Sinds tijden is mijn tablet weer eens be-ast.

Sinds tijden is mijn tablet weer eens be-ast.
Oei, dat wordt een flinke kluif...enkele worstenbrood, dubbele worstenbrood, appelbol, appelbol kaneel en dat maal 2?????Stoker schreef:Stoker // Nando
Ben er graag bij deze keer hopelijk is er nog een plekje
*edit voor het bestellen van alles 2x graag
Gelukkig zijn er zakjes om al dat lekkers mee te nemen naar huisBommel schreef:Oei, dat wordt een flinke kluif...enkele worstenbrood, dubbele worstenbrood, appelbol, appelbol kaneel en dat maal 2?????Stoker schreef:Stoker // Nando
Zou de maaltijd toch maar wat definiëren heer Stoker.
Jup dat is in ieder geval het ideemeindert schreef:Gelukkig zijn er zakjes om al dat lekkers mee te nemen naar huisBommel schreef:Oei, dat wordt een flinke kluif...enkele worstenbrood, dubbele worstenbrood, appelbol, appelbol kaneel en dat maal 2?????Stoker schreef:Stoker // Nando
Zou de maaltijd toch maar wat definiëren heer Stoker.![]()
Ik vertrouw erop dat er moeite voor je gedaan zal worden.suijkerbuijk schreef:mog er nog plek zijn zal ik graag langs komen
zal alles voor uit betalen .
Da's blijkbaar (gezien de reacties) wat onhandig geformuleerdLuys schreef:OVB bij Tamara weg; Tamara ook![]()
* Haalt rustig adem *Luys schreef:Da's blijkbaar (gezien de reacties) wat onhandig geformuleerdLuys schreef:OVB bij Tamara weg; Tamara ook![]()
Ik bedoelde eigenlijk niet meer als: OVB van de lijst af, en Tamara ook. Voorlopig ligt ze hier nog gewoon thuis op de bank
Als ze weg gaat is dat vermoedelijk de woonkamer uit naar de slaapkamer; bij mij weg is zover ik weet geen sprake van (en zoals Acda en/of de Munnik al zei: "als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?").
Nogmaals excuses voor de wat onhandige formulering! Iedereen kan wat mij/ons betreft weer gewoon rustig ademhalen
Gerust gesteld.Luys schreef:Da's blijkbaar (gezien de reacties) wat onhandig geformuleerdLuys schreef:OVB bij Tamara weg; Tamara ook![]()
Ik bedoelde eigenlijk niet meer als: OVB van de lijst af, en Tamara ook. Voorlopig ligt ze hier nog gewoon thuis op de bank
Als ze weg gaat is dat vermoedelijk de woonkamer uit naar de slaapkamer; bij mij weg is zover ik weet geen sprake van (en zoals Acda en/of de Munnik al zei: "als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?").
Nogmaals excuses voor de wat onhandige formulering! Iedereen kan wat mij/ons betreft weer gewoon rustig ademhalen
Mus schreef:.......................
69 Stoker/Nando
70 Suijkerbuik
reserve
1 Goochemesally - Sal OVB 3X DWB 2X ABK
2 Mus - 2× ABK
Paasei schreef:We trekken de streep opnieuw bij 75 deelnemers, inclusief de lieve help(st)ers.
klopt helemaal, PeterEliminator schreef:Mijn inziens zou de lijst er als volgt uit horen te zien,.... voor de mensen die zich als laatste hebben opgegeven, dit is pas definitief als Paasei zijn, euhm, ei hierover heeft gelegd.