Nabespreking Wuustwezel 2017

Organisatie en verslaggeving van ontmoetingen IRL
meindert

Re: Nabespreking Wuustwezel 2017

Berichtdoor meindert » 19 mar 2017 21:47

Upper Ten schreef:Zeer geslaagd en hoewel vergeten bij mijn vertrek wil ik Paasei, en de bar crew nog bedanken voor de prima service deze dag.
Weer veel bekende gezichten gezien en ook nieuwe. Dit maakt het elke keer weer bijzonder bij een meeting.

Pictures or it did not happen.
Ik heb me deze dag wat ingehouden. Maar ik kwam toch tot bijna honderd foto' s. Hier zijn een aantal bij die mijn selectie niet halen.
Maar a.s. dinsdag zal ik mijn selectie op het forum zetten.

Mrs. Upper Ten was zo vriendelijk om mijn chauffeur te zijn en onze Labrador pup Aysha was ook van de partij. Ze is nog erg jong en zeer enthousiast maar een aantal bezoekers konden dit wel waarderen. Dit kostte haar zoveel energie dat ze 's-avonds uitgeteld in haar bench lag.

Een pracht hond hebben jullie!
Groet van Pijpmaker Meindert

as it net kin sa as it moat , dan moat it mar sa as it kin !

miep

Berichtdoor miep » 19 mar 2017 21:55

Onze grote dank gaat ook uit naar Toby, onze barman 'ad interim'.... waardige tijdelijke vervanger voor Sas!

meindert

Berichtdoor meindert » 19 mar 2017 22:02

Massis schreef:
Janno schreef:Hahahahaha. Geweldige fotobom Mark!

Massis schreef:Afbeelding

Vooral de interactie in 3 richtingen: Mark die zich helemaal uitleeft, ik die de slappe lach krijg omdat ik zie wat er gebeurt, en Meester W die zich oprecht afvraagt wat er nu eigenlijk zo grappig is :lol:

Geweldige mooie foto Nick!! , ....Mark! ....jou vreugde straalt er van af,TOP!!

MilleLuci
Contacteer:

Berichtdoor MilleLuci » 19 mar 2017 22:25

Het was weer een geweldige middag! Grote dank aan de organisatie en team! Prachtige groep mensen, ongedwongen ontspannen samenzijn en genieten van heerlijke gedroogd blad waar de fik ingaat.
Albert twee prachtige Zeniths gescoord. Mooie freehand van Smokomang overgenomen. Lekkere tabakjes. Prachtige creaties van Meindert en zilveren Mille ring en acryl aangeleverd voor een mooie creatie. Wat een prachtige Woeste Wezel shirt's van Martin en Marielle. Soep van Miep geweldig! Hou die er in! Ben alleen op zoek naar snorrenpommade op Mr. Natty., Albert wil graag weten van de meneer met leren hoedje in kleur van zijn jasje welke pommade het precies is. Paasei die een jas heeft uitgetrokken, niet te geloven! Culann, volgende keer lier weer meenemen. En na de meeting naar Antwerpen gereden waar we nog even heerlijk de stad zijn ingegaan om daarna ons snaveltje te sluiten in een leuke slaapgelegenheid. Ik heb enorm genoten. Dank aan allen.
Laatst gewijzigd door MilleLuci op 20 mar 2017 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

meindert

Berichtdoor meindert » 19 mar 2017 22:32

Monique .. ik ga iets moois voor jou maken , wat een schitterende mooie ring ( van massief zilver ) en een kleurrijk stukje acryl , ik zal mijn best doen om er een super mooie pijp van te bouwen!

Mevrouw Paasei

Berichtdoor Mevrouw Paasei » 19 mar 2017 23:37

miep schreef:Onze grote dank gaat ook uit naar Toby, onze barman 'ad interim'.... waardige tijdelijke vervanger voor Sas!

Dankzij Toby kon ik onze dochter gaan inschrijven op de kunstschool van haar dromen.
Zij hadden uitgerekend net op PRF-zaterdag opendeurdag. Maar het is gelukt, nu nog slagen voor de toelatingsproeven.
I enjoy cooking with wine, sometimes I even put it in the food I’m cooking. (Julia Child)

Mevrouw Paasei

Berichtdoor Mevrouw Paasei » 19 mar 2017 23:40

de barman schreef:Wie had me daar zijn naamkaartje-met-uitwasbare-inkt gegeven met de bedoeling dat zijn eamil-adres me bekend was?
Het is uitgewassen ...

Dirk, probleem opgelost. Foto's zijn via Weshare bij de juiste man terecht gekomen! :D
I enjoy cooking with wine, sometimes I even put it in the food I’m cooking. (Julia Child)

Goocheme Sally

Berichtdoor Goocheme Sally » 20 mar 2017 10:41

Ik wil iedereen bedanken voor de geweldige dag...
-De organisatie die wat mij betreft perfect was.
-Iedereen met wie ik heb staan te praten.
-Meindert, van wie ik een prachtige poker heb gekocht.
-Peter en Lennart voor de gezellige reis.
En Willem met wie ik enorm hard heb zitten lachen en veel heb zitten praten.

Jan, kan ik alvast op de lijst voor volgend jaar?

Holmes

Berichtdoor Holmes » 20 mar 2017 11:09

Het was weer gezellig. Bedankt aan iedereen voor de inzet opdat wij deze fijne bijeenkomst kunnen meemaken. Massis bedankt voor de rit; Meindert bedankt voor de herstelling, prima gedaan; Freark bedankt voor de tabak en alle anderen bedankt voor de leuke babbels
Nu uitkijken naar de volgende meeting.
Afbeelding

Martin Romijn
Contacteer:

Berichtdoor Martin Romijn » 20 mar 2017 11:28

Mevrouw Paasei schreef:
de barman schreef:Wie had me daar zijn naamkaartje-met-uitwasbare-inkt gegeven met de bedoeling dat zijn eamil-adres me bekend was?
Het is uitgewassen ...

Dirk, probleem opgelost. Foto's zijn via Weshare bij de juiste man terecht gekomen! :D

Is helemaal goedgekomen, waarvoor dank!!
Het was weer een TOP-meeting!! Iedereen bedankt voor de gezelligheid en 2 duimen omhoog voor de organisatie!
Was ik maar een vulkaan.... Dan kon ik de hele dag op mijn rug liggen roken en iedereen zou zeggen : hij is actief !!

Afbeelding

meindert

Berichtdoor meindert » 20 mar 2017 12:00

Foto,s gemaakt door Tommy LF

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

The Fonz

Berichtdoor The Fonz » 20 mar 2017 14:40

Langzaam maar zeker begin ik ervan overtuigd te raken dat het allemaal toch écht gebeurd is....

Groet,

The Fonz
Zonder polijsten, geen glans...

Men hoort gemakkelijker het geruis van het vallen van één boom dan het groeien van een heel bos...

Whitesnake

Berichtdoor Whitesnake » 20 mar 2017 14:56

Gezellige bedoening! Proficiat Paasei, weer knap gedaan!
Afbeelding

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 20 mar 2017 17:29

Ik heb mij, zoals altijd zo midden Maart bijzonder kostelijk vermaakt! Ed en Arno bedankt voor het rijden en de gezelligheid onderweg, het Wuustwezel team bedankt voor de, zoals altijd, geweldige organisatie, en aan allen met wie ik gesproken heb, dank voor de gezellige tijd!

En ja, die foto is bijzonder vermakelijk! :D
Groet, Mark

Robbie-san

Berichtdoor Robbie-san » 20 mar 2017 22:05

Als mosterd, na het EWBtje...........
Ik vond het weer een prachtige meeting, goede sfeer, ontspannen sfeer.

Heerlijk bij gepraat met mensen, zo druk gekletst, dat ik geen tijd had om foto's te maken. Maar goed dat er al enig bewijs van de meeting is geleverd :mrgreen:

Meindert kei bedankt voor het opkalefateren van de 1e lichting pijpen. Ze zien er prachtig uit.

Paasei, petje af voor je prestatie, succes met het vervolg!!!

Iedereen bedankt voor het maken van deze prachtige dag!!!!!!?
Ad impossibile nemo tenetur

Meester W

Berichtdoor Meester W » 20 mar 2017 22:18

De berichten lezend rook ik één van mijn drie nieuwe Meindert prinsjes met een sample van de Fonz

Welk een genoeglijkheid !

MilleLuci
Contacteer:

Berichtdoor MilleLuci » 20 mar 2017 22:32

meindert schreef:Monique .. ik ga iets moois voor jou maken , wat een schitterende mooie ring ( van massief zilver ) en een kleurrijk stukje acryl , ik zal mijn best doen om er een super mooie pijp van te bouwen!

Geweldig benieuwd naar jouw grote creativiteit! Hij gaat mee naar Napels voor de grote vuurdoop aldaar! Zou tof zijn als je foto's van het proces kan plaatsen Meindert.
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

fransp

Berichtdoor fransp » 20 mar 2017 22:42

Ik sluit mij graag aan bij alle positieve berichten. Het was weer een zeer geslaagd en goed georganiseerde dag. Fijne gesprekken, mooi spul gescoord en mijn defecte BC in vertrouwde handen achtergelaten. Zelfs gisteren nog nagenoten van de heerlijke appelbol, opgewarmd in de hetelucht oven. Super....... kortom, organisatie en alle betrokkenen hartelijk dank. Tijdens de terugreis Erik, mijn buurman en introduce voorzichtig verteld dat het de laatste keer was dat ik hem als introduce mee nam. Dussssssss inschrijven als forumlid. Deze week gaat het gebeuren. Tot ziens in Zutphen.
Wacht niet op een goede dag, maak er een!

Kees Flake

Berichtdoor Kees Flake » 21 mar 2017 09:16

Is het toch eindelijk gelukt Frans om Erik te overtuigen. =D> =D>
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

Lightmyfire
Contacteer:

Berichtdoor Lightmyfire » 21 mar 2017 10:11

Ik wilde zeggen dat het was een zeer leuke dag. Ik ben onder de indruk van het aantal gasten en de sfeer erg vriendelijk. Ik was ongerust vanwege de taal, maar uiteindelijk, dat was prima.
Gefeliciteerd en dank aan Jan voor de organisatie! :D
Afbeelding

Upper Ten

Berichtdoor Upper Ten » 21 mar 2017 10:31

Er zijn al veel mooie foto' s van deze happening geplaatst. Ik heb van mijn foto' s een selectie gemaakt en zoals iedere keer
zijn het er weer meer geworden dan ik eerst van plan was. Maar ik zou zeggen' 'zoek jezelf makker'.

edit; Meindert, bedankt voor het compliment.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Favoriete tabakken; Balkan Sobranie, Upper Ten tabakken, Charles Fairmorn Lancer' s slices, C & D Pirate Kake, de Graaff tabakken, C & D Star of the East, Robert McConnell Pure Cuban, S.G. Cigar Leaf, S.G. Winter Time Flake, John Patton Latakia Junction. Captain Earle' s Tabakken, S.G. Brown no. 4. Gawith Hoggarth Brown Irish Twist

Upper Ten

Berichtdoor Upper Ten » 21 mar 2017 10:34

Ik bekijk net de foto' s die ik geplaatst heb. Maar ze verschijnen in het klein met veel andere foto' s die niets met
onze meeting te maken. Ik heb waarschijnlijk iets fout gedaan. Misschien kan een van de moderators mij vertellen
wat er is misgegaan.
Favoriete tabakken; Balkan Sobranie, Upper Ten tabakken, Charles Fairmorn Lancer' s slices, C & D Pirate Kake, de Graaff tabakken, C & D Star of the East, Robert McConnell Pure Cuban, S.G. Cigar Leaf, S.G. Winter Time Flake, John Patton Latakia Junction. Captain Earle' s Tabakken, S.G. Brown no. 4. Gawith Hoggarth Brown Irish Twist

Eliminator
Moderator

Berichtdoor Eliminator » 21 mar 2017 10:35

:?: Ik zie anders een keurige opsomming van foto's van de meet, niets meer dan dat.
Afbeelding

Upper Ten

Berichtdoor Upper Ten » 21 mar 2017 10:48

Eliminator schreef::?: Ik zie anders een keurige opsomming van foto's van de meet, niets meer dan dat.

Dan zal het waarschijnlijk aan de instelling van mijn computer liggen. Ik ga dus verder met het plaatsen.

Upper Ten

Berichtdoor Upper Ten » 21 mar 2017 10:59

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Upper Ten

Berichtdoor Upper Ten » 21 mar 2017 11:00

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Upper Ten

Berichtdoor Upper Ten » 21 mar 2017 11:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Upper Ten

Berichtdoor Upper Ten » 21 mar 2017 11:11

De laatste serie. Hierbij zit een foto die bewogen is maar ik vond hem zo apart dat ik hem toch meegenomen heb.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meester W

Berichtdoor Meester W » 21 mar 2017 11:43

Zoals immer zeer fraai Klaas

Die van mij kunnen zo in het opsporingsregister

Heb je mijn lieve vrouw niet geknipt ? :D

Marielle32

Berichtdoor Marielle32 » 21 mar 2017 13:46

Wat een fantastische plaatjes allemaal!
Afbeelding

Terug naar “Bijeenkomsten”