Nabespreking WWVI 17 maart 2018

Organisatie en verslaggeving van ontmoetingen IRL
Bommel

Nabespreking WWVI 17 maart 2018

Bericht door Bommel » 17 mar 2018 21:01

Na een lange weg vol niet gevallen laag sneeuw kwamen de Bommels aan op het Bellekeshoeve te Wuustwezel, na er achter gekomen te zijn dat ECHT de Hollanders een friet cultuur hebben en niet onze zuiderburen daar elke frietkot gesloten was.
Bij het binnen komen ontwaarden we een welriekende dichte mist dat de rokende mensch, de pijproker in het bijzonder, weldadig doet verblijden.
De sfeer zat er al goed in laat ik dat maar melden voor de thuisblijvers.
Gaande weg de middag was het delen van tabakken voor den pijp en neus een feest voor de leifhebber.
Zelfs een Bommel van stand komt nog op een tabak gebied die hij niet kent, de snuif.
Ik heb mogen ruiken aan viooltjes snuif en een die doet denken aan Rituals zeep.....heerlijk.
Niet echt iets dat Mme toejuicht maar waar deze heer van stand aan het denken heeft gezet.
Ook stond deze middag in het teken van lichte muziek.
Overweldigend was de Italiaanse Aria die Alberto ten gehoren bracht, diamant zuiver, ziel rakend en tot tranen roerend.
Wat heeft deze man een pracht van een stem die hij perfect weet te doseren naar de ruimte.
Een genot voor het gehoor.
Daarop volgend konden we genieten van het gezang van onze Scottish friends.
Om een lang verhaal van deze meeting toch wat in te perken, het was er weer een om te koesteren in herinnering.
Toch blikt zo'n middag te kort om iedereen te spreken, velen heb ik de hand mogen schudden en mogen spreken, lang of kort, maar ik besef dat ik ook velen niet gesproken heb of kunnen aanraken.
Wellicht een volgende meet.
Toch ben ik voldaan naar onze residentie terug gekeerd.
Mede met een volle zak tabak van Upper Ten (Klaas) de mijn nieuwsgierigheid ernstig heeft aangewakkerd.
Een blik Fred the Frog, met dank aan SKE.
En wat tabak en ragers die ik gekocht heb bij Rudi, wat zo'n beetje traditie is.
Niet te vergeet de Appelbol met kaneel die morgen verorberd gaat worden te samen met de op Canadeese leest gebakken cookies van Misty, al voor geproefd op de meet en die zijnzalig.
Wat mij rest is iedereen te bedanken voor dit gezellig samenzijn en grote dank aan Paasei, Mme Paasei en de barmannen voor het organiseren en het in goede banen leiden vam deze middag.
Het,was groots, groots gezellig, groots gemoedelijk en groots muzikaal.
Voor de achterblijver een kleine impressie van deze mooie dag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Stoker
Contacteer:

Re: Nabespreking WWVI 17 maart 2018

Bericht door Stoker » 17 mar 2018 21:38

Alle mensen van de organisatie bedankt voor de goede zorgen ook vandaag weer. =D> =D> =D> =D> =D>

ook hier weer heelhuids thuis aangekomen en verfrist van de walm lucht :B :B die ik vandaag had opgelopen XD

Benham ook erg bedankt dat ik mee kon rijden was een waar genoegen. =D> =D> :-? :-?

dan nog een ieder die ik gesproken heb bedankt voor de gesprekken en nieuwe ideeen en het was zoals gewoonlijk weer veel te snel voorbij deze dag ..
Ik zeg dan ook met plezier op naar de volgende keer .
en voor degenen die ik niet gesproken heb er is natuurlijk ook weer een volgende keer en hopelijk kunnen we dan weer gezellig keuvelen onder het genot van een drankje en een rookje :D

Gr Stoker // Nando
:-T [-X GonE .......... LiKe A FaRt iN ThE WinD !! :roll: :lol:

Mijn PijpenCollectie : viewtopic.php?f=41&t=10069
Mijn Tabakken : viewtopic.php?f=48&t=9841

Asmodeus

Bericht door Asmodeus » 17 mar 2018 21:53

Iedereen bedankt voor weer een hele gezellige dag !

En wat vond ik in de middenconsole van mijn auto ? Mijn Zippo.... ik kan officieel niet zoeken. Lennart hartelijk dank voor het genereuze aanbod en Suijkerbuik voor het helpen zoeken in de berm :mrgreen:

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 17 mar 2018 21:57

Hier ook weer thuis aangekomen, als altijd weer super genoten, toch was deze meet nét even wat uitzonderlijker dan alle anderen tot nu toe, de verschillende muzikale traktaties lagen daar, grotendeels, aan ten grondslag.
Het zal geen verassing zijn dat de kunsten van Albert, qua genre, niet in mijn straatje liggen, toch kan ik bijzonder genieten van zo een zuivere stem, heel erg mooi ! Hopelijk voor herhaling vatbaar !

Dank als altijd aan de organisatie, het bar-team en Maarten voor het besturen van de automobiel.

Een bijzondere club mensen.
Afbeelding

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 17 mar 2018 21:59

Asmodeus schreef:
17 mar 2018 21:53
Mijn Zippo.... ik kan officieel niet zoeken.
En dus bij deze ook officieel 'een man' :lol: , blij dat je hem alsnog hebt.
Afbeelding

Marielle32

Bericht door Marielle32 » 17 mar 2018 22:00

Wat was het weer een super dag met iedereen!
En wat is het toch een tegekke club met mensen en voor de niet nederlanders: thank you for beeing nice company today and thank you for the genourous donations!

En wat is het hart verwarmend om te zien hoe gul iedereen gedoneerde heeft voor het goede doel.
En het is een super mooi bedrag geworden!
€310 euro!!! Echt tegek iedereen heel hartelijk bedankt!

Voor de mensen die nog een donatie via de website willen doen of mij willen volgen dat kan via deze link:

https://deelnemers.opgevenisgeenoptie.n ... articipant

Super bedankt lieve mensen!!!
Afbeelding

Jekke

Bericht door Jekke » 17 mar 2018 22:00

Bij deze ook een flinke pluim en een grote dank u voor de organisatie van de, wat mij betreft, zeer geslaagde meeting.
Veel bekenden gezien, prachtige muziek gehoord, snuff beter leren kennen, veel leuks gezien....kortom, een voor mij perfecte dag, waarvoor tevens dank aan alle aanwezigen.
Don't judge a book by its cover....or a man by his pipe.... :-?

Mikali

Bericht door Mikali » 17 mar 2018 22:02

Het is toch elke PRF meeting een beetje zoals thuiskomen, dit keer niet anders. Aan allen die aanwezig waren, bedankt. En natuurlijk onze Jan en team niet te vergeten voor het organiseren !
"Een tevreden pijproker is geen onruststoker"

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator » 17 mar 2018 22:09

Jekke schreef:
17 mar 2018 22:00
snuff
:shock: Hoop dat je 'snuif' bedoeld, anders begint het door de jaren heen toch een beetje een vreemde meet te worden :mrgreen:
Afbeelding

Jekke

Bericht door Jekke » 17 mar 2018 22:15

Foutje bij het typen door de vele goede rook die nog in het hoofd en de geest hangt, hahahahaha
Don't judge a book by its cover....or a man by his pipe.... :-?

Sidekickelvis

Bericht door Sidekickelvis » 17 mar 2018 22:23

Ook weer thuis. Rob op de metro gezet en met Ruben terug naar de Mac! Bedankt voor de burgers.... Thuis alles uitgepakt en nu met een poes op schoot (En daarop het toetsenbord?????) nog een laatste pijp denk ik.... Iedereen weer bedankt!

(Die kat is echt gek, blijft gewoon liggen terwijl ik op d'r rug dit bericht typ....)
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

Bommel

Bericht door Bommel » 17 mar 2018 22:25

Sidekickelvis schreef:
17 mar 2018 22:23
Ook weer thuis. Rob op de metro gezet en met Ruben terug naar de Mac! Bedankt voor de burgers.... Thuis alles uitgepakt en nu met een poes op schoot (En daarop het toetsenbord?????) nog een laatste pijp denk ik.... Iedereen weer bedankt!

(Die kat is echt gek, blijft gewoon liggen terwijl ik op d'r rug dit bericht typ....)

Kreeg met het lezen van de poes een heel ander beeld.😳
Afbeelding

Wowbagger

Bericht door Wowbagger » 17 mar 2018 22:25

Heerlijk thuis nagenieten met een biertje. Wat was het weer een heerlijke dag, óf om met mijn vriender van de Mainzer Hofsänger te spreken:
phpBB [video]

Grote dank wederom aan de organisatie.

Kees Flake

Bericht door Kees Flake » 17 mar 2018 22:42

Ook weer thuis en nogmaals dank organisatie was weer geweldig.
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

Kees Flake

Bericht door Kees Flake » 17 mar 2018 22:44

Hier ook weer thuis bedankt voor geweldige middag bedankt organisatie.
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

meindert

Bericht door meindert » 17 mar 2018 22:47

Sidekickelvis schreef:

En we zijn er niet aan toe gekomen ( door de drukte )om tesamen een jenever te drinken, doen we in Heukelum!!
Groet van Pijpmaker Meindert

as it net kin sa as it moat , dan moat it mar sa as it kin !

meindert

Bericht door meindert » 17 mar 2018 22:51

Om 21.00 uur weer veilig thuis gebracht door mijn schoonzoon Wietse, geweldige middag gehad , veel mensen gesproken , zeer voldaan!!,
en wederom Jan en zijn hulpen zeer bedankt voor de voortreffelijke organisatie!! =D> =D>

Sidekickelvis

Bericht door Sidekickelvis » 17 mar 2018 22:56

Bommel schreef:
17 mar 2018 22:25
Sidekickelvis schreef:

Kreeg met het lezen van de poes een heel ander beeld.😳
Viezerik!

fransp

Bericht door fransp » 17 mar 2018 23:07

Na een overheerlijke douche, een bakkie pleur en een plezierige na smaak, heerlijk onder uit in de bank. Nagenieten van een geweldige middag. Fijne gesprekken en het delen van ervaringen. Ook nieuwe mensen ontmoet. Het blijven bijzondere bijeenkomsten. Iedereen bedankt die hebben bijgedragen tot deze succesvolle meeting.
Wacht niet op een goede dag, maak er een!

meindert

Bericht door meindert » 17 mar 2018 23:18

fransp schreef:
17 mar 2018 23:07
Na een overheerlijke douche, een bakkie pleur en een plezierige na smaak, heerlijk onder uit in de bank. Nagenieten van een geweldige middag. Fijne gesprekken en het delen van ervaringen. Ook nieuwe mensen ontmoet. Het blijven bijzondere bijeenkomsten. Iedereen bedankt die hebben bijgedragen tot deze succesvolle meeting.
Inderdaad Frans , het is bijzonder!! wat een vriendenclub is ons Forum!! :D :)
Ik zit nog te na genieten van mijn pijp en mijn borreltje!

meindert

Bericht door meindert » 17 mar 2018 23:22

Jekke schreef:
17 mar 2018 22:00
Bij deze ook een flinke pluim en een grote dank u voor de organisatie van de, wat mij betreft, zeer geslaagde meeting.
Veel bekenden gezien, prachtige muziek gehoord, snuff beter leren kennen, veel leuks gezien....kortom, een voor mij perfecte dag, waarvoor tevens dank aan alle aanwezigen.
Er is maar 1 die een snuf heeft en dat is de hond van Robby San!!!!

Marielle32

Bericht door Marielle32 » 17 mar 2018 23:27

En natuurlijk is mijn dank weer groot voor de geweldige organisatie. Hier vast wat kiekjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Sidekickelvis

Bericht door Sidekickelvis » 17 mar 2018 23:33

meindert schreef:
17 mar 2018 22:47
Sidekickelvis schreef:

En we zijn er niet aan toe gekomen ( door de drukte )om tesamen een jenever te drinken, doen we in Heukelum!!
Ik moest nog terugrijden dus heb e rwel ff aan gedacht maar niet gedaan. Maar dat komt nog wel een keer goed natuurlijk!

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 17 mar 2018 23:36

Het was weer een mooie, die zoals altijd veel te snel voorbij vloog. Ook dank voor de muzikale omlijsting, voor herhaling vatbaar wat mij betreft (beide!). Lang niet iedereen gesproken helaas, sommige ook niet lang genoeg. Zo gaat dat altijd. Arno en Deadl0ck, dank voor 't gezelschap onderweg :D
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

fransp

Bericht door fransp » 17 mar 2018 23:37

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wacht niet op een goede dag, maak er een!

MilleLuci
Contacteer:

Bericht door MilleLuci » 17 mar 2018 23:59

Wauwwww, wat was het weer super georganiseerd! Mooie sfeer, prachtige mensen. 5 pijpjes voor Magic mogen verkopen, die heel blij is. De voorpret is al leuk, er zijn nog leuker en met een grote glimlach weer een mooie herinnering erbij. En dan krijg je ook nog twee verhuisdozen met onwijs kristal voor in het Napolitaanse kasteeltje! Nonicer onwijs bedankt. Prachtige tattoo mogen aanschouwen en verdomme de koekjes van Misty niet geproefd!
Wat een mooie talenten allemaal. Ik heb weer enorm genoten met de meest mooie prachtige zijden PRF stropdassen om mij heen. Ook namens Albert bedankt en op naar Zutphen en Heukelem, gelardeerd met mooie muziek en de geneugten des levens.

Ciao
Liefs xxx
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

TommyLF

Bericht door TommyLF » 18 mar 2018 00:14

Famillie Paasei, bedankt voor jullie werk en diegene die jullie daarbij geholpen hebben! Vanaf de inschrijving keek ik uit naar dit mooie event en, jemig de pemig wat vloog deze fraaie middag weer snel voorbij!
Wietse en Meindert bedankt weer voor het mee mogen rijden! En alle PRF-ers en aanhang die ik vandaag gezien en/of wel/niet gesproken heb, bedankt voor alweer een supergave meeting!

@Meindert, je pijp ben ik superwijs mee, hij rookt perfect!

@Mille, de koekjes van Misty had je echt moeten proeven ;-) Ik moest me vanwege de gezondheid echt inhouden, en ja dat was een ware straf!

@Sander, tnx weer voor het aanwakkeren van de snuiferij :P :twisted:

Grtz TommyLF
Een pijp- en/of sigarenroker is geen onruststoker... :-?

"Ask not what your country can do for you. Ask what you can do for your country" JFK

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 18 mar 2018 00:19

fransp schreef:
17 mar 2018 23:37
Afbeelding
Applaus ook aan MilleLuci voor het verhullen van dit gelaat :D
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker » 18 mar 2018 00:20

En ook een applaus voor Jongeman die zover ik kon zien aardig stond bij te springen achter de bar, chapeau!

Paasei

Bericht door Paasei » 18 mar 2018 06:28

Hallo vriendjes en vriendinnetjes.
Het was een waar genoegen jullie allemaal weer/voor de eerste keer te zien.
Naast de vele - soms korte, soms lange - gesprekjes is het ook steeds een genoegen om vanuit een hoekje de ambiance te aanschouwen. De sfeer zat er duidelijk goed in!

Dirk heeft zijn fototoestel en het kaartje met de foto's meegenomen, en wij wonen toch wel helemaal aan de andere kant van Wuustwezel, zeker... hoe we die tot hier gaan krijgen zodat ik ze kan plaatsen is voorlopig nog een raadsel :-T

Hier alvast een paar foto's vooraf, zo kan je ook het zaaltje eens zien in onberispelijke staat.
(gisteren rond een uur of tien 's avonds was het eerder een staat van ontbinding... ;-) )

Afbeelding

Afbeelding

en snel even de mede-opsteller in beeld...
Afbeelding
De geneugten van de pijp (her)ontdekt in december 2008...

Plaats reactie