Dat is jullie geradenBananabox-Ninja schreef:He, dan weet je toch dat je wat gemist hebt.
Wellicht volgend jaar beter.
Oei!The_Undertaker schreef:Dat is jullie geradenBananabox-Ninja schreef:He, dan weet je toch dat je wat gemist hebt.
Wellicht volgend jaar beter.
The_Undertaker schreef:Mezelf ook maar toegevoegd om het goede voorbeeld te geven
Kiske schreef: Had nu niet persé gemoeten.......
Door een deur of tegen een raam in mijn gevalNunsman schreef:En tenslotte aan alle aanwezigen een bedankt voor het bij iedere meeting telkens weer bewijzen dat mensen die, behalve een pijp roken, vaak weinig met mekaar gemeen, hebben gewoon vanzelf fantastisch met mekaar door een deur (of bij het Kuijpertje een raam) kunnen! Daar kunnen er in de huidige wereld nog velen wat van leren.
Mooi gesproken en helemaal mee eens! Alleen dat raamkozijn wist me weer te raken! [emoji13] verder niets dan lof! T was tof!
Groet en tot de volgende keer!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gaarne naam en toenaam van het heerschap die deze belediging - duidelijk gericht tegenover mij - heeft gemaakt, zo kan ik het nodige doen voor een permanente ban. Een Napoleon complex is iets dat gevoelig ligt...Robbie-san schreef:drie dagen geleden, dat ik werd ontvangen met de woorden; heb je de smurfen ook bij, je lijkt vader abraham wel!
Heb je Nekker al eens bekeken? Natuurlijk past daar geen smurf in, die zijn toch veel te groot daarvoor?Robbie-san schreef:Geachte heer Nekker, Ten einde ernstiger te voorkomen, heb ik gemeend individu duidelijk gemaakt dat in U geen smurf schuilt...........
Zij gerust het hele item is in der minne geschikt derhalve, is een ban is dus verre van noodzakkelijk![]()
![]()
het allermoeilijkste aan fotograferen ... is niet de belichting, diafragma, gevoeligheid van de film ...Kiske schreef:Zo, alle foto's eens goed bekeken. Effe lekker nagenieten. Bedankt aan de fotografen!
alweer moet ik ons aller Jos bijtreden !Jos schreef:Weer veel dank aan de fotografen, voor hun fraaie plaatjes, die goed beseffen dat de lelijke menselijke soort nog wat acceptabel overkomt dankzij onze verhullende rookwolken.
Verdorie is het iemand nog gelukt ook....
Elk jaar zelfs 3 grote meetingen, in October in Heukelum met 60 man, in Maart in Wuustwezel met 80 man, en in Juni/Juli in Zutphen met 40 man.suijkerbuijk schreef:elke jaar een meting ?
gezellige
Wat hebben we toch een mooi forum!! ) wat een vriendschap!!Deadl0ck schreef:Elk jaar zelfs 3 grote meetingen, in October in Heukelum met 60 man, in Maart in Wuustwezel met 80 man, en in Juni/Juli in Zutphen met 40 man.suijkerbuijk schreef:elke jaar een meting ?
gezellige
Daarnaast nog talloze mini-meets met een paar leden en midi-meets met meer dan een handje vol mensen, al dan niet op locatie of bij leden thuis.