de autosnelweg richting Brussel (vub).
Dus er zijn mensen in de buurt.
(Kijk ook eens in je topic over goeie tabakszaken in de buurt, daar heb ik ook iets gezet).

Ik ben nog nooit naar een meet geweest en ergens trekt me dat niet meteen (sorry mede forrumers, no offence). Maar wie weet komen we mekaar eens tegen in Hasselt of iets dergelijks ;p

PhilipV

Berichtdoor PhilipV » 18 dec 2016 18:56

wiele schreef:Welkom.
Ik passeer iedere week voorbij zolder, mijn pijp rokend op de autosnelweg richting Brussel (vub).
(Kijk ook eens in je topic over goeie tabakszaken in de buurt, daar heb ik ook iets gezet).

Ik ben nog nooit naar een meet geweest en ergens trekt me dat niet meteen (sorry mede forrumers, no offence). Maar wie weet komen we mekaar eens tegen in Hasselt of iets dergelijks ;p

Toevallig VUB Laarbeeklaan? Anders kunnen we de lucht daar tijdens de lunch eens samen "verfrissen", zit daar namelijk 2 dagen in de week.
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League

wiele

Berichtdoor wiele » 18 dec 2016 19:53

PhilipV schreef:
wiele schreef:Welkom.

Toevallig VUB Laarbeeklaan? Anders kunnen we de lucht daar tijdens de lunch eens samen "verfrissen", zit daar namelijk 2 dagen in de week.

Neen. De pleinlaan. Ik ben werkstudent psychologie. :?

Chris

Berichtdoor Chris » 18 dec 2016 20:44

Nog een welkom!

Afficionado

Berichtdoor Afficionado » 20 dec 2016 15:07

Olli schreef:Cool, bedankt allemaal .
Ik ben zeker geïnteresseerd in een meeting in de binkenstad :lol: ik werk in antwerpen haven . mischien combineerbaar tijdens woonwerk verkeer.

En wie vanuit Tielt- winge over zolder passeert mag zeker eens halt houden om er één. Op te steken 8) .
Als ik merk dat er een draagvlak is om in heusden-zolder iets te organiseren wil ik dat wel esin de verre toekomst regelen.
Eerst mij verdiepen in alle soorten pijpen en tabak :lol: is echt een nieuwe wereld die voor me open gaat.

Gaan we zeker en vast eens doen in 2017.
Happy smoking

junksculp

Berichtdoor junksculp » 04 jan 2017 19:22

Welkom, ik woon helaas niet echt in de buurt anders leek het me een leuk idee om vaker samen een pijpje te roken.

Terug naar “Startersverhalen”